Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Mobilier


Anunt de participare (utilitati) numarul 48891/08.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA MOTROC, Tel.0251405308, Email: [email protected], Fax: 0251405341
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Mobilier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Principalele locuri de livrare: Transportul si montajul mobilierului va fi asigurat prin grija si pe cheltuiala furnizorului, la locatiile beneficiarului din judetele Dolj, Gorj, Valcea, Arges, Teleorman, Olt, Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor subsecvente/la 2 luni;valoarea 100000 RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MOBILIER
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36100000-2 - Mobilier (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Birou managerial=30 buc
Birou operational=150 buc
Birou 2 corpuri =30 buc
Scaun fotoliu managerial = 50 buc
Scaun ergonomic operational=200buc
Scaune cu rama metalica=200 buc
Scaune cu rama metalica si brate din plastic=100 buc
Cuier=100 buc
Dulapuri vestiar=100 buc
Dulapuri documente cu vitrina=100 buc
Dulapuri vestiar+documente=100 buc
Dulapuri documente =150 buc
Corpuri suspendate (pe stalp)=100 buc
Corpuri suspendate=100 buc
Corp mobil cu 3 sertare= 210 buc
Masa multifunctionala =50 buc
Comoda 2 usi= 100 buc
Comoda 3 sertare= 100 buc
Corp mobil cu trei sertare si suport unitate=210 buc
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :6.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si local.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data licitatiei.Cazier judiciar pentru conducatorul unitatii.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: 1.500.000 Lei / 405.405Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incheierea si indeplinirea, in ultimii trei ani, a unor contracte al caror obiect a fost furnizarea de produse similare cu o valoare egala sau mai mare decat:
300.000 Lei / 81.081 Euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2008 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2008 09:00
Locul: SC CEZ DISTRIBUTIE SA , DEPARTAMENT ACHIZITII, STR.BRESTEI, NR.2, CRAIOVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Numarul minim al candidatilorcare vor fi preselectati este de minim 3. Vor fi preselectati candidatii care indeplinesc conditiile impuse prin Fisa de date a achizitiei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos , nr6, sector.3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str. NICOLAE TITULESCU , NR.4, ,Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200581, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DEPARTAMENT ACHIZITII, SC CEZ DISTRIBUTIE SA ,
Adresa postala: str. Brestei, n.2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel.0251405308, Fax: 0251405341
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2008 20:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer