Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Mobilier aferent obiectivului - Cladire noua - Spatii de invatamint 2S+P+8E din Bucuresti, sector 1,bulevardul Expozitiei, numarul 30 A .


Anunt de participare numarul 138884/15.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative
Adresa postala: Str. Povernei nr. 6-8, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010643, Romania, Punct(e) de contact: Ludmila Ioana Prelipceanu, Tel. +40 0213140383, In atentia: Ludmila Ioana Prelipceanu, Email: [email protected], Fax: +40 0213127094, Adresa internet (URL): www.snspa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA DE INVATAMINT SUPERIOR
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mobilier aferent obiectivului - Cladire noua -Spatii de invatamint 2S+P+8E din Bucuresti, sector 1, bulevardulExpozitiei, numarul 30 A .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BUCURESTI , Sector 1, BULEVARDUL EXPOZITIEI, numar 30A , cod postal 012104
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mobilier aferent obiectivului - Cladire noua -Spatii de invatamint 2S+P+8E din Bucuresti,
sector 1, bulevardulExpozitiei, numarul 30 A .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39153000-9 - Mobilier pentru sali de conferinte (Rev.2)
39113000-7-Diverse scaune (Rev.2)
39155000-3-Mobilier de biblioteca (Rev.2)
45421153-1-Instalare de mobilier incorporat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Mobilier aferent obiectivului - Cladire noua -Spatii de invatamint 2S+P+8E din Bucuresti,
sector 1, bulevardulExpozitiei, numarul 30 A .
Valoarea estimata fara TVA: 2, 914, 652.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
16000 lei, valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor(egala cu perioada lor de valabilitate); se constituie atit in conformitate cu articolul 86(1) din HG 925 / 2006 , cit si cu numerar depus la casieria Scolii Nationale de Studii Politice si Administrative. Cont RO56BRDE445SV00358904450 deschis la BRD Victoria. Ofertantii cu statut de IMM-uri beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 2 % din valoarea contractului de furnizare exclusiv tva. GBE va fi constituita conform prevederilor art.90( 1)( 2) ( 3), coroborat cu art.86(2)-(4)din HG 925/2006. Ofertantii cu statut de IMM-uri beneficiaza de prevederile Legii nr.346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget si venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale (prezentarea ofertantului);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (specificarea calitatii in care ofertantul participa la procedura) ;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta . Formular 21.
- Declaratie privind eligibilitatea (Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 fata de Director general MECTS Mihai PAUNICA, Director patrimoniu MECTS Bogdan POPOVICIU , Rector prof.univ.dr. Remus PRICOPIE, D.G.A. ec. Mariana NEAGU, Director economic ec. Maria TOLBARU, Director juridic jr. Lacramioara POP, Sef serviciu T.I.A.P. ing. Ludmila PRELIPCEANU, Jurist Gabriel RADUINEA. Formular 22.
-Certificat de atestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Finantelor Publice . (Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa aiba datorii scadente la bugetul consolidat al statului in luna anterioara aceleia in care se depun ofertele ).
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelorsi taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala, privind plata datoriilor la bugetul local(Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa aiba datorii la bugetul local in luna anterioara aceleia in care se depun ofertele ). Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate furnizarea de mobilier divers, corespunzator codurilor de clasificare CPVprecizate in ?Fisa de date a achizitiei? sisituatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Ofertantului clasat pe primul loc i se va cere inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte , pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala medie anuala din cel mult ultimii trei ani este de minim 5.829.305, 60 lei. Se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de furnizare mobilier - Ofertantul va completa o lista a principalelor contracte de furnizare, finalizate in ultimii 3 ani .Se vor considera trei ani incheiati de la data limita de depunere a ofertelor.
Se solicita prezentarea a cel putin unui contract de furnizaremobilier , finalizat in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de minim 2.914.652, 8 lei , exclusiv tva. Se vor calcula trei ani incheiati de la data limita a depunerii ofertelor.
Implementare sistem de management al calitatii (ISO 9001/sau echivalent).
Documente emise de catre organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii(ISO 9001 / echivalent) , in termen de valabilitate, copie?conform cu originalul?, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Oferta cu pretul cel mai mic= 10 puncte ;Punctaj pret oferta curenta=(Pret minim X 10) : Pret N
2.
Termen de executie
20%
Descriere: Termen minim 70 zile=10 puncte, Termen maxim 90 zile=1 punct, Termen mai mare de 90 zile = oferta neconforma; Punctaj termen of.crt.= ( 90 zile - Nr. zile oferta curenta) x 10 / 20 zile;Punctaj final=Punctaj pretx80% + Punctaj termenx20%
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
ADT 619
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2012 12:30
Locul: Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative, Bucuresti, sector 1, strada Povernei, nr. 6.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Poate participa la deschiderea ofertelor orice reprezentant imputernicit al operatorilor economici ofertantanti conform art. 33 al. 2 din HG 925/2006.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte obtin acelasi punctaj, contractul se va atribui ofertantului care are pretul cel mai mic. In cazul in care doua sau mai multe oferte egale au acelasi pret, pentru a departaja ofertantii in vederea atribuirii contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita o noua oferta financiara, in plic inchis , in termen de 48 de ore de la data deschiderii primelor oferte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt acelea prevazute la articolul 256^2 din OUG 34 / 2006, ( cinci zile incepind din ziua urmatoare a luarii la cunostinta).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCOALA NATIONALA DE STUDII POLITICE SI ADMINISTRATIVE Serviciul Tehnic Investitii Achizitii Publice
Adresa postala: Strada POVERNEI , numarul 6 , sector 1., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010643, Romania, Tel. +40 0213140383, Email: [email protected], Fax: +40 0213127094, Adresa internet (URL): www.snspa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2012 09:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer