Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Mobilier amfiteatre si biblioteca pentru obiectivul - Cladire noua - Spatii de invatamint 2S+P+8E din Bucuresti, sector 1,bd Expozitiei, 30A


Anunt de participare numarul 146624/18.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative
Adresa postala: Str. Povernei nr. 6-8, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010643, Romania, Punct(e) de contact: Ludmila Ioana Prelipceanu, Tel. +40 0213140383, Email: [email protected], Fax: +40 0213127094, Adresa internet (URL): www.snspa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA DE INVATAMINT SUPERIOR
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mobilier amfiteatre si biblioteca pentru obiectivul - Cladire noua - Spatii de invatamint 2S+P+8E din Bucuresti, sector 1, bd Expozitiei, 30A
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BUCURESTI , Sector 1, BULEVARDUL EXPOZITIEI, numar 30A , cod postal 012104
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mobilier amfiteatre si biblioteca pentru obiectivul - Cladire noua - Spatii de invatamint 2S+P+8E din Bucuresti, sector 1, bulevardul Expozitiei, numarul 30 A, si anume: 1 Birou cu corp auxiliar - 4 buc2 Raft carte dublu metalic cu parti decorative MDF - 30 buc3 Carucior pentru carti-11 buc
4 Masa biblioteca pentru2 locuri fata in fata - 34 buc
5 Dulap haine-5 buc6 Scaun ergonomic stofa - 4 buc7 Scaun tapisat cu stofa- 68 buc8 Fundal biblioteca-1 buc
9 Raft metalic mobil culisant 2895mm - 28 buc,
10 Raft metalic mobil culisant 1990 mm -19 buc11 Raft depozit metalic h=2000;l=215÷220;L=2000 -5 buc
12 Mobilier amfiteatru format din pupitru frontal cu blat rabatabil, scaun curent sezut pliabil si blat rabatabil, scaun ultimul rand cu sezut pliabil - 684 locuri13 Tabla culisanta pe orizontala, cu sistem interactiv -3buc
14 Catedra amfiteatru cu pupitru vorbitor -3 buc
15 Scaun piele, pe rotile -18 buc16 Cuier metalic pentru haine -36 ml
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39153000-9 - Mobilier pentru sali de conferinte (Rev.2)
39113000-7-Diverse scaune (Rev.2)
39155000-3-Mobilier de biblioteca (Rev.2)
45421153-1-Instalare de mobilier incorporat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Mobilier amfiteatre si biblioteca pentru obiectivul - Cladire noua - Spatii de invatamint 2S+P+8E din Bucuresti, sector 1, bulevardul Expozitiei, numarul 30 A, si anume:
1 Birou cu corp auxiliar - 4 buc2 Raft carte dublu metalic cu parti decorative MDF - 30 buc3 Carucior pentru carti-11 buc
4 Masa biblioteca pentru2 locuri fata in fata - 34 buc
5 Dulap haine-5 buc6 Scaun ergonomic stofa - 4 buc7 Scaun tapisat cu stofa- 68 buc8 Fundal biblioteca-1 buc
9 Raft metalic mobil culisant 2895mm - 28 buc,
10 Raft metalic mobil culisant 1990 mm -19 buc11 Raft depozit metalic h=2000;l=215÷220;L=2000 -5 buc
12 Mobilier amfiteatru format din pupitru frontal cu blat rabatabil, scaun curent sezut pliabil si blat rabatabil, scaun ultimul rand cu sezut pliabil - 684 locuri13 Tabla culisanta pe orizontala, cu sistem interactiv -3buc
14 Catedra amfiteatru cu pupitru vorbitor -3 buc
15 Scaun piele, pe rotile -18 buc16 Cuier metalic pentru haine -36 ml
Valoarea estimata fara TVA: 1, 050, 863.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
12000 lei, la curs BNR din data de 28 august 2013, valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor(egala cu perioada lor de valabilitate); se constituie atit in conformitate cu articolul 86(1) din HG 925 / 2006 , cit si cu numerar depus la casieria Scolii Nationale de Studii Politice si Administrative. Cont RO56BRDE445SV00358904450 deschis la BRD Victoria. Ofertantii cu statut de IMM-uri beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 2 % din valoarea contractului de furnizare exclusiv tva. GBE va fi constituita conform prevederilor art.90(1)(2)(3), coroborat cu art.86(2)-(4)din HG 925/2006. Ofertantii cu statut de IMM-uri beneficiaza de prevederile Legii nr.346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat si venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratie privind calitatea de participant la procedura (specificarea calitatii in care ofertantul participa la procedura);Formular 12C
? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Formular 21.
? Declaratie privind eligibilitatea (Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);Formular 12A
? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;Formular 12B
? Declaratie privind incadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 fata de dna. Rector, prof.univ.dr. Alina BARGAOANU, D.G.A. ec. Mariana NEAGU, Director economic ec. Maria TOLBARU, Director T.I.A.P. ing. Ludmila PRELIPCEANU, Jurist Gabriela TOMA . Formular 22.
? Certificat de atestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Finantelor Publice . (Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa aiba datorii la bugetul consolidat al statului in luna anterioara aceleia in care se depun ofertele).
? Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala, privind plata datoriilor la bugetul local (Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa aiba datorii la bugetul local in luna anterioara aceleia in care se depun ofertele) Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conform cu originalul, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate furnizarea de produse similare. Ofertantului clasat pe primul loc i se va cere inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala medie anuala din cel mult ultimii trei ani este de minim 2.101.726, 8 lei. Se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Completare FORMULAR 2B-Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea a cel putin unui contract de furnizare mobilier din
ultimii 3 ani, in valoare cumulata de minim 1050863, 40 lei, exclusiv tva. Se vor calcula trei ani incheiati de la data limita a depunerii ofertelor. Se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Lista principalelor contracte de furnizare mobilier - Ofertantul va completa o lista a principalelor livrari din ultimii 3 ani .Se vor considera trei ani incheiati de la data limita de depunere a ofertelor. Se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Implementare sistem de management al calitatii (ISO 9001/echivalent).
Documente emise de catre organisme acreditate care confirma implementarea sistemului de management al calitatii(ISO 9001/ echival.) , valabile la data limita de depunere a ofertelor, copie ?conform cu originalul?, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic. Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii
de atribuire sa prezinte, pentru conformitate , documentul in original/copie legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Completare Formular 2C-Completare formular 12DDocumente emise de catre organisme acreditate, care confirma implementarea sistemului de management al calitatii(ISO 9001/echivalent), valabile la data limita de depunere a ofertelor, copie ?conform cu originalul?, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
R 677/ 21august 2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2013 11:00
Locul: Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative Bucuresti, sector 1, str. Povernei, nr.6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputernicitii acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte egale au acelasi pret, de pe primul loc, pentru a departaja ofertantii in vederea atribuirii contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita o noua oferta financiara, in plic inchis. Autoritatea contractanta va atribui contractul ofertantului a carui noua propunere financiara, primita in termen de 48 de ore de la data solicitarii scrise , are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt acelea prevazute la articolul 256^2(1)a) din OUG 34 / 2006, zece zile incepand din ziua urmatoare a luarii la cunostinta .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCOALA NATIONALA DE STUDII POLITICE SI ADMINISTRATIVE
Adresa postala: Strada Povernei, nr 6, sector 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010643, Romania, Tel. +040 0213140383, Email: [email protected], Fax: +040 0213127094, Adresa internet (URL): www.snspa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2013 16:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer