Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MOBILIER AULA CORPUL F


Anunt de participare numarul 8632/04.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Adresa postala: str. Universitatii, nr. 13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Andreuta, Tel.0330103703, Email: [email protected], Fax: 0330103703, Adresa internet (URL): www.usv.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Universitatea Stefan cel Mare
Adresa postala: str. Scurta nr.6 (Camin 4), Localitatea: Suceava, Cod postal: 720223, Romania, Punct(e) de contact: sef Birou Aprovizionare, Tel.0744 857 065, In atentia: jr. Eugenia Munteanu, Email: [email protected], Fax: 0330 103 703
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MOBILIER AULA CORPUL F
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Stefan cel Mare Suceava, str. Universitatii nr.13, (Corp F), cod 720229.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scaune cu sezut basculant, rezistente la foc si uzura.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36111430-5 - Scaune de teatru (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
260 buc. scaune.
Valoarea estimata fara TVA: 270, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma fixa de 5.400, 00 lei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va reprezenta un procent de 10 % din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Veniturile bugetare M.Ed.C.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Numai pentru asociati se solicita precontract la ofertare si legalizare in cazul cand asociatii sunt castigatori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Informatii generale despre furnizor;b)Declaratie privind eligibilitatea;c)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;d)Atestat fiscal, in original, din care sa rezulte plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat;e)Certificatul constatator, in original, emis de oficiul registrului comertului;f)Declaratie privind calitatea de participant la procedura;g)Doua recomandari pentru contracte de furnizare de produse similare, cu valoare mai mare sau egala cu oferta facuta.h)Copie dupa chianta sau OP pentru achizitia documentelor de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;b)Bilant contabil la 31.12.2006, avizat de reprezentanti ai Ministerul de finante.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor face dovada detinerii SR EN ISO 14001/2005 si SR EN ISO 9001/2001, prin documente legalizate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2007 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2007 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2007 10:00
Locul: Universitatea Stefan cel Mare Suceava, str. Scurta, nr. 6, Camin 4, sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa delegati ai ofertantilor cu imputernicire scrisa in original.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ,
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 62, ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.+ 40 (0)230 216 321, Fax: + 40 (0)230 524 022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
15 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Universitatii Stefan cel Mare
Adresa postala: str. Universitatii, nr. 13., Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.+40 230 520 081, Fax: +40 230 520 080
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2007 11:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer