Licitatie Publica - Mobilier de laborator
Anunt de participare numarul 87525/28.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Adresa postala: str. Universitatii, nr. 13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Punct(e) de contact: Eugenia Munteanu, Tel.0330103703, Email: [email protected], Fax: 0330103703, Adresa internet (URL): www.usv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Adresa postala: Birou Achizitii Publice, str. Universitatii, nr.13 (Corp F), ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 216147 int. 422, In atentia: ec. Oana Pascariu
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Adresa postala: Registratura Universitatii Stefan cel Mare din Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 216147 int. 525
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamat superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mobilier de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia Universitatii, str. Universitatii nr. 13 Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de mobilier pentru laborator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39180000-7 - Mobilier de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 24, 960EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
13 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de 2.100, 00 lei si va avea perioada de valabilitate de 49 de zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract PHARE RO 2006 /018 449.01.01.19: Sistem de monitoriz a calit apei baz hidrografic transfrontalier al raului Siret, Anexa III, Bugetul pentru Actiune,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Numai pt asocieri se solicita legaliz asocia, at cand depun ofer com si sunt declar castig, in ved indepl in bune condit a contr de furniz (cf art. 44 din OUG 34/2006 cu modific si compl ulter).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Informatii generale despre furnizor F.20; b)Declaratie privind eligibilitatea F.12A; c)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 F.12B; d)Certificatul constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul localitatii unde are sediul firma ( va fi specificat unul din codurile CAEN 3101, 3102, 3103, 3109, 4615, 4618, 4619, 4690, 4759 sau 3310, 3550, 3611, 3612, 3613, 3614, 3615, 5115, 5118, 5119, 5190, 5244, 5245, 5248) in original, in termen de valabilitate. Pentru persoanele juridice / fizice straine: un document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare or apartenenta din punct de vedere profesional, in original, valabil, tradus si legalizat la notar;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
)Certificare ISO 9001 sau echivalent atat pentru producator cat si pentru furnizor; b)Certificat ISO 14001 sau echivalent; c)Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Form. 12 D; d)Mostre conform caietului de sarcini; e)Rapoartele de testare pentru dovedirea conformitatii cu normele enumerate in caietul de sarcini; f)Subcontractantii vor completa Formularele 12 C si 12G.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Va fi organizata o singura runda cu durata de o zi. conform H.G 1660 / 23.10.2008vezi fisa de date
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12394
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
49zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2009 12:00
Locul: sala de sedinte a Universitatii Stefan cel Mare din Suceava, Str. Univesitatii, nr. 13, Corp F, Et
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire scrisa in original si BI / CI.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract PHARE RO 2006 /018 449.01.01.19: Sistem de monitorizare a calitatii apei bazinului hidrografic transfrontalier al raului Siret
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Formularul F17
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Suceava Str. Stefan cel Mare
Adresa postala: Nr.62, Str. Stefan cel Mare, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 214948
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Universitatii Stefan cel Mare
Adresa postala: str. Universitatii nr.13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720029, Romania, Tel.0230 216147
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2009 16:48