Licitatie Publica - Mobilier de laborator
Anunt de participare numarul 116439/05.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" Iasi
Adresa postala: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Punct(e) de contact: Iulia Boghiu, Tel. +4 0232 407575, Email: [email protected], Fax: +4 0232 407575, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mobilier de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Iasi, Aleea M. Sadoveanu nr. 3
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mobilier de laborator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39180000-7 - Mobilier de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Mobilier de laborator
Valoarea estimata fara TVA: 1, 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantii de participare: 27000 lei. Garantie de buna executie: 3% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Platile se vor realiza din fonduri POSCCE prin ordin de plata in cont de Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratii privind eligibilitatea- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impopzitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile socile de stat valabile la data depunerii ofertelor . Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local ? formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident
Toate aceste documente sa ateste plata la zi a cestor datorii.
Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrii Nationala sau teritoriala
Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie - Documente edificatoarecare sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridicasau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul sau rezident, traduse in limba romana si legalizate.Persoane juridice/fizice romane/straine: Cerint obligatorie - Statutul societatii si certificatul de inregistrare, care sa confirme posibilitatea efectuarii activitatilor cuprinse la codul CAEN/CPV sub care se face achizitia
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Bilantul contabil
Informatii privind cifra de afaceri
Obligatii contractuale in desfasurare daca exista
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Fisa de informatii generaleCerinta minima: Bilantul contabil pe anii 2009 si2010 la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Cerinta minima: Declaratie privind cifra medie de afaceri peultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului prezentului contract de achizitie publicaCerinta minima: Prezentarea informatiilor solicitate cu privire la obligatiile contractuale fata de alti beneficiari / clienti.Enumerare sau copii dupa contracte in desfasurare fata de alti beneficiari in contracte similare daca exista.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnicaLista principalelor livrari in ultimii 3 aniFisa privind experienta similara
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiInformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiiAutorizare pentru livrarea produselor
Alte autorizari si documente specifice domeniului de activitateRecomandari din partea altor beneficiari/clienti de echipamente similareMostre
Informatii privind subcontractantii
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii
Certificate de conformitate produse
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta a stabilit, ca cerinta minima obligatorie, incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a unuia sau mai multe contracte de furnizare de mobilier de laborator si alte articole similare cu cele solicitate in caietul de sarcini, a caror valoare cumulata sa fie de minim180.000Euro (fara TVA) sau echivalentul in lei.Cerinta minima, obligatorie si eliminatorieCertificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatiisau standardele relevante: certificat privind conformitatea cu standardul SR EN 13150:2004pentru mostra depusa; certificate de calitate eliberate de un laborator autorizat; certificare ISO pentru proiectare si productie mobilier special de laborator;Vor fi depuse la RegistraturaUniversitatii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara ?Ion Ionescu de la Brad? din Iasi, Aleea M. Sadoveanu nr. 3, telefon 0232/407507, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP ? 20.04.2011 ora stabilita in anuntul de participareCalitatea produselor trebuie certificata prin Certificate de conformitate emise de organisme de certificare ACREDITATEpentruprodusele sinormele urmatoare :5.1 Certificatul de Conformitate cu SREN 13150:2004 (sau alt standard echivalent )pentru meselede laborator siperetii tehnologici ai meselor de laboratorofertate , emis de un organism de certificare ACREDITAT in acest domeniu;5.2 Certificatul de Conformitate cu SREN 14175-1-2-3-6 (sau alt standard echivalent ) pentru nisele chimice ofertateemis de un organism de certificare acreditat ACREDITAT in acest domeniu;5.3 Certificatul de Conformitate cu SREN 14727 :2006 (sau alt standard echivalent )pentrumobilier de laborator /corpuri de depozitare pentru laboratoare (verticale , suspendate pe perete , inferioare pe plinta sau mobile pe role )emis de un organism de certificare ACREDITAT in acest domeniu;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect 932, cod SMIS - CSNR 13976, Institutul de Cercetari pentru Agricultura si Mediu, Contract 247/28.09.2010.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 21 3104642, Fax: +40 21 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Anastasie Panu, nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel. +40 232 260600, Email: [email protected], Fax: +40 232 255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic
Adresa postala: Aleea M. Sadoveanu nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Tel. +40 232 407575, Email: [email protected], Fax: +40 232 407575
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2011 15:40