Licitatie Publica - Mobilier de laborator (Mobilier tehnologic pentru laboratoarele de metalografie si chimie)
Anunt de participare (utilitati) numarul 109617/14.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +4 (021) 203 13 06, Email: [email protected], Fax: +4 (021) 203 13 00, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Societatea Nationala Nuclearelectrica SA - Sucursala FCN Pitesti
Adresa postala: Str. Campului nr. 1, Jud. Arges, Localitatea: Mioveni, Cod postal: 115400, Romania, Punct(e) de contact: Birou Contractare si Achizitii Publice, Tel. 0248 207.969, In atentia: Michaela Motoescu, Email: [email protected], Fax: 0248 262.499
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Mobilier de laborator (Mobilier tehnologic pentru laboratoarele de metalografie si chimie)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: FCN Pitesti Mioveni
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mese pentru Laboratoarele de metalografie(Lot 1), Nise chimice pentru Laboratoarele de chimie(Lot 2) si Dulapuri si mese pentru Laboratoarele de chimie (Lot 3)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39180000-7 - Mobilier de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietelor de sarcini nr. 133 / 2010, ed.2, 151 / 2010, ed 2, 150 / 2010, ed. 2.
Valoarea estimata fara TVA: 473, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare ? 2.064 LEI (pentru Lot 1), 6.020 LEI (pentru Lot 2) si 1.376 LEI (pentru Lot 3)Garantie de buna executie ?maxim 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/20063 la care se anexeaza: - Certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice (persoane juridice/fizice romane)
-. Certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale (persoane juridice/fizice romane)-. Documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa (persoane juridice/fizice straine).
3. Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului (ORC) (persoane juridice/fizice romane)
4. Certificat constatator emis de ORC (persoane juridice/fizice romane)5. Documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (persoane juridice/fizice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil2. Bilantul contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente.3. Angajamentul ferm al persoanei invocate privind sustinerea financiara a ofertantului (daca este cazul)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizatia pentru livrarea produselor emisa de producator.2. Certificat ISO 9001/2008 pentru producator si furnizor
3. Declaratii de conformitate pentru produsele ofertate, care sa dovedeasca ca indeplinesc conditiile din standardele (sau echivalente nationale): (SR)EN 13150-2004 (pentru Lot 1), EN 14175 (pentru Lot 2), (SR)EN 13150-2001 si (SR)EN 14470-1 (pentru Lot 3).
4. Angajamentul ferm al persoanei invocate privind sustinerea tehnica / profesionala a ofertantului ( daca este cazul).
5.Lista subcontractanti / Declaratia ofertantului ca nu are subcontractanti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2010 11:00
Locul: S.N. Nuclearelectrica S.A., Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia este disponibila integral in SEAPOfertele se vor transmite la S.N. Nuclearelectrica S.A., Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile calculate din ziua urmatoare datei de luare la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat Nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2010 15:36