Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MOBILIER DE LABORATOR SI MOBILIER DE BIROU


Anunt de participare numarul 126242/19.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU BIORESURSE ALIMENTARE IBA BUCURESTI
Adresa postala:  str. Dinu Vintila, nr. 6, cector 2, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021102, Romania, Punct(e) de contact:  [email protected], Tel. 021 210 91 28, In atentia:  Onica Alexandru, Email:  [email protected], Fax:  021 211 36 39, Adresa internet (URL):  http: /www.bioresurse.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie guvernata de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare, analize fizico-chimice si microbiologice in domeniul sigurantei alimentare, microproductie produse alimentare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MOBILIER DE LABORATOR SI MOBILIER DE BIROU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, Bucuresti, sector 2, str. Baneasa Ancuta, nr 5, cod postal 021102
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 290, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: maxim o luna, maxim doua contracte subsecvente
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
mobilarea laboratoarelor Fizico ? chimice, Microbiologie-Elisa, Analize moleculare, RMN, Cromatografie, Nutritie, Analiza senzoriala, Biochimie coloidala, Ambalaje de uz alimentar etc., cu mobilier de laborator certificat si mobilarea spatiilor administrative cu mobilier adecvat, in conformitate cu cerintele specificate in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39180000-7 - Mobilier de laborator (Rev.2)
39130000-2-Mobilier de birou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor incheia maxim doua contracte subsecvente, in conformitate cu cerintele din Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 290, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant. particip. 45000 lei fara TVA (echiv. in Eur la curs 4, 2419 Lei/Eur din04.07.2011).Pentru IMM 50% din val.Garant. buna exec. 10% (pentru IMM 5%)din val. contract. fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene: Programul Operational Sectorial "Cresterea Competitivitatii Economice", contract de finantare nr. 15/01.03.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declar. eligibilit. form. A - Incadr. in sit. prevaz. la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertant.
- Declar. de neincadr. in sit. art. 181 din OUG nr. 34/2006 - form. B- Certificat atest. fisc. in orig., copie conform cu orig. privind impoz. si tax. loc. valab. la desch. oferte.
- Certif. atest. fisc. in orig., copie conf. cu orig. privind indepl. oblig. de plata la bugetul gen. consolid. elib. de AFP, valabil la desch. oferte.
Autorit. Contract. va exclude ofert. care inreg. datorii exigibile la buget consolidat, precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) la data depunerii ofertelor.
-Declar. privind calit. de particip. la proced. (Form. C)
- Cazier judic. pentru administratorul/ii asa cum sunt mentionati in Certif. Const. care semneaza ?Decl. privind eligibilit.?. Daca declaratia mentionata este semnata de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta pers. precum si cel al administrat./ilor care a/au imputernicit pers.
- CUI emis de ORC ? copie conf. cu orig.
- Certif. Const. emis de ORC ? in orig. sau copie conf. cu orig. valabil la data desch. ofertelor, din care sa rezulte capacit. de exercit. a activit.in raport cu obiectul contr. ce urmeaza a fi atrib.
- Doc. edific. care sa dovedeasca o forma de inreg./ atest. ori aparten. profesionala, conform. preved. leg. din tara ofertant. este rezident. Doc. insotite de traducere autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale - formular D
2.Bilantul contabil sau balanta de verificare (fara anexe), la 31.12.2010, vizate si inregistrate la organele competente, copie certificata conform cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.in care se vor prezenta toate datele de identificare ale firmei si se va declara cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (anii: 2008, 2009, 2010). Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 3.200.000 lei (sau echivalent in Euro la cursul de 4, 2419 Lei/Euro din 04.07.2011). Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM, precum si asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati ca IMM si care depun oferta comuna, va fi de minim 1.600.000 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista princip. furniz. similare (mobilier de laborator si mobilier de birou) exec. in ultimii 3 ani ? form. E
b) Complet.form. F - Exp. simil.
c)Inf. cu privire la pers. tehn. de specialit. de care dispune ofert. sau al carui angaj. de particip. a fost obtinut ? form. H si H1
d)Certif. ISO 9001:2008 sau alte doc. prin care se doved. indepl. preved. standard ISO, valabil, copie conf. cu orig. pentru ofert.
f)Se solicita dupa caz, complet. form. D1 si D2 cu subcontract. si specializ. lor, dupa caz, si a form. acord de subcontr. si acord de asoc. dupa caz.
g)Se va completa: Decl. pe propria rasp. ca ofert.respecta normele de prot. muncii in vig. ? in orig.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
b)Exp. simil. pt. max 3 furniz. (dintre cele mai reprezent.) de Mob. de lab. din lista de la pct. a), a caror val. cumulata sa fie min 1.600.000 Lei (echiv. in Eur la curs 4, 2419 Lei/Eur din 04.07.2011). Se vor depune max 3 form. F. Autorit. Contract. isi rezerva dreptul de a verif. exper. simil. declar. de ofert. la adres. ment. si pers. de contact ment. Form. F vor fi insot. de: recom. din partea benef. in orig. sau copie conf. cu orig. si copii dupa P.V de receptie finala, in orig. sau copie conf. cu orig.c)La care se vor anexa: CV si copii certif. conf. cu orig. ale atest. si dipl.din care sa rez. ca au particip. la curs de preg. profes. pt. inst. punerea in funct. si repararea mob./ echip. care fac ob. licit. angajam. de particip.dupa caz.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invitatia va fi transmisa pe cale electronica. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, in care se va licita pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
231/04.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2011 10:00
Locul: str Dinu Vintila, nr 6, sector 2, Bucuresti, etaj 2, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, in baza imputernicirii scrise si actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL ?CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE?AXA PRIORITARA 2: Competitivitate prin Cercetare, Dezvoltare Tehnologica si InovareDomeniul de interventie: D2.2: Investitii in infrastructura de CDIOperatiunea O2.2.1: Dezvoltarea infrastructurii CD existente si crearea de noi infrastructuri CD (laboratoare, centre de excelenta)
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
-
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INCD pentru Bioresurse Alimentare
Adresa postala:  Sector 2, str. Dinu Vintila, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021102, Romania, Tel. 021 210 91 28, Email:  [email protected], Fax:  021 211 36 39
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2011 17:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer