Licitatie Publica - Mobilier de laborator si nise chimice cu exhaustare
Anunt de participare numarul 139518/10.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR TIMIS
Adresa postala: Str.Surorile Martir Caceu nr.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300585, Romania, Punct(e) de contact: Ofelia Balgradean, Tel. +40 256204911, Email: [email protected], Fax: +40 256204911, Adresa internet (URL): www.ansvsa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: sanitar veterinar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mobilier de laborator si nise chimice cu exhaustare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DSVSA Timis, Timisoara, Str.Surorile Martir Caceu nr.4
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mobilier de laborator si nise chimice cu exhaustare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39150000-8 - Diverse tipuri de mobilier si de echipament (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Mobilier de laborator si nise chimice cu exhaustare
Valoarea estimata fara TVA: 737, 903.23RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 7379.03 Lei, adica 1% din valoarea estimata a contractului in lei fara TVA.Perioada de valabilitate a garantiei de participare esteminim 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: - prin virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei, prevazute in documentatia de atribuire)Contul in care poate fi virata garantia de participare este RO27TREZ6215005XXX000308 - Trezoreria Mun.Timisoara, Cod fiscal 4250824.Dovada constituirii garantiei de participare : - sa fie prezentata de ofertant cel mai tarziu pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, sub sanctiunea respingerii ofertei drept inacceptabila (art. 36, alin. 1, lit. a din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata conform art. 278^1 dinOUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului in lei fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau orice alta modalitate conf. art.90, alin.1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie pe propria raspundere pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formular 1 in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formular 2 in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Formularul 2 va fi insotit de :
A. Pentru persoane fizice sau juridice romane: a) Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele,
sib) Document emis de catre Directia de Impozite si Taxe Locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele,
B. Pentru persoane fizice sau juridice straine: Prezentarea documentelor mentionate la Lit.A pct.a) si b), emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine
sauIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emitdocumente de naturacelor prevazute la pct. a) si b), ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.3) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formular3 in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dr. Popa Adrian Radu - Director executiv; Dr. Isabela Liliana Simion- Sef LSVSA Timis; Dr. Periat Deleana Sef BCRC, Iliuta Adriana Consilier juridic, Ing. Balgradean Ofelia, Ing. Sburlea Marinela Compartiment I.A.P.Administrativ.4) Certificat de participare la procedura cu oferta independentaconform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 completata in conformitate cuFormular4 in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.- Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident , in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se va atasa si traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea economica si financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Experienta similara: ofertantul va demonstra ca are experienta necesara derularii contractului completand Formular 6 - Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani sau de la data infiintarii firmei pana in prezent. Se va anexa cel putin o recomandare din partea altui beneficiar.
Cerinta nr.2Mostre: Ofertantii vor depune la sediul DSVSA Timis odata cu oferta si urmatoarele mostre: blat din ceramica tehnica cu margine suprainaltata , blat din rasina fenolica cu grad solid de laminare cu grosimea de min 19 mm, blat melamina HPL cu grosimea de minim 30 mm si cant din PP de minim 3 mm blat din PP cu margine suprainaltata, plinta executata fara imbinari la colturi prevazuta cu piciorreglabil, cadru suport cu picior reglabil mascatetans (sectiune) profil H si profil C, balama cu deschidere la 270s, material corpuri depozitare (melamina HPL cu margini din PP de 2 mm ).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Comisia introduce in SEAP numele ofert. ale caror oferte sunt admisibile.Faza finala a licitatiei: o singura runda de una zi.Elementul ofertei ce face obiectul procesului de ofertare in sistem electronic: valoarea totala lei fara TVA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2012 11:00
Locul: DSVSA Timis, Str. Surorile Martir Caceu nr. 4, Timisoara, Romania, Cod postal: 300585
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in termen de doua zile, in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Sanitara Veterinara si Pentru Siguranta Alimentelor Timis - Compartiment Juridic
Adresa postala: Str. Surorile Martir Caceu nr.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300585, Romania, Tel. +40 256204911, Fax: +40 256204911, Adresa internet (URL): www.ansvsa.ro/?pag=599&jud=Timis
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2012 15:15