Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Mobilier destinat spatiilor de protocol de la etajul 1 din palatul vechi al BNR - imobil Lipscani nr. 25


Anunt de participare numarul 134598/05.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Nita, Tel. +40 311323222, In atentia: Ion Medrihan, Email: [email protected], Fax: +40 213110162, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, nr.25, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Tel. +40 213154683, In atentia: Maria Chitescu, Email: [email protected], Fax: +40 213127152
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, nr.16, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030035, Romania, Tel. +40 213110157, In atentia: Registratura, Fax: +40 213110162, Adresa internet (URL): www.bnr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mobilier destinat spatiilor de protocol de la etajul 1 din palatul vechi al BNR - imobil Lipscani nr. 25
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, str. Lipscani, nr. 25
Sector 3, cod postal: 030031
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea, inclusiv transportul si montajul, a unor obiecte de mobilier pentru mobilarea si/sau completarea mobilierului in unele spatii de protocol, de la etajul 1, din palatul vechi al BNR, monument istoric si de arhitectura, situat in imobilul din str. Lipscani, nr. 25, Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39156000-0 - Mobilier pentru sali de primire si de receptie (Rev.2)
39143113-1-Tapiserii speciale pentru mobilier (Rev.2)
44523200-4-Montaje (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 037, 472RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitatea a garantiei de participare: 120 de zile - egala cu perioada de valabilitate a oferteiCuantumul garantiei de participare: 20000 leiModalitatea de constituire : conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006Garantia trebuie sa fie irevocabila si se va executa neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Situatiile in care se va putea solicita executarea garantiei ofertantului: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteiab) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractuluic) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a oferteid) contestatia depusa de ofertant a fost respinsa de C.N.S.C., conform prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006 Garantia de buna executie a contractului se constituie conform prevederilor art. 90 din HG nr. 925/2006 si va fi valabila pe toata durata contractului. Executantul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data semnarii contractului, in cuantum de 2 % din valoarea contractului (fara TVA).B.N.R are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie a contractului, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie B.N.R va notifica acest lucru contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Garantia acordata de ofertant mobilierului furnizat, urmarirea comportarii in timp a pieselor de mobilier si remedierea gratuita a defectiunilor de catre ofertant, va fi pentru cel putin cinci ani
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/20061) Completarea formularului atasat din sectiunea formulareatat de operatorul economic care depune oferta, cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul
2) Prezentarea cazierului fiscal si cazieruluijudiciar de catre operatorul economic ofertant, in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila conforma cu originalul
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. 34/2006Completarea formularului atasat din sectiunea formulare atat de operatorul economic care depune oferta, cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul
Cerinta nr. 3
Certificat de participare la licitatii cu oferta independentaCompletarea formularului atasat din sectiunea formulare atat de operatorul economic care depune oferta cat si de catre tertul sustinator daca este cazul
Cerinta nr. 4
Certificat fiscal eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, conform prevederilor legale de plata- Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta
- certificatul fiscalse va prezenta , in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila conforma cu originalul
Cerinta nr. 5
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, conform prevederilor legale de plata- Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta
- certificatul fiscalse va prezenta , in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila conforma cu originalul
Cerinta nr. 6
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/20061) Prezentarea unei declaratii, semnate si stampilate, conform art. 691 din OUG nr. 34/200, prin completarea formularului atasat din sectiunea formulare2) persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante pentru prezenta procedura de atribuire:
Vasile Ifrim ? director
Niculae Dumitrache ? director adjunct
Dan Durleci ? sef serviciu organizare proceduri - Directia Achizitii
Ion Medrihan - expert ? Directia Achizitii
Maria Chitescu - sef serviciu investitii ? Directia Patrimoniu si Investitii
Cristina Turlea - expert - Directia Patrimoniu si Investitii
Craita Cristea - referent de specialitate ? Cancelaria BNR
Cristina Aruscutei - referent de specialitate - Directia Achizitii
Tomnita Florescu - arhitect - expert colaborator BNR
Gabriel Tureanu - arhitect - expert colaborator BNR
Sorin Stanoiu - referent de specialitate - Directia Achizitii
Catalin Hanu ? expert - Directia Patrimoniu si Investitii
Iosefina Schirger - expert - Directia Patrimoniu si Investitii Cerinta nr. 1
Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), unde sa se regaseasca la domeniile de activitate, coduri CAEN, corespondente cu obiectul procedurii de atribuire, de productie/fabricare de mobilaCertificatul constatatorse va prezenta, in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila conforma cu originalul si va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data stabilita pentru deschiderea ofertelor
In etapa evaluarii, se va solicita ofertantului clasa pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea medie a cifrei de afaceri globalein domeniul de activitate aferent obiectului prezentei proceduri, carevizeaza activitatea operatorului economic din cel mult ultimii trei ani, sa fie de cel putin 2.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta similara
Prezentarea unuicontractsimilar executat, de livrare deproduse similare celor ce fac obiectul procedurii, in ultimii trei ani, in valoare de cel putin 800000 lei (fara TVA).
Cerinta nr. 2
Mostre
Cerinta nr. 3
Informatii privind subcontractantiiSe solicita precizarea ponderiidin contract in cazul de subcontractare, precum si ce parte din contract va executa subcontractantul
Certificat ISO 9001, sau echivalent, pentru asigurarea sistemului de management al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2012 10:00
Locul: BNR Str. Lipscani, nr. 16, sector 3, Bucuresti, Cod postal: 030035 Registratura
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele (max 2 pers) trebuie sa fie imputernicite in acest sens. Imputernicirea va contine mandatul acordat reprezentantului ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Perioada de garantie a mobilierului este de 5 ani de la data livrarii si montarii, dupa semnarea procesului-verbal de receptie.2. Termenul de productie/furnizare a mobilierului este de cinci luni de la data semnarii contractului.3. Modul de departajare al ofertelor egale si clasate pe primul loc se va face prin solicitarea de noi oferte financiare (in plic inchis) de la respectivii ofertanti si se vor deschide la o data care se va stabili ulterior de catre comisia de evaluare.4. Proiectul de contract va fi insusit prin semnatura de catre ofertanti si va fi prezentat in plicul cu propunerea financiara.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: str. Lipscani, nr. 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Tel. +40 213127174, Fax: +40 213126484
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2012 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer