Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Mobilier din lemn pentru birou


Anunt de participare numarul 30810/04.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane Bucuresti
Adresa postala: Intrarea Serelor, nr.1, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040124, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Vasile Sandulescu, Tel.636.35.71/30, 0729.880.263, Email: [email protected], Fax: 334.42.54
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie publica
Activitate (activitati)
Altele: prestari servicii funerare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mobilier din lemn pentru birou
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sectiile teritoriale ale ACCU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de produse - mobilier de birou
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36121200-7 - Mobilier de birou din lemn (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. biblioteci -18 buc.
2. birouri cu diverse destinatii -48 buc./
3. birouri cu colt -5 buc.
4. dulapuri pentru haine -9 buc
5. mese de diverse tipuri -12 buc.
6.vestiare -90 buc
7. cuiere -8 buc
8. dulapuri pentru acte -29 buc
9. dulapuri suspendate -41 buc
10. dulapuri pe podea -11 buc.
11.rollboxuri -53 buc
12. etajere -5 buc
13. rafturi pentru depozitare -9 buc
14. banci - 9 buc
15. dulap coltar -1 buc
16. corp colt pentru birou -3 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 120, 000 si 180, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare -1100 lei depusi la casieria ACCU
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare aprobate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratie privind eligibilitatea
b)declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/OUG 34/2006
c) certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - cod CAEN 3612.12 -cerinta minima obligatorie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente
b)cifra medie anuala de afaceri-300000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)experienta similara -100000 lei
b)recomandari - din partea a doua firme
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: cumparat documentatie de la sediul ACCU pe baza de imputernicire
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2007 10:30
Locul: Intrarea Serelor, nr.1, sector 4 -Birou Director
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea ofertantilor avand asupra lor imputernicire si copie dupa BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Email: www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Contencios administrativ, cauze Comerciale
Adresa postala: Intrarea Serelor, nr.1, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040124, Romania, Tel.636.35.71, Email: [email protected], Fax: 334.42.54
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2007 16:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer