Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Mobilier in cadrul obiectivului de investitii Extindere spatii de invatamant si cercetare la Centrul de Documentare, Formare Continua si Transfer Tehnologic


Anunt de participare numarul 145933/22.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 0256403151, In atentia: Dana Suba, Email: [email protected], Fax: +40 0256403153, Adresa internet (URL): www.upt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Universitatea Politehnica din Timisoara - Biblioteca centrala
Adresa postala: str. Piatra Craiului nr.8, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: BibliotecaCentrala UPT, Tel. +40 725890974, In atentia: Director Erica Otesteanu, Email: [email protected], Fax: +40 256403121, Adresa internet (URL): www.upt.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea Politehnica din Timisoara
Adresa postala: P-ta Victoriei nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel. +40 256403035, Fax: +40 256403153
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de Invatamant Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mobilier in cadrul obiectivului de investitii Extindere spatii de invatamant si cercetare la Centrul de Documentare, Formare Continua si Transfer Tehnologic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Politehnica din Timisoara- Bd. Vasile Parvan nr.2B, Timisora
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mobilier in cadrul obiectivului de investitii Extindere spatii de invatamant si cercetare la Centrul de Documentare, Formare Continua si Transfer Tehnologic
Lotul 1- Mobilarea spatiilor cu destinatie educationala - conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini
Lotul 2 ? Amenajarea spatiilor aferente Centrului de documentare, formare continua si transfer tehnologic, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39155000-3 - Mobilier de biblioteca (Rev.2)
39000000-2-Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
39153000-9-Mobilier pentru sali de conferinte (Rev.2)
45432130-4-Lucrari de imbracare a podelelor (Rev.2)
45451200-5-Lucrari de montare de lambriuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Mobilier in cadrul obiectivului de investitii Extindere spatii de invatamant si cercetare la Centrul de Documentare, Formare Continua si Transfer Tehnologic
Lotul 1- Mobilarea spatiilor cu destinatie educationala - conform centralizator lot 1
Valoarea estimata Lot 1:490.000 EuroLotul 2 ? Amenajarea spatiilor aferente Centrului de documentare, formare continua si transfer tehnologic? conform centralizator lot 2
Valoarea estimata Lot 2:1.977.000 Euro
Valoarea estimata fara TVA: 2, 467, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr.34/2006, in cuantum de : Lot 1- 9.800 euro echivalent in lei 43.325 lei, Lot 2 - 39.540 euro echivalent in lei 174.806 lei- virament bancar in contul RO16TREZ6215005XXX000312 deschis la TREZORERIA TIMISOARA , CUI 4269282, - numerar la casieria autoritatii contractantesau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Valabilitatea garantiei este de minim 90 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.- In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractantava retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma conformArt. 278^1- (1) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.Echivalenta leu/euro se va face la cursul BNR din data de12.07.2013, de 4, 4210 lei/euro -Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului;
- garantie de buna executie se constituie, conform art.90 din HG 925/2006 actualizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- surse bugetaresivenituri propriiPlatile se deruleaza prin Trezoreria Timisoara, la max. 30 zile de la data facturarii, in perioada 24 - 31 ale lunii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 actualizata
2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 actualizata3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata.5. Certificat de atestare fiscala ? privind obligatiile fata de bugetul national consolidat-ANAF
6. Certificat de atestare fiscala ? privind plata impozitelor si taxelor locale emis de APL
LISTA PERSOANELOR CARE DETIN FUNCTII DE DECIZIE IN CADRUL UNIVERSITATII ?POLITEHNICA? DIN TIMISOARA
Prof.univ.dr.ing. Viorel-Aurel Serban Rector
Prof.univ.dr.ing. Corneliu- Mircea Davidescu Prorector
Prof.univ.dr.ing.Marius- Emil Otesteanu Prorector
Prof.univ.dr.ing. Mircea Popa Prorector
Conf.univ.dr.ing. Daniel Dan Prorector
Dr.ing. Florentiu Staicu Director General Administrativ
Prof.univ.dr.arh. Ioan Andreescu Decan Facultatea de Arhitectura
Prof.univ.dr.ing. Horia Ciocarlie Decan Facultatea de Automatica si Calculatoare
Prof.univ.dr.ing. Nicolae VaszilcsinDecan Facultatea de Chimie Industriala si Ingineria Mediului
Prof.univ.dr.ing. Gheorghe Lucaci Decan Facultatea de Constructii
Prof.univ.dr. ing. Ivan-Iuliu BogdanovDecan Facultatea de Electronica si TelecomunicatiiLector.univ.dr. Mirela-Cristina PopDecan Facultatea de Stiintele Comunicarii
Prof.univ.dr.ing. Monica Petrea - Izvercian Decan Facultatea de Management in Productie si Transporturi
Prof.univ.dr. ing. Inocentiu ManiuDecan Facultatea de Mecanica
Conf.univ.dr.ing. Virgilius - Caius Panoiu Decan Facultatea de Inginerie Hunedoara
Ec. Florian MicleaDirector Directia Financiar Contabila
Ing. Dorina RusetDirector Directia Resurse Umane Salarizare
Ing. Cristian Telescu Director Directia Tehnica
Student Norbert KazamerConsilier in Consiliul de Administratie
Ing Dana Suba Sef Serviciu Achizitii Publice
Ing. Maria FilipescuSef Birou Achizitii Lucrari si Servicii
Ing. Claudia MiceaSef Birou Achizitii Produse
Ec. Daniela HudacSef Birou Contabilitate
Ec. Cristiana Marchis Sef Birou Financiar
Cj. Constantin Alecsa Consilier juridic
ing. Violeta Sumalan Birou achizitii lucrari si servicii
Ing. Erica Otesteanu Director biblioteca Biblioteca UPT
Ing. Agneta LovaszSef Birou Catalogare Biblioteca UPT
CodrutaMonicaSalasanSef serviciu Relatii cu publicul Biblioteca UPT
Carla Afrodita Suhaida BibliotecarBiblioteca UPT
Arh. Catalina Maria BocanExpert cooptat
arh.Mihai-Corneliu Popovici - Doinici Expert cooptat
Conf.dr.ing. Aurel TulcanExpert cooptat 1.Certificat constatator emis de ORC ?in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata.
Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantul clasat pe primul loc, inaite de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Echivalenta leu/ euro medie anuala, la care se calculeaza cifra medie de afaceri este: 2010 ? 4, 2106 lei/euro; 2011 ? 4, 2362 lei/euro, 2012-4, 4291 lei/euro, comunicate de BCE.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
completare formular 8;Echivalenta leu/ euro medie anuala, la care se calculeaza cifra medie de afaceri este: 2010 ? 4, 2106 lei/euro; 2011 ? 4, 2362 lei/euro, 2012-4, 4291 lei/euro, comunicate de BCE.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani (produse similare obiectului achizitiei) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar pentru contractele de furnizare trecute in anexa. ? in original -
- Experienta similara:
Lot 1: Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a furnizat produse similare, in baza unui contract de furnizare, in valoare deminim 450.000 Euro (fara TVA).Lot 2: Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a furnizat produse similare, in baza unui contract de furnizare (realizarea de mobilier pentru sali de conferinte ? scaune, lambrisari, tavane, pardoseli, precum si mobilier pentru biblioteci), in valoare deminim 1.500.000 Euro (fara TVA).
- Prezentarea de mostre, produse de serie, conform anexelor atasate documentatiei de atribuire.Prezentarea mostrelor este obligatorie. Mostrele vor respecta cerintele minimale din caietele de sarcini.In cazul in care produsele prezentate ca mostre nu respecta tipul de material si culorilespecificate in caietul de sarcini, ofertantul va prezenta:
-?Declaratie pe propria raspundere? prin care se angajeaza sa furnizeze toate produsele conform specificatiilor din caietul de sarcini;
-Mostre de material de calitatea si culorile conform specificatiilor din caietul de sarcini;
In cazul in care nu se respecta cerintele de mai sus, oferta va fi declarata neconforma, respectiv respinsa.Mostrele se vor prezenta pana la data limita de depunere a ofertelor. In cazul neprezentarii tuturor mostrelor solicitate pana la data limita de depunere a ofertelor, oferta va fi respinsa.
Mostrele se predau pe baza de proces verbal.Analiza tehnica si functionala a mostrelor se va face pe parcursul derularii procesului de evaluare, de catre comisia de evaluare si de expertii cooptati si se va incheia cu un proces verbal de evaluare a mostrelor.Ofertele pot fi declarate neconforme dupa analiza mostrelor, in cazul in care acestea nu respecta cerintele minimale din caietele de sarcini si nu corespund din punct de vedere functional, calitativ si estetic.Mostrele ofertei declarate castigatoare, vor ramane in custodia autoritatii contractante pana la livrarea produsului similar, in vederea posibilitatii compararii calitatii si functionalitatii acestuia.
Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere/ certificat din care sa reiasa ca detine personal instruit pentru confectionarea, montarea, instalarea si intretinerea mobilierului ofertat, in conformitate cu standardele de folosin?a ale acestuia.
Ofertantul va pune la dispozitia beneficiarului: - cel putin doua nume, adrese si numere de telefon pentru service in perioada de garantie pentru situatia in care acesta detine un departament specializat de reparatii a mobilierului.- lista cu service-urile autorizate pentru reparatiile mobilierului in perioada de garantie, in conformitate cu standardele solicitate.
Pentru oricare dintre cele doua variante se solicita o echipa formata din minim 2 persoane calificate pentru activitatea de intretinere si reparare a mobilierului in perioada de garantie, din care una va fi persoana de contact.
In cazul asocierii se va prezenta acordul de asociere
- Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Anexa nr. 12Documente din care reiese ca ofertantul a furnizat produse similare, conform solicitarii-Prezentarea mostrelor este obligatorie.Mostrele se vor prezenta pana la data limita de depunere a ofertelor, la sediul beneficiarului, Timisoara Bd. Vasile Parvan nr. 2B, Centrul de Documentare, Formare Continua si Transfer Tehnologic.-In cazul in care produsele furnizate de ofertantul castigator, nu prezinta aceeasi calitate si funtionalitate cu cea a mostrelor, acestea vor fi respinse de la receptie si returnate in vederea refacerii, conform mostrelor si a specificatiilor tehnice din caietul de sarcini. Daca nici in urma corectarii nu corespund mostrelor, produsele nu vor fi receptionate si vor fi refuzate la plata.Declaratie pe propria raspundere, sau alte documente relevante..Declaratie conform celor solicitate, sau alte documente relevante.Lista cu service-urile autorizateFormular 13 - Contract asociere.ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
457/15.07.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2013 11:00
Locul: UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA, P-ta Victoriei nr.2 - Rectorat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul locau acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vedera departajarii.- Ofertantul castigator va depune in termen de 48 ore o noua oferta financiara cu noua valoare.- Ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza C N S C conform art.256^2, alin (1), lit.a), din OUG 34/2006 in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la conostinta despre act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Politehnica din Timisoara
Adresa postala: P-ta Victoriei nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel. +40 256403027, Email: [email protected], Fax: +40 403153
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2013 12:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer