Licitatie Publica - MOBILIER PENTRU CAMERE SI OFICII LA CAMINELE STUDENTESTI
Anunt de participare numarul 99543/06.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj Napoca
Adresa postala: Calea Manastur nr.3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400372, Romania, Punct(e) de contact: Dan Lung, Tel. 0264596384, Email: [email protected], Fax: 0264593792, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MOBILIER PENTRU CAMERE SI OFICII LA CAMINELE STUDENTESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Camin VIII, Camin XII si Camin XV in Campus studentesc Hasdeu, Cluj Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MOBILIER PENTRU CAMERE SI OFICII LA CAMINELE STUDENTESTI, COMPUS DIN DULAPURI, PATURI, BIROURI, NOPTIERE, MESE SI APARATUA ELECTROCASNICA PENTRU OFICII, CONFORM CERINTELOR TEHNICE DIN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39143000-6 - Mobilier pentru dormitor, pentru camera de zi si pentru sufragerie (Rev.2)
39112000-0-Scaune (Rev.2)
39141000-2-Mobilier si echipament de bucatarie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CERINTELOR DIN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 350, 000 si 380, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: 5000 LEI, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE: 8% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare fiscala pentru personae juridice privind impozitele si taxele fatade bugetul statului, Certificat de atestare fiscala pentru personae juridice privind impozitele si taxele locale si altele venituri ale bugetului local , certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Declaratie privind ne?adrarea ?sit.prev.la art. 180 si 181 din OuG 34/2006 cu modif.si complet. ulterioare;In sit.?care din docum.solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se ?adreaza ?una din sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006 cu modif.si complet.ulterioare, ac.va fi exclus de la proced. ? cazul ?care ?tara de origine sau ?tara ?care este stab. op.ec. nu exista prev.legale ref.la decl.pe propria raspundere-Decl.autentica data ?fata unui notar din care sa reiasa ca nu se ?adreaza ?nici una din sit. prev. la art. 180 si art. 181 din OuG 34/2006 cu modif.si complet.ulterioare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
liste cu principalele furnizari de produse din ultimii 3 ani de natura celor solicitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
STABILIREA OFERTEI CASTIGATOARE SE FACE PRINT-O FAZA FINALA DELICITATIE ELECTRONICA ORGANIZATA INTR-O SINGURA RUNDA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2010 18:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, COMPARTIMENTUL ACHIZITII PUBLICE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICIT AL ORICARUI OPERATOR ECONOMIC CARE DEPUNE OFERTA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 02131046421, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA DE STIINTE AGRICOLE SI MEDICINA VETERINARA - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: CALEA MANASTUR 3-5, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400372, Romania, Tel. 0264596384, Fax: 0264593792
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2010 09:43