Licitatie Publica - MOBILIER PENTRU CANTINA, CORPUL A, CORPUL B SI CORPUL F
Anunt de participare numarul 7370/26.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Adresa postala: str. Universitatii, nr. 13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Andreuta, Tel.0330103703, Email: [email protected], Fax: 0330103703, Adresa internet (URL): www.usv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Universitatea Stefan cel Mare - Birou Aprovizionare si Transporturi
Adresa postala: str. Scurta nr.6 (Camin 4), ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720223, Romania, Punct(e) de contact: sef Birou, Tel.0230 216 147 int. 159, In atentia: d-nei jr. Eugenia Munteanu, Email: [email protected], Fax: 0330 103 703, Adresa internet (URL): www.usv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MOBILIER PENTRU CANTINA, CORPUL A, CORPUL B SI CORPUL F
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Universitatii Stefan cel Mare Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mobilier din PAL si metalic pentru institutii publice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36100000-2 - Mobilier (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Tipuri diverse impartite in 5 loturi.
Valoarea estimata fara TVA: 133, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
28 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma fixa de 2.500, 00 lei si va avea perioada de valabilitate pana pe data de 27.07.2007. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata, prin OP in Trezorerie, in termen de 14 zile de la receptia cantitativa si calitativa a marfii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Numai pentru asociati se solicita precontract la ofertare si legalizare in cazul cand asociatii sunt castigatori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Informatii generale despre furnizor;b)Declaratie privind eligibilitatea;
c)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
d)Atestat fiscal, in original, din care sa rezulte plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat;
e)Certificatul constatator, in original, emis de oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul localitatii unde au sediul firmele (vor fi specificate codurile CAEN 3612 si 3615 sau 5115; 5244 );f)Declaratie privind calitatea de participant la procedura;g)Chitanta achizitiei documentelor de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2006, avizat de reprezentanti ai Ministerul de finante.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
b)Doua recomandari pentru contracte de furnizare de produse similare, cu valoare mai mare sau egala cu oferta facuta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret cel mai scazut
50%
Descriere:
2.
calitate si design
35%
Descriere:
3.
termenul de livrare
10%
Descriere:
4.
termenul de garantie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2400/06.03.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Chitanta la caseria Universitatii sau OP in cont RO12 TREZ 5915 0460 1X00 0335.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2007 10:00
Locul: Universitatea Stefan cel Mare Suceava, Sala de consiliu, str. Scurta nr.6 (Camin 4), 720223
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa delegati ai ofertantilor cu imputernicire scrisa in original.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030 084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ,
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 62, ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.+ 40 (0)230 216 321, Fax: + 40 (0)230 524 022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
15 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Universitatii Stefan cel Mare
Adresa postala: str. Universitatii, nr. 13, ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.+40 230 520 081, Fax: +40 230 520 080
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2007 16:55