Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Mobilier pentru sali de clasa si birouri


Anunt de participare numarul 11544/25.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA NATIONALA DE APARARE CAROL I
Adresa postala: soseaua Panduri nr.68-72, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050662, Romania, Punct(e) de contact: Biroul achizitii, Tel.3194880/253, In atentia: Doru POPA, Email: [email protected], Fax: 3195967
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Invatamant militar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mobilier pentru sali de clasa si birouri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mobilier pentru sali de clasa si birouri in cantitatile si specificatiile tehnice din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36121220-3 - Dulapuri din lemn (Rev.1)
36121110-9-Mese din metal (Rev.1)
36121300-8-Vitrine (Rev.1)
36121410-2-Mese pentru computer (Rev.1)
36133320-1-Biblioteci (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Mobilierul va fi divizat pe 20 de loturi (tipuri de produse, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 120, 000 si 144, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
produsele din cadrul unui lot vor fi de acelasi tip si pret
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.06.2007 pana la 15.08.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 2838lei(intrucat nr de caractere sunt limitate este exprimata pe loturi in Anexa B - Informatii privind loturile)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori au dreptul de a se asocia.Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Formularul 12A sau a unui certificat echivalent, din care sa reiese ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din prevederile art.180 din OUG 34/2006.. Formularul 12B, din care sa reiese ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.181, lit. a), b) si d) din OUG 34/2006.
. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale,
. Certificat de atestare fiscala din care sa reiese faptul ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul de stat
. Certif.constatator eliberat de ONRC, in original sau copie legalizata . Certif. de inreg.fiscala elib.de ONRC, in orig.sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Formular C1 -Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani, . Formular D - Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare , in copie xerox, ..Certificarea ofertantului (sau a producatorului, daca este altul decat ofertantul) privind implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: se vor depune numerar la casieria institutiei de catre reprezentantii operatorilor economici pe baza imputernicirii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 25.06.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2007 10:30
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor si comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: bd. Dinicu Golescu nr. 38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.3104641, Fax: 3104642, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: SOS Oltenitei nr 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.3321240, Fax: 3323377
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Nationala de Aparare Carol I - oficiul juridic
Adresa postala: Sos Panduri nr 68-72, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050662, Romania, Tel.3194880, Fax: 3194866
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2007 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer