Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Mobilier pentru Sali de conferinte


Anunt de participare numarul 70405/29.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA MICEA, Tel.0256403030, Email: [email protected], Fax: 0256403150, Adresa internet (URL): www.upt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA, Facultatea de Management in Productie si Transporturi
Adresa postala: Strada Remus nr. 14, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300289, Romania, Tel.0256/404284, Fax: 0256 40428785
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA, Facultatea de Management in Productie si Transporturi
Adresa postala: Strada Remus nr. 14, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300289, Romania, Tel.0256/404284, Fax: 0256 40428785
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA, Rectorat
Adresa postala: Piata Victoriei nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel.0256403030, Fax: 0256403150
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de Invatamant Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mobilier pentru Sali de conferinte
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA, Facultatea de Management in Productie si Transporturi, Strada Remus nr. 14, cod 300289, Timisoara.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mobilier pentru Sali de conferinte. Cod CPV 39153000-9, conform cerintelor caietului de sarcini. Amfiteatru 601 si Salile de curs 602, 603, 605, 606
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39153000-9 - Mobilier pentru sali de conferinte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Mobilier pentru Sali de conferinte. Cod CPV 39153000-9, conform cerintelor caietului de sarcini. Amfiteatru 601 si Salile de curs 602, 603, 605, 606
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare 3000 lei, ulterior garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA doar prin scrisori de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se realizeaza din surse proprii, iar plata se va efectua prin Trezoreria Timisoara.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea (formular 12A),
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formular 12B),
- certificat de inregistrare fiscala, copie semnata si stampilata "conform cu originalul";
- documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea - Fisa informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita ca cerinte obligatorii minime de calificare: Furnizorii trebuie sa aiba implementat sistemul de asigurare a calitatii ISO 9001/2000 si ISO 14001/2004.Certificate de calitate pentru materialele folosite (lemn, feronerie- balamale, tragatori).Certificat emis de Institutul National al Lemnului, pentru gradul de rezistenta la solicitari mecanice, nivel V de severitate al incercarilor.Furnizorii trebuie sa prezinte o data cu oferta tehnica minim 2 contracte(copii) pentru produse similare de minim 150.000 lei/fiecare si scrisori de recomandare de la cel putin 2 beneficiari pentru care s-au livrat produse similare.Mostrele care trebuie prezentate ( vor fi identice cu cele care vor fi livrate) vor fi depuse in spatiul pus la dispozitie de catre achizitor doar incepand din 12.01.2009 pana la 20.01.2009 ora 10.00, pe cheltuiala ofertantuluisunt urmatoarele:
- pupitru Sala curs
- masa sala master
- scaune sala master
- masa calculator
- masa seminar-pal cu grosime de minim 38 mm cu cant ABS. Ofertantii care au depus oferte neansotite de mostrele solicitate , precum si aceia care au depus oferte insotite de mostre necorespunzatoare cerintelor tehnice si de calitate vor fi descalificati.Fise tehnice detaliate si schite ale producatorului pentru produsele ofertate si pentru componentele subansamblelor in scopul demonstrarii conformitatii ofertei cu cerintele din caietul de sarcini, poze.Neandeplinirea vreuneia din conditiile mai sus mentionate duce la eliminarea din procedura a operatorului economic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.01.2009 14:00
Locul: Universitatea Politehnica din Timisoara - Rectorat, Piata Victoriei nr. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschidere pot participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Toate componentele trebuie sa fie noi. Cheltuielile de transport vor fi incluse in pretul total.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Str. Tepes Voda, nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256498054, Email: [email protected], Fax: 0256498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de cel mult 5 zile, de la luarea la cunostiinta, de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic, Universitatea "Politehnica" din Timisoara
Adresa postala: Piata Victoriei nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel.0256403030, Fax: 0256403150
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.12.2008 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer