Licitatie Publica - Mobilier Sala Senat (inclusiv montajul)
Anunt de participare numarul 36167/16.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala:  P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300006, Romania, Punct(e) de contact:  CLAUDIA MICEA, Tel. 0256403030, Email:  [email protected], Fax:  0256403150, Adresa internet (URL):  www.upt.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Universitatea Politehnica din Timisoara
Adresa postala:  P-ta Victoriei nr.2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300006, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0256/403151, In atentia:  Dana Suba, Email:  [email protected], Fax:  0256/403153
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Universitatea Politehnica din Timisoara
Adresa postala:  P-ta Victoriei nr.2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300006, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0256/403151, In atentia:  Dana Suba, Email:  [email protected], Fax:  0256/403153
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea Politehnica din Timisoara - Registratura
Adresa postala:  P-ta Victoriei nr.2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300006, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura, Tel. 0256/403035
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mobilier Sala Senat (inclusiv montajul)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Politehnica din Timisoara, Rectorat, P-ta Victoriei nr.2, 300006, Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mobilier sala Senat compus din fotolii senator, masa prezidiu, pupitru vorbitor , scaun prezidiu, masa secretariat, scaun secretariat;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36143000-5 - Mobilier pentru sali de conferinte (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
fotolii senator 120buc, masa prezidiu - 1buc, pupitru vorbitor - 1buc , scaun prezidiu 1+6 buc, masa secretariat - 2buc, scaun secretariat+hol - 22buc;
Valoarea estimata fara TVA: 734, 052RON
II.2.2) Optiuni
Da
Garantia acordata mobilierului va fi min. 60 luni
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare - 7500 lei, scrisoare de garantie bancara de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face din surse proprii, iar platile se deruleaza prin trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate Formular 12A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, Formular 12B, Certificat constatator copie pe care se va mentiona 'conform cu originalul' semnata si stampilata, Certificat constatator emis de ORC, original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor, Certificat fiscal emis de ANAF, original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
Bilantul contabil la 31.12.2006, copie pe care se va mentiona 'conform cu originalul' semnata si stampilata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari din ultimii 3 ani, Formular 12D,
Documente emise de organisme acreditate, care confirma sistemul calitatii, copie pe care se va mentiona 'conform cu originalul' semnata si stampilata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2007 12:00
Locul: Universitatea Politehnica din Timisoara, Rectorat, et.III, P-ta Victoriei nr.2, 300006, Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care vor prezenta la deschidere imputernicire scrisa din partea societatii pe care o reprezinta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curte de Apel Timisoara
Adresa postala:  str. Tepes Voda nr.2A, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256/498054, Fax:  0256/498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta, de catre contestator, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al UPT
Adresa postala:  P-ta Victoriei nr.2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300006, Romania, Tel. 0256/403027, Fax:  0256/403026
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2007 17:30