Licitatie Publica - ?Mobilier scolar?
Anunt de participare numarul 147042/08.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLEGIUL NATIONAL MOISE NICOARA ARAD
Adresa postala: Piata Moise Nicoara, nr.1, judetul Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310126, Romania, Punct(e) de contact: ILEANA STEFAN, Tel. +40 257280598, Email: [email protected], Fax: +40 257214190, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Mobilier scolar?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Colegiul National "Moise Nicoara" Arad, Piata Moise Nicoara, nr.1, judetul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va furniza, monta si instala: ?Mobilier scolar?, in conformitate cu cerintele caietului de sacini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39160000-1 - Mobilier scolar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va furniza, monta si instala: ?Mobilier scolar?, in conformitate cu cerintele caietului de sacini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 370, 664.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este: 27.000 RON. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - Formular nr.21, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile. Durata de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita de primire a ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: RO21 TREZ 0215 005X XX01 3172, deschis la Trezoreria Municipiului Arad. Dovada constituirii garantiei de participare, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In situatia respingerii contestatiei de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatilor ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma egala cu: 5.150, 66 lei, in conformitate cu art.278^1 alin.(1) lit.b) din OUG nr.34/2006 actualizata. Garantia de buna executie se va constitui in procent de: 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, care se va prezenta in original. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului, in conformitate cu prevederile art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, modificata de HG nr.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr.1; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 actualizata - Formular nr.2; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.3; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr.4; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 actualizata - Formular nr.5; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Radu Horea Bereteu? Director; Maria Has ? Director adjunct; Floare Bozga ? Administrator patrimoniu; Csaba-Sandor Major ? Profesor; Dudas Adina ? Inspector achizitii publice; Francisc Schmidt ? Profesor si membrii Consiliului Local al Municipiului Arad: Lia Ardelean, Ovidiu Bilcea, Levente Bognar, Mariana Cismasiu, Ionel Ciupe, Kalman Cziszter, Ioan Dolha, Ioan Farcas, Florin Galis, Gheorghe Ghilinta, Teodor Gligor, Adrian Lazurca, Marin Lupas, Florin Maris, Tristan Mihuta, Vasile Mosneag, Marcela Nicsanu, Simona Pistru-Popa, Viorica Rotaru, Eugen Rus, Catalin Titiriga, Glad Varga, Hergane Vlaicu. Persoanele juridice strainevorprezenta un document similar/declaratie pe proprie raspundere/declaratie autentica data infata unuinotar, aunei autoritati legale ce are competenta in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.
Pentru persoanele juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca, ofertantul este legal constituit si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Pentru persoanele juridice/fizice straine
- Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea documentului pentru conformitate, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani, sa fie cel putin egala cu: 2.700.000 lei.
Se va completa si prezenta - Formularul nr.6 ? Informatii generale. Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb leu/valuta comunicate de Banca Nationala a Romaniei(www.bnr.ro) pentru anii respectivi.
Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente, sau in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, se vor prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestora si din care sa reiasa cifra globala de afaceri aferenta anilor: 2010, 2011, 2012, in vederea indeplinirii cerintei minime de calificare.
Persoanele juridice straine vorprezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.
In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentareaunuiangajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006. Se vor prezenta de catre tertul sustinator: Angajamentul privind sustinerea economica si financiara + anexa; Decl. privind eligibilitatea; Decl. privind neincadrarea in prev. art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006; Decl. privind neincadrarea in prev. art.69^1 din OUG nr.34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si prezenta - Formularul nr.6 ? Informatii generale.Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb leu/valuta comunicate de Banca Nationala a Romaniei(www.bnr.ro) pentru anii respectivi.Se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente, sau in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, se vor prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestora si din care sa reiasa cifra globala de afaceri aferenta anilor: 2010, 2011, 2012, in vederea indeplinirii cerintei minime de calificare.1.) Se va completa si prezenta de catre tertul sustinator: - Formularul nr.7? Angajament tert sustinator economic si financiar + anexa nr.7A;2.) Se va completa si prezenta de catre tertul sustinator ? Formularul nr.1 - Declaratie privind eligibilitatea;3) Se va completa si prezenta de catre tertul sustinator ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006;4.) Se va completa si prezenta - Formularul nr.5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 actualizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta lista produselor livrate in ultimii 3 ani, calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca au fost furnizate produse similare pentru cel putin 1 contract sau maxim 2 contracte similare obiectului contractului, in valoare cumulata de minim 1.370.000 lei, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate contractanta sau de catre clientul privat beneficiar.
In situatia in care valorile prezentate in contractele similare, sunt exprimate in euro pentru conversia in lei se va utiliza cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei(www.bnr.ro) pentru anii respectivi.
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea in bune conditii a contractului de furnizare.
Pliante, cataloage sau fotografii pentru toate produsele care fac obiectul contractului de furnizare.
In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a ofertantului si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale iar documentele aferente vor fi prezentate de toti asociatii.Capacitatea economica si financiara precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala va fi evaluata prin insumarea resurselor intregului grup, iar documentele aferente vor fi prezentate de toti asociatii. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Se vor prezenta: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora; Acordul de asociere; Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuire.
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prev. art.190 alin.(2) dinOUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006. Se vor prezenta de catre tertul sustinator: Angajament privind sustinerea tehnica si/sau profesionala+anexe; Decl.privind eligibilitatea; Decl.privind neincadrarea in prev.art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006; Decl. privind neincadrarea in prev. art.69^1 din OUG nr.34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si prezenta ? Formularul nr.8 ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca au fost furnizate produse similare pentru cel putin 1 contract sau maxim 2 contracte similare obiectului contractului, in valoare cumulata de minim 1.370.000 lei, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate contractanta sau de catre clientul privat beneficiar. In situatia in care valorile prezentate in contractele similare, sunt exprimate in euro pentru conversia in lei se va utiliza cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei(www.bnr.ro) pentru anii respectivi.Se va completa si prezenta ? Formularul nr.10 - Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea in bune conditii a contractului de furnizare.Se vor prezenta pliante, cataloage sau fotografii pentru toate produsele care fac obiectul contractului de furnizare.1.) Se va completa si prezenta - Formularul nr.12 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora;2.) Se va completa si prezenta- Formularul nr.13 - Acordul de asociere, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.3.) Se va completa si prezenta - Formularul nr.14 ? Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuire.Toti partenerii din cadrul consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa, pe toata durata de realizare a contractului.Structura societatii mixte/ consortiu/ asocierii nu va fi modificata pe durata contractului decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale astfel incat noul consortiu/asociere/societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca si cel initial.In cadrul unei asocieri, toti partenerii trebuie sa indeplineasca conditiile de calificare privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, iar documentele aferente vor fi prezentate de toti asociatii.In cadrul unei asocieri, capacitatea economica si financiara precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala va fi evaluata prin insumarea resurselor intregului grup, iar documentele aferente vor fi prezentate de toti asociatii.1.) Se va prezenta de catre tertul sustinator - Formularul nr.9 - Angajament privind sustinerea tehnica si/sau profesionala + anexa/ele nr.9A;2.) Se va completa si prezenta de catre tertul sustinator ? Formularul nr.1 - Declaratie privind eligibilitatea;3) Se va completa si prezenta de catre tertul sustinator ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006;4.) Se va completa si prezenta - Formularul nr.5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 actualizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2013 10:00
Locul: Colegiul National ?Moise Nicoara?, Municipiul Arad, Piata Moise Nicoara, nr.1, jud.Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observatori desemnati U.C.V.A.P.; Membrii comisiei de evaluare; Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, Persoane autorizate de autoritatea contractanta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.) In cazul in care se constatata ca, ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.2.) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare din prezenta fisa de date a achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care sa confirme ca indeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire - Formular nr.22. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, diverse valori, cantitati sau altele asemenea (art.11, alin.(4) din HG 925/2006 cu modif. si compl. ulterioare).3.) In afara situatiei de mai sus, nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Lipsa, neprezentarea documentelor in forma si conditiile solicitate prin fisa de date sau neconformitatea unuia dintre documentele pentru demonstrarea cerintelor minime de calificare duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila in conformitate cu art.36 alin.(1) lit.b) din H.G.925/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Colegiul National ?Moise Nicoara?
Adresa postala: Piata Moise Nicoara, nr.1, jud.Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310126, Romania, Tel. +40 257280598, Email: [email protected], Fax: +40 257214190
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.10.2013 13:11