Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Mobilier si nise chimice de laborator in contextul modernizarii infrastructurii de C-D la IBPC-NS


Anunt de participare numarul 120208/22.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Biologie si Patologie Celulara '' Nicolae Simionescu''
Adresa postala:  Strada B.P.Hasdeu Numarul 8 Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050568, Romania, Punct(e) de contact:  UIP - CARDIOPRO, Tel. 021.319.45.18, In atentia:  Dr. Victor JINGA, Director Adjunct Stiintific, Email:  [email protected], Fax:  021.319.45.19, Adresa internet (URL):  www.icbp.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: cercetare fundamentala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mobilier si nise chimice de laborator in contextul modernizarii infrastructurii de C-D la IBPC-NS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul IBPC-NS
str. B.P. Hasdeu nr. 8, sector 5
Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie mobilier de laborator, inclusiv livrare, montaj, punere in functiuneAchizitie nise chimice de laborator, inclusiv livrare, montaj, punere in functiune
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39180000-7 - Mobilier de laborator (Rev.2)
39714000-0-Hote de ventilare sau de reciclare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie mobilier de laborator, inclusiv livrare, montaj, punere in functiuneAchizitie nise chimice de laborator, inclusiv livrare, montaj, punere in functiune
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 457, 260RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 29000lei, valabila 90 de zile de la data deschiderii ofertelor. Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului de achizitie publica fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare, POS CCE, Axa Prioritara 2- Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare. Plata conform cauzei contractuale, contract de finantare nerambursabile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratii: eligibilitatea; neincadrarea in situatiile privind. din art. 181/OUG 34/2006; calitatea de participant la proced.; Certificat de participare cu oferta independenta, -certif. fiscal privind impozitul si taxele locale-certif. atestare fiscala cu privire la indeplinirea oblig. de plata catre bugetul general consolidat in copie
-Certificat constatator, in original
-Certificat de inregistrare eliberat de Of.Reg.Com.copie
-Pers. fizice/juridice, straine vor prezenta doc. edificatoare ? eliberate de autoritatea competentetarii de origine (certif., caziere judiciare, alte doc.echiv.) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit oblig. de plata a impozit., taxelor precum si docum. privind inregistrarea/atestarea ori apartenenta d.p.d.v. profesional, din tara respectiva traduse in limba romana si legaliz.
-Decl. pe prop. rasp.prin care, in cazul in care oferta este decl. castig. isi asuma resp. ca inaintea incheierii contract, in cazul asocierii cu pers.jur. romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inreg. in Romania pentru indep. oblig. ce ii revin fiecarui asociat, prin legaliz. asocierii si inreg. asocierii la aut.fiscalacompetenta, din Romania .
-Toate doc.trebuie sa fievalab. la data deschiderii ofertelor, pentru doc. pentru care nu este prevazuta o perioada de valab. stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data deschideriiofertelor, si in cazul prezentarii de copii, vor fi certificate conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009).
-Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, inclusiv contul de profit si pierdere inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006, sau echivalent pentru persoanele nerezidente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 2800000lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatia pentru comercializarea produselor emisa de fabricantul produselor ofertate
Declaratie privind lista principalelor contracte de livrari prod. similare cu cele din prezenta achizitie, efectuate in ultimii 3 ani prin care au avut ca obiect furniz. de mobilier de laborator si nise chimice cu exhaustare de laborator a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.430.000 Lei (fara TVA) sau echivalentul in Euro-pentru contractele declarate , se va prezenta cel putino recomandare), in original din parteaunuia sau mai multi clienti beneficiari ai prod. furnizate, insotita de Procese Verbale de Receptie, inst. si punere in functiune a echip. furnizate-Autorizatia producatorului produselor furnizate pentru echipa care va asigura montajul si instalarea acestora. Documentul va fi prezentat in copie certificata conform cu originalul.
-Autorizatia prod.pentru service-ul specializat pentru prod. furnizate, in perioada de garantie si post-garantie.-Declaratia de conformitate EC in conformitate cu HG 1022/ 2002 privind regimul prod.si serv. care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului
-Dovada ca producat.produs. prezentate in oferta are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conf.stand. SR-EN-ISO-9001:2008 (sau echivalent) pentru dom.in care se incadreaza obiectul prezentei achiz. se vor prezenta copii, a certif., in termenul de valabilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va desfasura o licitatie electronica in doua runde, pentru reofertarea pretului.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
143-02-2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2011 10:30
Locul: Sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Cresteraa Competitivitatii Economice.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30081, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 41
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul de Biologie si Patologie Celulara ''Nicolae Simionescu''
Adresa postala:  str.B.P.Hasdeu nr.8., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050568, Romania, Tel. 021 319 45 18, Email:  [email protected], Fax:  021 319 45 19
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2011 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer