Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Mobilier specific pentru bucatarie si spalatorie


Anunt de participare numarul 45935/12.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Gradinita 169
Adresa postala: Strada Pucheni, nr. 55, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 51222, Romania, Punct(e) de contact: Cornelia Lang, Tel.423.25.70, Email: [email protected], Fax: 423.25.70
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mobilier specific pentru bucatarie si spalatorie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Gradinita 169
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de mobilier specific pentru bucatarie si spalatorie, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29844000-7 - Echipament de bucatarie industriala (Rev.1)
36131000-8-Mobilier si echipament de bucatarie (Rev.1)
36610000-0-Accesorii de spalatorie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Mobilier specific pentru bucatarie si spalatorie conform caietului de sarcini din documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru suplimentare de produse conform art. 122, lit. e din OUG 34/2006.
Valoarea estimata fara TVA: 410, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita o garantie de participare de 7.700 lei ce poate fi const. prin scrisoare de barantie bancara sau OP. garantia de buna executie - 10% - scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local al Sectorului 5. Platile se vor face dupa incheierea PV de receptie a produselor, pana la finele anului 2008, in fct. de niv. .de realizare a taxelor si imp. locale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1883. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si cel local, formulare tip eliberate in luna mart/aprilie 2008.4. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in luna aprilie 20085. Act constitutiv6. Certificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Scrisoare de bonitate bancara (aprilie 2008)2. Bilant contabil la 30.06.20073. Informatii privind cifra de afaceri4. Lichiditate generala5. Solvabilitate patrimoniala6. Declaratie contract
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3. Se solicita o medie de minim 1.000.000 lei 4. Incadrarea valorii peste 95% 5. Incadrarea valorii peste 25%. Toate cerintele referitoare la capacitatea economico-financiara decurg din faptul ca ofertantul va sustine din surse proprii furnizarea integrala a produselor ce fac obiectul contractului si a respectarii graficului de esalonare a platilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani.2. Fisa de informatii privind experienta similara si recomandari.3. Asigurarea cu personal de specialitate.4. Informatii privind protectia mediului5. Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asig. a calitatii.6. Documente privind disponibilitatea in stocuri pentru livrarea produselor solicitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
. Valoarea totala minima 400.000 lei. Se solicita minim 5 recomandari. 4. Un document emis de un organism public care are competente in ceea ce priveste respectarea legislatiei in domeniul mediului, din care sa rezulte ca ofertantul respecta masurile de protectie. a mediului 5. Certif. ISO 9001 si 14001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
termen de livrare
15%
Descriere:
3.
caracteristici tehnice si functionale
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: de la serviciul contabilitate
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2008 12:00
Locul: Gradinita 169
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiulul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Gradinita 169, Serv Contabilitate
Adresa postala: Str. Pucheni 55, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 51222, Romania, Tel.423.25.70, Email: [email protected], Fax: 423.25.70
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2008 15:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer