Licitatie Publica - Modenizare urbana, peisagistica, pietonala si arhitecturala a Zonei Centrale a Municipiului Targu Jiu
Anunt de participare numarul 31303/07.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Targu Jiu
Adresa postala: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210192, Romania, Punct(e) de contact: Tudorel Neacsu, Tel.0253 211661, Email: [email protected], Fax: 0253 214878, Adresa internet (URL): www.targujiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modenizare urbana, peisagistica, pietonala si arhitecturala a Zonei Centrale a Municipiului Targu Jiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: YONA CENTRU, MUNICIPIUL TARGU JIU, JUD. GORJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajare spatii verzi, amenajare fantani arteziene, amenajare pavaje pietonale din beton amprentat si borduri din beton, amenajare amfiteatru in aer liber, amenajare spatii de joaca pentru copii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.1)
45232130-2-Canalizare de ape pluviale (Rev.1)
45232411-6-Canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45432112-2-Pavare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
spatii verzi 9191, 50 mp, fantani arteziene 850, 85 mp, pavaje pietonale din beton amprentat 27201, 65 mp si borduri din beton 3825, 7 ml, amfiteatru in aer liber 1197 mp, spatii de joaca pentru copii 819 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 182, 161EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 100000 lei in contul nr. RO16TREZ3365006XXX001927, deschis la Trezoreria Tg-Jiu sau scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
pentru primul an de executie este alocata suma de 5.000.000 lei din credite bancare, iar diferenta se va finanta din bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea, printr-un contract scris semnat de partile asociate, care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului de achizitie.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare: declaratie de eligibilitate, declaratie privind inexistenta starii de faliment, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat si local, certificat constatator O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Bilanturile contabile la data de 31.12.2004, 31.12.2005 si 31.12.2006 vizate de organele fiscale competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 10.000.000 euro sau echivalentul in lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cuprinzand principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, declaratie privind echipamente tehnice, declaratie privind personal tehnic de specialitate, conducerea propusa pentru executia lucrarii, certificat ISO 9001 sau echivalent, Certificat ISO 14001 sau echivalent, certificat ISO 18001 sau echivalent,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: valoarea cumulata a trei contracte de lucrari executate sa fie de minim 2.000.000 euro exclusiv TVA si al carui obiect a fost executia de lucrari similare (amenajari peisagistice, pietonale, urbane ) - se va prezenta fisa de experienta similara, recomandare din partea beneficiaruluicu viza Inspectiei de Stat in Contrcutii, proces verbal de receptie a lucrarii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
80
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata in contul Priamariei municipiului Targu Jiu, nr. RO27TREZ33624510220XXXXX deschis la Trezoreria Targu Jiu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2007 14:00
Locul: Sala de sedinte, Primaria municipiului Targu Jiu, Bd. C. Brancusi, nr. 19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Craiova, Sectia de contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251415601
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios, Primaria Targu Jiu
Adresa postala: Bd. C. Barncusi, nr. 19, Localitatea: targu jiu, Cod postal: 210192, Romania, Tel.0253213317, Fax: 0253214878
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2007 13:46