Licitatie Publica - MODERNIZARE CALEA DACIEI
Anunt de participare numarul 89027/20.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CAMPINA
Adresa postala: ÂBDUL CULTURII, NR.18, Localitatea: ÂCampina, Cod postal: Â105600, Romania, Punct(e) de contact: ÂMIHAELA IONETE, Tel.Â0244-336134, Email: Â[email protected], Fax: Â0244-371458, Adresa internet (URL): Âwww.primariacampina.ro, Adresa profilului cumparatorului: Âwww.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARECALEADACIEI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: LA INTRAREA IN MUNICIPIUL CAMPINA, PRIN ZONA DE SUD
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE EXECUTIE RAMPE SI PASAJ PESTE DN1 (INCLUSIV FAZA DE PROIECTARE D.D.E.), LUCRARI DE EXECUTIE INSTALATIE DE ILUMINAT STRADAL PE RAMPE SI PASAJ (INCLUSIV PROIECTARE SI AVIZARE)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
34993000-4-Iluminat stradal (Rev.2)
45221100-3-Lucrari de constructii pentru poduri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 19, 559, 656RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 380.000 LEI CONSTITUITA CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10 % DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL 2 % SI POR 2007-2013 98 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE / SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl. privind eligibilitatea, decl.privind neincadrarea in cond. art 181, decl. privind calitatea de participant la procedura, decl. privind integritatea, certificat de inregistrare, certificat constatator emis de ORC, certiifcate fiscale privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local si de stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale, bilantul contabil la 31.12.2007 si 31.12.2008, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani :38.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, experienta similara: 4.600.000 lei (exclusiv TVA) pt. executie drum, 13.200.000 lei (exclusiv TVA) pt. executie pod (pasaj suprateran), 300.000 lei (exclusiv TVA) pt.executie instalatie de iluminat stradal, un proiect tehnic intocmit pt.iluminat stradal, avizat de SC Electrica, experienta trebuie insotita de recomandarea beneficiarului si copia contractului similar, declaratie utilaje, declaratie personal, ISO 9001/2000, ISO 14001, ISO 18001, RTE, laborator de specialitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
30%
Descriere:
3.
Perioada cea mai lunga de acordare a garantiei de buna executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SMIS 1135
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2009 10:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI CAMPINA, BDUL.CULTURII, NR.18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013-AXA 2
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Âstr.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â0213104641, Fax: Â0213104642, Adresa internet (URL): Âwww.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova
Adresa postala: Âstr.Gheorghe Lazar, nr.66, Localitatea: ÂPloiesti, Cod postal: Â100031, Romania, Tel.Â0244544781, Fax: Â0244242408
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256'2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic
Adresa postala: Âbdul Culturii, nr.18, Localitatea: ÂCampina, Cod postal: Â105600, Romania, Tel.Â0244336134, Fax: Â0244371458, Adresa internet (URL): Âwww.primariacampina.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2009 09:24