Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare DJ 793A Hasmas-Archis, km 8+200 - 10+300


Anunt de participare numarul 86746/16.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: Str. Corneliu Coposu FN, Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel.0357.371.100, 0733441434, In atentia: Diana PUIA, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0357.371.287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ModernizareDJ 793A Hasmas-Archis, km 8+200 - 10+300
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Arad, ModernizareDJ 793A Hasmas-Archis, km 8+200 - 10+300.
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ModernizareDJ 793A Hasmas-Archis, km 8+200 - 10+300
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233200-1 - Diverse lucrari de imbracare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ModernizareDJ 793A Hasmas-Archis, km 8+200 - 10+300, Contractul are ca scop executia lucrarilor conform Caietuluide Sarcini siListelor de cantitati, ce fac parte integranta din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 293, 421.22RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cantitatile de lucrari si durata contractului se pot suplimenta cfm O.U.G. nr.34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 15.000 lei;Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-HG nr. 577/1997, cu modificari si completari ulterioare credite angajament;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea - Formularul nr. 12A; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006- Formularul nr. 12B; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat ANAF;Declaratia privind calitatea de participant la procedura -Formularul nr.12C;Certificat constatator emis de ORC;Certificat de inregistrare eliberat de ORC; Certificat de atestare APDP; Persoane juridice/fizice straine-se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil, inregistrat si vizat de catre organele competente, insotit de contul de profit si pierdereladatade 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani de activitate (2006, 2007, 2008) sa fie de minim 2.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr.2 - Experienta similara; Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-formularul nr.12 F; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani formularul 12I; Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice -formular 12 H;Informatii privind protectia muncii-declaratie pe propria raspundere; ISO 14001; Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora formularul 12 G;ISO 9001; OHSAS 18001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 5 ani cel putin o lucrare similara in valoare minima de 1.250.000 lei fara TVA, respectiv 292.418 euro fara TVA; -Este obligatoriu ca in echipa de conducere a lucrarii sa fie numit un coordonator de lucrare inginer drumuri si poduri, un responsabil tehnic cu executia (RTE), cu atestat valabil la data ofertarii si un controlor de calitate (CQ);statie de asfalt 1 buc; masini de transport mai mari de 16 t 4 buc; incarcator frontal 1 buc; rulou compactor neted 1 buc; laborator pentru verificari si incercari de specialitate; autospeciala cu matura mecanica 1 buc; autospeciala pentru aplicarea emulsiei bituminoase (gudronator) 1 buc; repartizatoare de asfalt cu inspectie tehnica valabila 1 buc; vibrocompactor cu pneuri de cel putin 8t 1 buc; laborator de gradul II, autorizat ISC.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-la licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP;
-invitatia de participare va fi transmisa pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
22
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2009 09:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala: bd. GEN. VASILE MILEA; nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257/228908, Email: [email protected], Fax: 0257/251700, Adresa internet (URL): www.tribunalularad.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad- Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Corneliu Coposu FN, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Tel.0357/731100, Email: [email protected], Fax: 0357/731287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2009 16:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer