Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DN 74 DE LA KM 99+870 LA KM 103+175 , STRADA ZLATNEI SI CALEA MOTILOR MUNICIPIUL ALBA IULIA-CANALIZATIE


Anunt de participare numarul 138986/18.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALBA IULIA
Adresa postala: Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510134, Romania, Punct(e) de contact: COSMIN BUZGURE, Tel. +40 0258811993, In atentia: Biroului Achizitii Publice, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0258811993, Adresa internet (URL): www.apulum.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZAREDN 74 DE LA KM 99+870 LA KM 103+175 , STRADA ZLATNEI SI CALEA MOTILOR MUNICIPIUL ALBA IULIA-CANALIZATIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Alba Iulia , strada Zlatneisi Calea Motilor
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MODERNIZAREDN 74 DE LA KM 99+870 LA KM 103+175 , STRADA ZLATNEI SI CALEA MOTILOR MUNICIPIUL ALBA IULIA-CANALIZATIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231110-9 - Lucrari de pozare de conducte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea se afla in caietul de sarcini care face parte integranta din prezenta documentatie
Valoarea estimata fara TVA: 741, 845RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 14.000, 0leiGarantia pentru participare va fi valabila 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor si va fi irevocabila.Garantia de participarepoatefi constituita in urmatoarele forme: * instrument de garantare (FORMULAR 2) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? depunerea la autoritatea contractantaa unui ordin de plata in lei in contul deschis la Trezoreria Alba Iulia, CUI 4562923, contRO89TREZ0025006XXX000175.d) autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 modificata, iar in cazul in care Consiliul va respinge contestatia , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in cuantum de 4521, 84 lei.Modul de restituire a garantiei pentru participareGarantia de participare se restituie: - ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie-ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei sau in conditiile art. 88 din HG 925/2006 modificat a) garantia de buna executie este de 10 % din valoarea contractului de lucrari fara TVA si va fi de 60 luni de la receptia la terminarealucrarilor.b) modul de constituire : ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;? prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la Trezorerie .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala , Buget de Stat si Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1-Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire: completarea si prezentarea Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu FORMULARUL 3 ? incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL3
Cerinta nr. 2- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Modalitatea de indeplinire-Completarea si prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura ? FORMULARUL 4(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.).
Cerinta nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006
Modalitatea de indeplinire-Completarea si prezentarea:
1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 ? completare FORMULARUL 5.
2. Certificat constatator (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.
3. Certificat constatator (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul Local de la sediul ofertantului care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.In cazul in care ofertantul nu este in masura sa prezinte certificatele fiscale in original la deschiderea ofertelor, la o data ulterioara deschiderii ofertelor, la solicitarea comisiei, ofertantul le va prezenta in original pentru confruntare.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte FORMULARUL 5.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 5 completat pentru punctele a), c) si d) respectiv ca nu se incadreaza in prevederile de la art. 181 lit.a), c^1 si d) OUG 34/2006
Cerinta nr. 4 - Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.310/2010 privind punerea in aplicare a Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta.
Modalitatea de indeplinire-Completarea si prezentarea -Certificatul de participare la licitatie conform Ordin ANRMAP 314/2010 ? FORMULARUL 6. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)
Cerinta nr. 5 -Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile sicompletari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduri
Modalitatea de indeplinire-Completarea si prezentarea Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare ? FORMULARUL 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 7.Persoanele cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica sunt prezentate in anexa la formularul nr. 7 din documentatia de atribuire. Certificat constatator ONRCPersoane juridice/fizice romane: Ofertantul va prezenta Certificatulconstatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment , incapacitate de plata, etc.Persoane juridice /fizice straine: Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 1.400.000 leifara TVA.
Declaratie privindcifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei. Anul2011:1euro = 4, 2379 lei
Declaratie privind asigurarile
Ofertantul va completa o declaratie privind asigurarile , din care sa reiasa faptul ca acesta , in cazul atribuirii contractului , isi asuma obligatia de a incheia , inainte de inceperea lucrarilor , o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru , echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului.
Executantul conform contractului , are obligatia de a prezenta achizitorului , ori de cate ori i se va cere , polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Listaprincipalelorlucrari similareexecutate in ultimii 5 ani.
Pentrudemonstrarea experienteisimilare , operatorii economici vor prezenta contracte de lucrari de natura si complexitate similare-executie lucrari de pozare conducte subterane sau retele edilitare in zona drumului-executate in ultimii 5 ani , a carui valoare sa minim 700.000 lei ( fara TVA) insotite de recomandari din partea beneficiarilor, precum side procesele verbale de receptie.
Respective certificari/recomandari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritaticontractante sauclientiprivat, valoarea , perioada silocul executiei lucrarilor.
Valoarea impusa poate fideemonstrata prin cumularea valorica a maxim 2 contracte similare.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al
cadrelor de conducere in ultimii 3 ani .
Nota: In cazul in care oferta este prezentata in asociere cu mai multi operatori economici se va prezenta formularul de catre fiecare asociat.
Informatii referitoarela personalultehnic despecialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru derularea contractului?
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
-1 sef santier cu studii de inginerie-constructii cu experienta de min.3 ani-2 RTE care sa fie atestati respective 1 pentru drumuri si 1 pentru retele tehnico edilitate?se vor prezenta copii legalizate sau copii marcate de catre ofertant
cu?conform cu originalul? dupa atestat.
- 1 responsabil cu asigurarea calitatii
- 1 inginer cu studii de inginerie-constructii de drumuri cu experienta de min.3 ani- 1 inginer cu studii de inginerie-instalatii
Se va prezenta o declaratie privind echipamentele tehnice. Ofertantul va prezenta dotarea cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Nivel minim: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatoarele dotari si utilaje de lucru indiferent de forma de detinere (proprietate , chirie sau cesiune):
- Pikamer- min2 buc
- Generator ? min 2 buc
- Buldozer 81-180CP ?min 2 buc- Mai mecanic-2 buc
- Placa vibranta ? 2 buc- Masina de taiat rosturi cu disc abraziv- 2 buc- Incarcator frontal pe pneuri min 2 buc- Autobasculante min 3 buc- Laborator autorizat minim gradul II in constructii
Declaratia privindsubcontractantii si specializarea acestora (daca e cazul) precum siacordurile de subcontractare.
Informatii privind asociatii: In cazul ofertei depuse in comun de mai multioperatori economici se va prezenta acordul de asociere incheiat in vederea participarii la procedura sidocumentele pentrupartea lor de implicare
Sa detina certificat privind implementarea sistemului de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001 emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind
certificarea, pentru lucrarile care formeaza obiectul prezentei achizitii.
Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi
confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii.
Sa detina certificat privind implementarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001 emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea, pentru lucrarile care formeaza obiectul prezentei achizitii. Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
61744 / 22.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2012 11:00
Locul: Primaria municipiului Alba Iulia, strada calea Motilor, nr.5A, sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti aiofertantilor, membrii comisiei de evaluare, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Daca ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, sustinatorii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire.In acest sens, sustinatorii, vor completa F3, F 5 (pct. a), pct.c), pct.d)F7, in original. Angajamentul ferm al sustinatorului se va prezenta in forma autentica.Se vor folosi formulare atasate (F 18 si F 19, inclusiv Anexele 1 si 2 ale F19, daca este cazul).In cazul in care ofertele clasate pe primul loc prezentate de catre operatori sunt egale, atunci autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor care au oferit preturi egale o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul final cel mai scazut. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana, legalizata la notariat.Autoritatea Contractanta are dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica conform art 209 din OUG 34/2006 .Autoritatea Contractanta nu va fi responsabila pentru daunele, indiferent de ce natura, legate de anularea procedurii.Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala , ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale.Operatorul economic are obligatia de a vizita amplasamentul in vederea intocmirii ofertei . In cazul in care un ofertant doreste efectuarea vizitei insotit de un reprezentant din partea autoritatii Contractante acesta va solicita in scris Autoritatii cu precizarea datei si orei la care doreste efectuarea vizitei , cu 10 zile inainte de data de depunere a ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostintaactului considerat nelegal {art.256^2 alin.1 lit.b din OUG 34/2006}
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Alba Iulia - Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Motilor nr. 5 A, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510134, Romania, Tel. +40 0258811993, Email: [email protected], Fax: +40 0258811993
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2012 08:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer