Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA RACHITI ; CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE; EXTINDERE RETEA DISTRIBUTIE SAT ROSIORI, COM. RACHITI; COMUNA RACHITI, JUDETUL BOTOSANI


Anunt de participare numarul 92553/28.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA RACHITI (PRIMARIA RACHITI)
Adresa postala: localitatea RACHITI, judetul BOTOSANI, Localitatea: Rachiti, Cod postal: 717310, Romania, Punct(e) de contact: Primaria comunei Rachiti, Tel.0231544210, In atentia: Marcel Pliot, Email: [email protected], Fax: 0231544210, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZAREDRUMURICOMUNALE IN COMUNA RACHITI ; CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE; EXTINDERE RETEA DISTRIBUTIE SAT ROSIORI, COM. RACHITI; COMUNA RACHITI, JUDETUL BOTOSANI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Rachiti, judetul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU MODERNIZAREDRUMURICOMUNALE IN COMUNA RACHITI ; CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE; EXTINDERE RETEA DISTRIBUTIE SAT ROSIORI, COM. RACHITI; COMUNA RACHITI, JUDETUL BOTOSANI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 7, 498, 754RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE PENTRU LOTUL 1:38.761, 00 RON, PENTRU LOTUL 2:34.804, 00 RON, PENTRU LOTUL 3:1.422, 00 RONSI GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
MASURA 322, FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
MAI MULTI OPERATORI AU DREPTUL DE A SE ASOCIA CU SCOPUL DE A DEPUNE OFERTA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; - Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P.C.F.S. valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata; - Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original sau copie legalizata;Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de inregistrare la Registrul Comertului- copie marcata conform cu originalul (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului); - Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006privind procedurainsolventei, cu modificarile ulterioare, sau ca societatease afla in incapacitate de plata CONFORM PUNCTELOR V.1 SI V.2 DIN FISA DE DATE A ACHIZITIEI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentarea fisei de informatii generale; 2. Prezentarea bilanturilor contabile pe anii 2006, 2007, 2008, vizate si inregistrate de organele competente , in copie. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate.; 3. Prezentare documente pentru demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii , linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii respective pe o perioada de 90 zile in valoare de minim astfel :
Pentru :
Lot 1: Drumuri comunale in comuna Rachiti (proiectare si executie) -775.000 RON
Lot 2: Canalizare menajera si statie de euprare (proiectare si executie)- 695.000 RON
Lot 3: Extindere retea distributie sat Rosiori, comuna Rachiti (proiectare si executie)- 28.000RON; 4. Prezentare scrisoare de bonitate din partea unei banci cu care lucreaza ofertantul eliberata cu cel mult 5 zile inainte de data depunerii ofertei. Prezentare declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii CONFORM PUNCTULUI V.3 DIN FISA DE DATE A ACHIZITIEI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii ani, respectiv 2006, 2007, 2008 a ofertantului trebuie sa fie de cel putin : Pentru : Lot 1: Drumuri comunale in comuna Rachiti (proiectare si executie) -7.752.228 RONLot 2: Canalizare menajera si statie de euprare (proiectare si executie)- 6.960.800 RONLot 3: Extindere retea distributie sat Rosiori, comuna Rachiti (proiectare si executie)- 284.480 RONIn cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita cumulativ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Informatii privindcapacitatea tehnica;
II. Informatii privind dotarile specifice , utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea contractului;
III. Informatii privindpersonalul
IV. Informatii privind subcontractantii;
V. Informatii privind asocierea;
VI. Standarde de asigurare a calitatii, de protectie a mediului si privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale
VII. Informatii privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii si celelalte acte CONFORM PUNCTULUI V.4 DIN FISA DE DATE A ACHIZITIEI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
I. Cerinte obligatorii: Pentru executie lucrari ofertantul va prezenta: Completarea formularului Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani cu actele doveditoare cerute in fisa de date anexata. Pentru executie Modernizare drumuri comunale in comuna Rachiti judetul Botosani ofertantul trebuie sa faca dovada executiei, in ultimii 5 ani , a cel putin 3 lucrari similare , in valoare totala de minimum 3.720.085 RON fara TVA; Pentru executie Canalizare menajera si statie de epurare si Extindere retea distributie sat Rosiori, comuna Rachiti , judetul BotosaniOfertantul trebuie sa faca dovada executiei , in ultimii 5 ani , a cel putin 3 lucrari similare de aceeasi complexitate si natura cu cea care face obiectul licitatiei, in valoare totala de minimum 3.321.420 RON fara TVA pentru canalizare menajera si statie de epurare si o lucrare similara de minimum 129.790 RON fara TVA pentru extindere retea distributie; Ofertantul activitatii de proiectare trebuie sa faca dovada experientei relevante prin prezentarea a cel putin 3 contracte de servicii de proiectare , de aceeasi natura si complexitate. II. Cerinte minime obligatorii: Completarea si prezentarea formularului 12H. Utilajele si echipamentele propuse vor respecta conditiile din fisa de date anexata. III.Cerinte minime obligatorii: Completarea formularelor cerute in fisa de date anexata. Ofertantii trebuie sa respecte conditiile impuse prin fisa de date a achizitiei. IV. Cerinte minime obligatorii: Completarea formularului Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora V. Cerinte minime obligatorii: 1. Completarea formularului Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de licitatie publica; 2. Prezentarea unei descrieri a functionarii asocierii conform fisei de date anexate. VI. Cerinte minime sunt prezentarea certificatelor cerute in fisa de date anexata. VII. Cerinta obligatorie : prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii - in original conform fisei de date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
PUNCTAJ TEHNIC
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5665/24.09.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2010 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2010 11:00
Locul: SEDIUL CONSILIULUI LOCAL RACHITI, SAT RACHITI, COMUNA RACHITI, JUDETUL BOTOSANI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE, INVITATI AI AUTORITATII CONTRACTANTE SI REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala, Masura 322 - Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
EXECUTANTUL VA ELABORA DOCUMENTATIA DE INTRETINERE SI EXPLOATARE A DRUMULUI
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL SUCEAVA-SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. STEFAN CEL MARE, NR.62, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230216321, Fax: 0230216321
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SECRETARIATUL PRIMARIEI COMUNEI RACHITI
Adresa postala: RACHITI, Localitatea: RACHITI, Cod postal: 717310, Romania, Tel.0231544210, Email: [email protected], Fax: 0231544210
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2009 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer