Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare drumuri DJ730, DJ734,DJ703I


Anunt de participare numarul 81529/04.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL ARGES
Adresa postala: Piata Vasile Milea Nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110035, Romania, Punct(e) de contact: Sabina Elena Bocioaca, Tel.0248220075, Email: [email protected], Fax: 0248220137, Adresa internet (URL): www.cjarges.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizaredrumuri DJ730, DJ734, DJ703I
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetul Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Modernizare DJ 730; Podul Dambovitei (DN 73) Dambovicioara Ciocanu limita judetului Brasov, in vederea imbunatatirii si dezvoltarii infrastructurii de turism, km 0 + 000 9 + 550, L = 9, 550 km lotul 1
2.Modernizare DJ 734: Voinesti (DN73) Leresti - Voina in vederea imbunatatirii si dezvoltarii infrastructurii de turism, km 0+000 a km 19+840, L = 19, 840 km lotul 2
3.Modernizare DJ 703I: Musatesti (DN 73C) - Bradulet Bradetu Poienile Valsanului in vederea imbunatatirii si dezvoltarii infrastructurii de turism, km 28+822 53+600, L=24, 778 km lotul 3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Modernizare DJ 730; Podul Dambovitei (DN 73) Dambovicioara Ciocanu limita judetului Brasov, in vederea imbunatatirii si dezvoltarii infrastructurii de turism, km 0 + 000 9 + 550, L = 9, 550 km lotul 1
2.Modernizare DJ 734: Voinesti (DN73) Leresti - Voina in vederea imbunatatirii si dezvoltarii infrastructurii de turism, km 0+000 a km 19+840, L = 19, 840 km lotul 2
3.Modernizare DJ 703I: Musatesti (DN 73C) - Bradulet Bradetu Poienile Valsanului in vederea imbunatatirii si dezvoltarii infrastructurii de turism, km 28+822 53+600, L=24, 778 km lotul 3
Valoarea estimata fara TVA: 82, 605, 428RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: Lot I 115000lei-27492.20euro;Lot II 375000lei-89648.60 euro;Lot III 340000lei-81281.38 euro;curs BNR din data de 27.05.2009 1 euro =4.1830 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
86.5% din valoare proiectului contributie FEDR;11.5%din valoare proiectului contributie Buget National;2% din valoare proiectului contributie Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
-certificate de atestare fiscala MFP si Primaria locala;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Imputernicire legala;
-Cazier judiciar;
-Certificatul constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani ;
-Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani( curs BNR 27.05.2009 1euro=4.1830 lei):
Lotul I 22500000 lei, echiv 5378914.65 euro;
Lotul II 74500000 lei echiv 17810184.07 euro;
Lotul III 68000000 lei echiv a 16256275.40 euro;
-Asigurarea riscului profesional mijloace financiare( pt realiz cash-flow min echiv in lei a 5% din valoare estim in euro a contractului ce va fi atribuit(curs BNR 27.05.2009 1euro=4.1830 lei);
-Lichiditate generala(cerinta min.peste 100%) ;
-solvabilitatea patrimoniala(cerinta min.peste 30%);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani;
- lista lucrarilor in curs de executie la alti beneficiari/clienti;
-Experienta similara( un contract mai mare decat25% din valoare estimata a contr ce va fi atribuit sau 3 contracte de lucrari care sa reprez cel putin 40% din valoare estimata a contr ce va fi atribuit;
-Recomandari din partea altor beneficiari/clienti( cel putin 2 recomandari);
-Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe;
-Declaratie pe proprie raspunderea ca dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe nu sunt angajate pe perioada de derulare a contractului la alte lucrari
cerinta min oblig:
- statie producere mixturi asfaltice atestate de mediu cu sediul in jud Arges, capacit. 80-200t/h 2 buc;
-statie de betoane 1 buc;
- compactoare de pneuri capacit.>8t, intre 10-16 tforta, 2 buc;
-compactoare rulouri netede capacit.>8t, intre8-14 tforta, 2 buc;
-repartizator, finisor mixtura asfaltica 3 buc;
-freze asfalt 2 buc;
-incarcator excavator 4 buc;
-autobetoniere 4buc;
-autobasculante 20 buc;
- laborator grad 2, 1 buc;
-Declaratie privind personalul de specialitate
cerinta min. oblig : -managerul lucrarii ( vechime specialit. min 5 ani si min 3 lucrari similare coordonate);
-experti min 3 ingineri(cel putin 3 ani exp. prof.relevanta si particip.in cel putin 2 proiecte similare)-RTE (angajat, atestat min 5 ani exp.prof. si particip in cel putin 3 lucr similare);
-CQ ( angajat, atestat, exp.prof min 3 ani si particip in cel putin 2 lucr similare)
-Dovada ca operatorul economic este membru al APDP;
-Standard privind ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001;
-Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si a masurilor de protectie a muncii pe perioada derularii contractului;
-Declr privind subcontractantii,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
50%
Descriere:
2.
durata de executie
25%
Descriere:
3.
programul calitatii propus pentru executia lucrarii
20%
Descriere:
4.
perioada de garantie a lucrarilor executate
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 0 RON
Conditii si modalitate de plata: din motive tehnice caietele de sarcini se distribuie gratuit la sediul CJ ARGES, Pitesti, Piata Vasile Milea, nr.1, et.2, cam.106-107
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2009 10:00
Locul: Consiliul Judetean Arges, Piata Vasile Milea, nr.1, cam 180
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii UCVAP si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Lotul I11027122.94 lei adica 86.5% din valoare proiectului contributie FEDR;Lotul II36499403.87 lei adica 86.5% din valoare proiectului contributie FEDR;Lotul III32806121.48 lei adica 86.5% din valoare proiectului contributie FEDR;
VI.3) Alte informatii
Lotul I11027122.94 lei adica 86.5% din valoare proiectului contributie FEDR;1466033.68 lei adica 11.5%din valoare proiectului contributie Buget National;254962.38 lei adica 2% din valoare proiectului contributie Buget Local;Lotul II36499403.87 lei adica 86.5% din valoare proiectului contributie FEDR;4852521.75 lei adica 11.5%din valoare proiectului contributie Buget National;843917 lei adica 2% din valoare proiectului contributie Buget Local;Lotul III32806121.48 lei adica 86.5% din valoare proiectului contributie FEDR;4361507.48 lei adica 11.5%din valoare proiectului contributie Buget National;758523.07 lei adica 2% din valoare proiectului contributie Buget Local;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, , nr.22, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Pitesti sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Victoriei, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219947, Fax: 02482199374, Adresa internet (URL): www.justitie-ag.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arges
Adresa postala: Piata Vasile Milea, nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110053, Romania, Tel.0248217800 int.226, Fax: 0248220137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2009 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer