Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare 20kV statie FAI


Anunt de participare (utilitati) numarul 61667/20.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: Cezarina Codreanu, Tel.021 3035891, Email: [email protected], Fax: 021 3035980
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare 20kV statie FAI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: statia FAI, comuna Rediu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare 20kV statie FAI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31682540-7 - Echipament pentru substatii (Rev.1)
45259900-6-Modernizare a statiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizare 20kV statie FAI este compus din:
-Circuite primare
-Circuite secundare;
-Circuite de contorizare;
-Servicii de inginerie, scolarizare si punere in functiune a subsistemelor;
-Lucrari de C+M pentru realizare si implementare;
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 250, 000 si 6, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul Garantiei de participare este de 90.000 lei. Garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea totala a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, platile prin transfer bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa fie persoana juridica inregistrata capabila sa realizeze obiectivul contractului si sa indeplineasca conditiile de eligibilitate mentionate in documentatia de atribuire. Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori la procedura de atribuire. Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna; c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte. Se vor exclude ofertantii care care nu indeplinesc conditiile prevazute de art. 180 si 181 din OUG 34/2006. In acest sens se completeaza si se autentifica formularele B0 si B1.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Indicatorul privind solvabilitatea se va calcula si se va prezenta dupa urmatoarea formula: Capital propriu________________________________________________>40%Capital propriu + credite bancare pe termen mediu si lungIndicatorul privind lichiditatea se va calcul si se va prezenta dupa urmatoarea formula: Active circulante_____________________>100%Datorii curenteSe vor prezenta copiile bilanturilor contabile pe ultimii (trei) 3 ani, inregistrate la Administartia Financiara. In cazul asocierii, informatiile solicitate mai sus vor fi prezentate de catre toti membrii asociati. In cazul asocierii, liderul trebuie sa indeplineasca criteriile de mai sus.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand sustinerea acordata de o alta persoana, ofertantul trebuie sa prezinte un angajament ferm al persoanei respective, legalizat de un notar public, prin care se confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii trei ani nu trebuie sa fie mai mica de 10.000.000 Lei sau echivalentul in euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. Experienta similara ultimii 3 ani. Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un achizitor/client trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea achizitorului/clientului respectiv. Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii si mediului. Recomandari din partea altor achizitori / clienti minim 3, care trebuie sa cuprinda: modul de indeplinire al obligatiilor; neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari; cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului; receptii amanate sau respinse. Lista cu subcontractantii insotita de acordul de subcontractare. Declaratii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente, mijloace de transport, etc, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Declaratii privind informatii cu personalul angajat si al cadrelor de conducere. Se vor remite CV-urile acestor persoane cat si ale altor specialisti cu sarcini cheie pentru indeplinirea contractului. In cazul asocierii se vor prezenta cele de mai sus pentru toti partenerii asociati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2008 10:30
Locul: sediul C.N. TRANSELECTRICA S.A. din Strada Armand Calinescu nr. 2-4 Sectorul 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII FIRMELOR OFERTANTE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DA se obtine in baza unei solicitari anterioare transmisa prin fax: 021 3035980. Documentatia de atribuire se poate ridica pe baza unei imputerniciri de la: Serviciul Achizitii Publice Investitii si Mentenanta, strada Armand Calinescu nr. 2/4 etaj 6, camera 621, Dna. Codreanu Cezarina , 021 30 35 891; Dl.Ovidiu Murasan, tel: 021 3035986;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti.
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr. 107/111 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel.021 3323564, Fax: 021 3321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.T.E.E. "TRANSELECTRICA" S.A. - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: Str. Armand Calinescu Bl. Millenium nr. 2-4 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021012, Romania, Tel.021 3035870, Fax: 021 3035980
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2008 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer