Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Modernizare 3 filtre NaCa+?


Anunt de participare (utilitati) numarul 133702/06.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. DALKIA TERMO PRAHOVA S.R.L.
Adresa postala: str. Trandafirilor, nr.71, Localitatea: Brazii de Sus, Cod postal: 107084, Romania, Punct(e) de contact: Niculae Neicu, Tel. +40 0244529312, Email: [email protected], Fax: +40 0244597767, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE CU RASPUNDERE LIMITATA
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Modernizare 3 filtre NaCa+?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Com. Brazi, Brazii de Sus, str. Trandafirilor, nr.71, jud. Prahova.
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare 3 filtre NaCa+, proiect, furnizare echipamente, montaj, probe, punere in functiune, pregatire personal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42131144-7 - Vane de control (Rev.2)
38800000-3-Echipament de comanda a proceselor industriale si echipament pentru comanda de la distanta (Rev.2)
51112200-2-Servicii de instalare de echipament de comanda a energiei electrice (Rev.2)
72212100-0-Servicii de dezvoltare de software specific industriei (Rev.2)
72212150-5-Servicii de dezvoltare de software pentru control industrial (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizare 3 filtre NaCa+, proiect, furnizare echipamente, montaj, probe, punere in functiune, pregatire personal.
Valoarea estimata fara TVA: 640, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantumul de 12 800, 00RONGarantia de participare va acoperii intreaga perioada de derulare a procedurii.Modalitatea de constituire, respectiv prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariCuantumul ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006, litera a).?(1)In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractantavaretinecontestatorului din garantia de participare - 4 419, 99 RON din aceasta valoare;Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publiceContul in care se va depune garantia de participare prin ordin de plata este: IBAN RO45 ABNA 3000 2641 0016 7351, deschis la RBS BANK- Ploiesti.Nota: Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii de restituire depuse in original, de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante( Formular 4.3 din Sectiunea Formulare). Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse 10% din valoarea de atribuire a contractului, se constituie: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original(Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare) valabila pentru toata perioada de valabilitate a contractului, care devine anexa la contract.sau prin depunerea la casierie a unor sume in numerarSau-daca partile convin prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti, suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractulu, pentru toata perioada garantiei tehnice propusa de la data livrarii respectiv 24 luni
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie privind eligibilitatea-completare Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original
2-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181-completare Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original
3-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691-completare Formularul formular nr.6 .din Sectiunea Formulare. ? in original
Persoanele cu functe de decizie din cadrul autoritatii contractante;
D-nul Pavel Micka DIRECTOR GENERAL
D-na Lavinia Saniuta DIRECTOR ECONOMIC
D-nul Alexandru Teleru Manager Unitate Exploatare Productie
D-na Mihai AmiraSef Exploatare Electric-Automatizari
D-nul Mihai Geambasu Exploatare Electric-Automatizari
D-nul Neicu Nicolae Sef Serviciu Achizitii
D-na Gabriela Amira Agent Contractari
D-nul Cornel Constantinescu Agent Contractari
4-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)-completare Formularul nr.5din Sectiunea Formulare. ? in original
5-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catrebugetele asigurarilor sociale de stat trebuie sa fie emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii candidaturilor, sa reiasa ca candidatul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele/candidaturile.? se permite prezenterea documentului in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Certificat constatator trebuie sa fie emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii candidaturilor-Eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectulal de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind cifra medie de afaceri
calculata ca medie anuala pe ultimi 3 ani sa fie minim=1 280000 leipentru cifra de afaceri se va folosi un curs mediu BNR la nivelul anilor 2009, 2010, 2011, care va fi utilizat la calculul nivelului minim impus.1-capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180si181 di OUG34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani
continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.-prezentarea a cel putin(1 )un document/contract/proces-verbalde receptie sau maxim 5documente/contracte/procese-verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror cantitate/valoare sa fie minim 640 000 lei.
declaratie pe propria raspundere privindpartea din contract pe care operatorul economic are, eventual intentia sa o subcontracteze, toti subcontractantii trebuiesc nominalizari la nivel de oferta indiferent de nivelul de Indeplinire.
certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO9001/2008 sau echivalent, pentru sistemul de management al asigurarii calitatii sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi pentru tipul de produse/servicii solicitat, de la ofertantconf. art. 192 si 193 din OUG 34/2006, valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: P min=80puncte-Pn = (pret minim/pretn) x punctaj maxim alocat
2.
Termen de livrare, montaj si punere in functiune
20%
Descriere: T min=20 punte-Tn = (termen minim/termenn) x punctajul maxim alocat
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
PCP 2012-001
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2012 11:30
Locul: Sala de licitatii, Com. Brazi, Brazii de Sus, str. Trandafirilor, nr.71, jud. Prahova.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatie de atribiure nr 14471din data de 24.01.2012."Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta in zile: ?120 (de la termenul limita de primire a ofertelor)"In cazul in care comisia de evaluare a acordat un punctaj maxim pentru doua sau mai multe oferte, autoritatea contractanta are obligatia de a incheia contractul de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret.In cazul in care si preturile sunt egale, atunci se va solicita ofertantilor respectivi, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.In situatia in care egalitatea persista se va reoferta in plic inchis pana la departajare.Clarificari: fax +40 0244597767, [email protected], data limita de transmitere a raspunsului la clarificari, conf. art. 78, 79 din OUG 34/2006, in 3 zile lucratoare de la primirea unei astfel de solicitaridin partea op. ec. Raspunsurile la clarificari, clarificarile din partea autoritatii contractante, notificarile, instintarile privind aceasta procedura, vor fi publicate in SEAP, atasate la anuntul/invitatia de participare, la sectiuneaDocumentatie si clarificari. Op. Ec. au obigatia de a urmari/accesa site-ul www.e-licitatie.rounde este publicat anuntul/invitatia de participare, pana la data depunerii ofertelor/candidaturilor, pentru a lua cunostinta de acestea si de a se conforma conf. Legii nr. 346/2004 art.16 alin.2.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Dalkia Termo Prahova S.R.L.
Adresa postala: str Trandafirilor, nr.71, jud. Prahova., Localitatea: Brazii de Sus, Cod postal: 107084, Romania, Tel. +40 0244529312, Fax: +40 0244597767
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2012 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer