Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare agregate de racire si instalatii aferente imobil I. B. R. ? str. Negru Voda nr. 3


Anunt de participare numarul 139631/13.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Teodorescu Eugen Constantin, Tel. +40 311323216, In atentia: Teodorescu Eugen Constantin, Email: [email protected], Fax: +40 213110162, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei, Directia Achizitii
Adresa postala: str. Doamnei, nr. 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Eugen Teodorescu, Tel. +40 311323216, In atentia: Eugen Teodorescu, Email: [email protected], Fax: +40 213158294
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei, Directia Achizitii
Adresa postala: str. Doamnei nr. 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, In atentia: REGISTRATURA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare agregate de racire si instalatii aferente imobil I. B. R. ? str. Negru Voda nr. 3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul Bancar Roman, str. Negru Voda nr. 3
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dezafectarea agregatelor de racire existente, procurarea si montarea agregatelor noi de racire, umplerea instalatiei cu agent de racire, punere in functiune si efectuarea de revizii in perioada de garantie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42500000-1 - Echipamente de racire si de ventilare (Rev.2)
45331230-7-Lucrari de instalare de echipament de racire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Operatiile care trebuiesc executate, caracteristicile echipamentelor, probe si verificari se gasesc in Sectiunea II ? Caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 647, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 12.900 lei.Garantia pentru participarea la procedura de achizitie va fi valabila timp de 95 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia se constituie prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa mentioneze modul in care se va putea executa garantia si situatiile in care BNR va putea solicita executarea garantiei, conf.HG925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participa suma de 4.200 lei + 0, 1% din diferenta 647.000 lei ? 420.001 lei Garantia de buna executie va fi de 2 ani de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.Garantia de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, se va constitui in conformitate cu prevederile Art. 90 din H.G. 925 / 2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006, completata in conformitate cu Formular A - Sectiunea FORMULARE;
Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006.
Se vacompleta Formular B ? Sectiunea FORMULARE
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetul general consolidat al statului, emis de Administratia Finantelor Publice care sa ateste inexistenta de obligatii restante;
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de organismele competente ale Administratiei Publice Locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante;Certificatele se vor prezenta in original sau in copii semnate de conformitate cu originalul.
Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 509 / 2011 emis de presedintele Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.1 din Ordinul ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatuluide participare la licitatii cu oferta independenta completata in conformitate cu Formular C - Sectiunea FORMULARE
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006
Seva completa Formular D ? Sectiunea FORMULARE
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 691 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Consiliul de administratie al BNR care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, numit prin Hotararea nr. 35 din 8 oct. 2009 a Parlamentului Romaniei:
Guvernator - Academician Mugur Isarescu
Prim-viceguvernator - Prof. univ. dr. Florin Georgescu *
Viceguvernator - Bogdan Olteanu
Viceguvernator - Dr. Cristian Popa
Membru - Prof. univ. dr. Marin Dinu
Membru - Prof. univ. dr. Nicolae Danila
Membru - Prof. univ. dr. Virgiliu Stoenescu
Membru - Conf. univ. dr. Agnes Nagy
Membru - Dr. Napoleon Pop
* Prin Hotararea Parlamentului Romaniei nr. 15/2012 pentru acordarea increderii Guvernului, prim-viceguvernatorul BNR, dl. Florin Georgescu, a fost suspendat din functia de vicepresedinte al Consiliului de administratie si de prim-viceguvernator al BNR, incepand cu data depunerii juramantului si pana la incetarea mandatului de viceprim-ministru si de ministru al finantelor publice.
Vasile Ifrim ? director, Directia Achizitii
Niculaie Dumitrache ? director adjunct, Directia AchizitiiIulia Stanciu ? director, Directia Contabilitate
Daniela Costina Ilie ? director adjunct, Directia Contabilitate
Mihai Dascalescu ? director, Directia Patrimoniu si Investitii
Catalin Belghiru ? director adjunct, Directia Patrimoniu si Investitii
Comisia de evaluare
Presedinte: Eugen Constantin Teodorescu, expert Directia Achizitii
Membri: Ion Medrihan, expert Directia Achizitii
Catalin Mihai Eftode, referent de specialitate Directia Patrimoniu si Investitii
Gabriel Marculescu, expert, Directia Tehnica si Mentenanta
Valentin Urlan, expert Directia Achizitii
Membri inlocuitori
Florentina Ban, expert Directia Achizitii
Cristiana Cretulescu, referent de specialitate Directia Achizitii
Cristina Mihaela Raducan, expert Directia Patrimoniu si Investitii
Daniel Lita, referent de specialitate Directia Tehnica si Mentenanta
George Adrian Ratoiu, referent de specialitate Directia Achizitii Persoane juridice/fizice romane
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Persoane juridice /fizice straine
Cerinta obligatoriePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. (original/copie legalizata/copie conform cu originalul).
Nota:
a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.
b.Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;
Cerinta obligatorie.
Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie.
Rezultatulexercitiului financiar la 31 decembrie 2011? Bilant contabil la 31 decembrie 2011, depus la organele competente;
? Se va completa Fisa de informatii generale ? Formular E - Sectiunea FORMULARE.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de chillere efectuatein ultimii 3aniCerinta obligatorie.
Declaratie privind lista principalelor livrari de chillere efectuare in ultimii 3 ani. Se va completa Formular F - Sectiunea FORMULARE.
Lista de experienta similara Se va prezenta cel putin 1 contract de furnizare, montare si punere in functiune chillere insotit de document constatator/recomandare emis/a de beneficiar, inclusiv proces verbal de receptie si punere in functiune.Se va completa Formular G - Sectiunea FORMULARE.
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii.Declaratie referitoare la personal tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii; informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; aceste persoane vor prezenta palmaresul propriu de realizari sub forma de CV.
Se va completa Formular H ? Sectiunea FORMULAREOfertantul va asigura personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului.
Informatii privind subcontractanti.Daca este cazul se va completa Formularul I, cu subcontractantii si specializarea acestora. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita datele de identificare a subcontractantilor si partile din contract care se vor indeplini de catre subcontractanti. Contractantul va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul prealabil, scris al autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Certificatul sistemului de calitate ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat valabil prin care i se atesta faptul ca are implementat sistemul de calitate ISO 9001, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Se va prezenta o copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2012/S65-106123din03.04.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2012 11:00
Locul: Lipscani nr.16, sector 3 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens. Imputernicirea va contine mandatul acordat reprezentantului ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1)Pt o clarificare exacta asupra temei tehnice si o evaluare corecta a lucrarilor ce urmeaza a fi executate consideram ca vizitarea obiectivului este necesara pentru operatorii economici doritori sa participe la procedura de achizitie. Pt a se putea asigura accesul in imobilul IBR op ec vor trimite o solicitare scrisa la BNR, Directia Patrimoniu si Investitii, cu cel putin 6 zile inainte de data depunerii ofertelor, la fax: 0213127152, in atentia Eftode Catalin. Solicitarea va contine numele si datele de identificare ale firmei solicitante, nr si numele pers care vor participa (max 3 pers), CI/BI si CNP. Accesul in imobilele BNR. se va face numai pe baza C.I./B.I. si a imputernicirii emise de op ec pt pers participante la vizionare.Reprezentantii op ec vor prezenta adeverinta de acces la info cu caracter clasificat emisa in conditiile legii si vor semna acord de confidentialitate.In cazul in care aceasta procedura de acces nu este respectata, BNR isi rezerva dreptul de a nu permite accesul pentru vizionarea obiectivului.2).Doc prezentate, a caror valabilitate este expirata la data deschiderii ofertei, sunt considerate lipsa;
- in cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, doc vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana;
- doc emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor;
- doc pentru care nu este prevazuta o per de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor.3).reprez imputerniciti ai ofertantilor pot asista la deschiderea ofertelor ? max 2 pers. Imputernicirea va mentiona nivelul de delegareal reprez.Pers fara imputernicire scrisa si semnata de pers competente si BI/CI nu vor putea participa la sedinta de deschidere.4). In cazul in care se constata ca exista 2 oferte, clasate pe primul loc, cu preturi egale, se va solicita celor 2 firme sa trimita o noua oferta de pret, in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu prevederile art. 2562 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.10.2012 16:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer