Licitatie Publica - Modernizare alimentarii cu caldura la Ansamblul Micro 2 Dr. Taberei lot II
Anunt de participare (utilitati) numarul 45524/06.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70456, Romania, Punct(e) de contact: Alina Brustureanu, Tel.021.314.76.00, In atentia: Elena Tambrescu, Email: [email protected], Fax: 021.312.30.18, Adresa internet (URL): www.radet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice
Adresa postala: str. Maximilian Popper nr.30, bloc F6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.021.326.26.53, In atentia: Elena Tambrescu, Email: [email protected], Fax: 021.326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice
Adresa postala: str. Maximilian Popper nr.30, bloc F6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.021.326.26.53, In atentia: Elena Tambrescu, Email: [email protected], Fax: 021.326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice
Adresa postala: str. Maximilian Popper nr.30, bloc F6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.021.326.26.53, In atentia: Elena Tambrescu, Email: [email protected], Fax: 021.326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare alimentarii cu caldura la Ansamblul Micro 2 Dr. Taberei lot II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DDP-Bucuresti, Drumul Taberei, sector 6
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
inlocuirea elevatoarelor cu module termice complet automatizate pentru prepararea agentului termic(incalzire: inlocuirea conductelor de agent termic primar cu conducte preizolate din otel si a celor de agent termic secundar cu preizolate din PEX.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
45231113-0-Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini anexat
Valoarea estimata fara TVA: 4, 251, 227RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 30000RON/8247euro.Se va prezenta o scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local al Primariei Municipiului Bucuresti si bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
cf.art.44/OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare: declaratie de eligibilitate, certificat constatator emis de Oficiul Registru Comertului, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatii;or de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local si de stat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informartii generale, bilantul contabil la 31.12.2006, cifra de afaceri(media pe ultimii 3 ani)12500000RON/3436048euro, lichiditate generala>100%, solvabilitate patrimoniala>30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari pe ultimii 5 ani, experienta similara : incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a maximum 3 contracte al caror obiect a fost realizarea unor lucrari similare: 2000000RON/549768euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
65/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 600 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire va fi disponibila dupa achitarea sumei de 600 RON din contul RADET (RO87RNCB00740064423030001 BCR Sector 3)
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2008 10:00
Locul: Serviciul Achizitii Publice, str.Maximilian Popper nr.30, bloc F6, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Caile de atac se utilizeaza conform OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RADET - Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Maximilian Popper nr.30, bloc F6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Tel.021.326.26.53, Email: [email protected], Fax: 021.326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2008 09:20