Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare asfaltare D.C.97 Aninoasa - Amarasti si D.C. 99 Glavile - Aninoasa, L =4,6 km, comuna Glavile, judetul Valcea


Anunt de participare numarul 19057/13.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GLAVILE
Adresa postala: COMUNA GLAVILE, JUDETUL VALCEA, Localitatea: Glavile, Cod postal: 247225, Romania, Punct(e) de contact: OLGUTA CALIN, Tel.764023, Email: [email protected], Fax: 764023, Adresa internet (URL): COMUNA GLAVILE, JUDETUL VILCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare asfaltare D.C.97 Aninoasa - Amarasti si D.C. 99 Glavile - Aninoasa, L =4, 6 km, comuna Glavile, judetul Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Glavile
Judetul Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare asfaltare D.C.97 Aninoasa - Amarasti si D.C. 99 Glavile - Aninoasa, L =4, 6 km, comuna Glavile, judetul Valcea
Lotul 1 - Proiectare; Lotul - Executie de lucrari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1:109507.15 RonLotul 2:2773255 RonTOTAL: 2882762.15
Valoarea estimata fara TVA: 2, 882, 762.15RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie: 56000 Ron. Garantia de buna executie va fi 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor aplicate proiectelor finantate prin programul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune(art.44/OUG 34/2006). Daca se subcontracteaza vor arata partile supuse licitatiei de potentialii subcotractori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Transe de plata: maxim 3Durata de executie a contractului : maxim 9 luni de la semnarea contractului.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa detina: Certificatul de inregistrare si certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Autorizatia de functionare/alte echivalente. Statutul, contractul de societate, actele aditionale, dupa caz actul constitutiv.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 an. Scrisoare de bonitate bancara, bonitate financiara. Contract de credit sau scrisoare bancara privind valoarea maxima a creditului obtenabil.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 3 ori valoarea contractului. Profitul net pozitiv pe ultimul an contabil.Lichiditatea generala sa fie mai mare de 100%. Solvabilitate patrimoniala mai mare de 30%, contract de credit de peste 30% din valoarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Proiecte si lucrari similare, sistemul de management al calitatii, echipamentul din dotare alocat proiectelor , expertii propusi pentru elaborarea documentatiei de proiectare si executia lucrarilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 3: Certificat de organism de acreditare. Suficient ca numar si structura. Sa acopere intreaga gama de spacialitati ale proiectului. Studii, calificare si pregatire profesionala adecvate pentru lucrari de infrastructura.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C2.111544000060
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1500 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere la casieria Consiliului Local Glavile Judetul Valcea a contravalorii in numerar sau fila CEC
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2007 10:00
Locul: Consiliul Local al Comunei Glavile Judetul Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observator desemnat de C.R.P.D.R.P 4 SV OLTENIA. Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor in baza art.33 alin(a) din HGR925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program SAPARD, Masura 2.1 Submasura: Dezvoltarea si imbunatatirea infrastructurii rurale
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata in data de 22.06.2007 ora 9:00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada STAVROPOLEOS NR.6 SECTORUL 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PITESTI
Adresa postala: Strada VICTORIEI NR.22, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248-624940, Email: [email protected], Fax: 0248-219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL GLAVILE
Adresa postala: COMPARTIMENTUL ACHIZITII PUBLICE, COMUNA GLAVILE, JUDETUL VALCEA, Localitatea: GLAVILE, Cod postal: 247225, Romania, Tel.0250-764023, Email: [email protected], Fax: 0250-764023
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2007 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer