Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: anpc | anpm | anpm bucuresti | anr constanta | anre | anrm | anrmap | anrp | anrs | ansaldo +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "MODERNIZARE B-DUL INDEPENDENTEI,PARCARI,INTERSECTII,TROTUARE,PISTA DE BICICLETE" in municipiul Baia Mare


Anunt de participare numarul 40702/17.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Gheorghe Sincai 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Zamfirescu, Tel.0262/211001, Email: [email protected], Fax: 0262/212171, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"MODERNIZARE B-DUL INDEPENDENTEI, PARCARI, INTERSECTII, TROTUARE, PISTA DE BICICLETE" in municipiul Baia Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Bulevardul Independentei, municipiul Baia Mare, jud. Maramures.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarea "Modernizare b-dul Independentei, parcari, intersectii, trotuare, pista de biciclete", se va face prin respectarea stricta a proiectului tehnic si va cuprinde:
- suplimentarea numarului de parcari;
- modernizarea intersectiilor;
- amenajare trotuare si pista de biciclete;
- canalizare pluviala;
- schimbat borduri;
- amenajare zone verzi;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarea Modernizare b-dul Independentei, parcari, intersectii, trotuare, pista de biciclete, se va face prin respectarea stricta a proiectului tehnic si va cuprinde: - Tronson 1: situat intre str. Culturii si B-dul Unirii;
- Tronson 2: situat intre intersectia Bucla si str. D. Cantemir;
- Tronson 3: situat intre str. D. Cantemir si b-dul Decebal;
- Tronson 4; intersectia cu accesul spre str. Victoriei (zona service Dacia);Suprafata total amenajata.................................. 26.500 mpDin care:
- carosabil..................................................... 9.300 mp
- trotuare si pista de biciclete................................ 8.260 mp
- trotuar pavele de piatra......................................280 mp
- parcari.......................................................292 locuri
- zone verzi ................................................... 8.300 mp
Valoarea estimata fara TVA: intre 890, 000 si 986, 909EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 3000 lei, Garantia de buna executie de 5% din pretul contractului, constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: completarea formularelor 12A, 12B, 12C, certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul consolidat si taxe locale-valabile la data deschiderii ofertelor, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, certificat unic de inregistrare, certificat de atestare profesionala.
Pentru persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare, documente care sa faca dovada ca este atestat sa execute lucrari de drumuri.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani;
Declaratie bancara din care sa reiasa:
- Lichiditatea generala medie din ultimii 3 ani;
Solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 3000000 lei;mai mare de 100%;mai mare de 30%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Recomandari
Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani
Resurse tehnice-sa detina minim urmatoarele:
Certificarea sistemului calitatii
Resurse umane
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin 1 contract similar cu o valoare mai mare de 700000 lei;minim 3;motocompresor, compactor, mai mecanic, perie mecanica, instalatie de preparare a mixturilor asfaltice autorizata (sau acte de asociere, colaborare, cu societati care detin o astfel de instalatie), repartizator finisor mixturi asfaltice, masina de taiat rosturi, excavator, buldozer, freza asfalt/beton de ciment, autogreder, autogudronator;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
197
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin virament bancar in contul RO93 TREZ 4362 4510 220X XXXX, sau in numerar la caseria Primariei municipiului Baia Mare, etaj II, cam. 20.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2008 10:00
Locul: Primaria municipiului Baia Mare, str. Gh. Sincai nr. 37
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor-CNSC
Adresa postala: str.Stavropoleus nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 00084, Romania, Tel.+4(021)-3104641, Fax: +4(021)-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta de Contencios Administrativ si Fiscal de pe langa Tribunalul Judetean Maramures
Adresa postala: B-dul Republicii nr. 2A, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 4800, Romania, Tel.0262-218235, Fax: 0262-218209
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la luarea la cunostinta a actului autoritatii contractante pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.12.2007 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer