Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare Calea Moinesti - cod SMIS 23666


Anunt de participare numarul 133791/09.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala: STR. MARASESTI NR.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: CORINA NEAGA, Tel. +40 0234581849/ +40 0723683160, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0234588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Centru National de Management pentru Societatea Informationala
Adresa postala: SEAP-(www.e-licitatie.ro) Anunt de participare - Modernizare Calea Moinesti cod SMIS 23666 ? Documentatie si clarificari, Localitatea: Bucuresti ? sector 2, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 0213032997, Email: [email protected], Fax: +40 0213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Centru National de Management pentru Societatea Informationala
Adresa postala: SEAP (www.e-licitatie.ro) Anunt de participare - Modernizare Calea Moinesti cod SMIS 23666, Localitatea: Bucuresti ? sector 2, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 0213032997, Email: [email protected], Fax: +40 0213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare Calea Moinesti - cod SMIS 23666
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Bacau - pod parau Trebes, Calea Moinesti, pasaj suprateran Margineni, intersectie strazile Mioritei, Energiei, Calea Moinesti
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de modernizare constau in largirea la 4 benzi, cate doua pe sens, a pasajului Margineni, a Caii Moinesti, a podului peste podul Trebes si de amenajare in sens giratoriu a intersectiei strazilor Mioritei ? Energiei ? Calea Moinesti. De asemenea se vor construi parcari, se vor amenaja trotuarele si iluminatul public.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
45231400-9-Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45233128-2-Lucrari de constructii de intersectii cu sens giratoriu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizarea unei parti a drumului DN 2G prin executia de lucrari la podul de peste paraul Trebes, la pasajul suprateran Margineni, la Calea Moinesti propriu zise, in intersectia str.Calea Moinesti ? Energiei ? Mioritei prin construirea unui sens giratoriu. Modernizarea consta in largirea la 4 benzi, cate doua pe sens, amenajarea de parcari, trotuare si iluminatul public, si include urmatoarele obiecte:
A. Investitia de baza
a. Executie lucrari Pasaj suprateran Margineni;
b. Executie lucrari Calea Moinesti propriu-zisa;
c. Executie lucrari la Podul peste paraul Trebes;
d. Executie lucrari la Intersectia Strada Mioritei ? Calea Moinesti ? Strada Energiei;
e. Linii si instalatii CFR.
B. Devierea retelelor de utilitati
a. Devieri instalatii subterane electrice 1- 20 kV;
b. Devieri retele telecomunicatii;
c. Devieri retele de gaze naturale;
d. Devieri retele de canalizare.
confom caietului de sarcini si antemasuratorilor
Valoarea estimata fara TVA: 25, 872, 831RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare: 500.000lei .Valabilitate: = 120 zile de la data limita de depunere a ofertelorOperatorul economic va constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 actualizata.In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul (Formular 23) din sectiuneaFORMULARE.In cazul unei asocieri Garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii.-Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004 actualizata.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Dovada constituirii garantiei de participare in oricare din formele prezentate, va demonstra respectarea art. 87 din HG 925/2006 actualizata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 10147, 28 lei, cu respectarea art. 278^1 lit.c) din OUG 34/2006 actualizata privind retinerile partiale din garantia de participare de catre autoritatea contractanta in masura in care CNSC respinge ca nefondata o contestatie a ofertantului.- Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va constitui: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, ce devine anexa la contract, conf. art. 90, alin(1) saub) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. art. 90, alin.(3) din HG 925/2006 actualizata.In cadrul proiectului de contract la cap.14.1, se va mentiona varianta dorita de constituire.Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr. 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii actualizataRestituirea garantiei de buna executie in conformitate cu prevederile art.92 alin.(4) din HG 925/2006 actualizata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
85% - Fonduri europeneCo-finantare nationala = 13%Co-finantare locala = 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art.180, 181, 182 si 69^1 din OUG 34/2006 actualizata si ordinului presedintelui ANRMAP nr.314 /2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta1. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 actualizata) ? Formularul 4
2. Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata) ? Formularul 5
2.1 Certificat fiscal persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor de plata la data termenului legal al scadentei de plata (termenul scadent al lunii anterioare celei in care se depun ofertele)
2.2 Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale privind indeplinirea obligatiilor de plata la data termenului legal al scadentei de plata (termenul scadent al lunii anterioare celei in care se depun ofertele)
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 6
4.Declaratie privind evitarea conflictului de interese prin neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata ? Formular 7 (Persoanele ce vor fi implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Viceprimar - ec.Roxana Mironescu, Viceprimar - ing.Dragos Luchian, Administrator Public - ec.Leonard Padureanu, Director Directia Economica - ec.Clementina Vinerica, Director Directia Tehnica - ing.Cristina Buzdugan, Director Directia de Drumuri Publice - ing.Florin Mateuta, Sef Serviciul Juridic - jr.Corneliu Gavrilescu, Sef Serviciul Achizitii - ing.Corina Neaga, Consilier Serviciul de Implementare Proiecte - ing.Ciprian Pistea, Consilier Serviciul Implementare Proiecte - ing.Iuliana Niculescu, Consilier Serviciul Achizitii - ing.Violeta Grosuleac)
5.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular 8
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, atunci ofertantul/ candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Documentele vor fi prezentate scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Formularele 4 si 5 se vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati;
Tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul 4, Formularul 5 pct.a, c si d, Formularul 6 si Formularul 7;
Subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularele 6 si 7. Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz). 1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii din care sa rezulte obiectul de activitate. Obiectele contractului (lucrari de constructie poduri, lucrari de construire drumuri, lucrari de construire linii electrice si telecomunicatii, lucrari de construire retele de apa si canalizare) trebuie sa aiba corespondenta in codurile CAEN inscrise in Certificatul Constatator - Acest document trebuie prezentat de toti ofertantii si ofertantii asociati care vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.
Persoane juridice /fizice straine
Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate scanate dupa original sau copie legalizata si insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Autorizari specifice - daca un grup de operatori economici depune oferta comuna atunci cerinta nr.2 se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, inclusiv a subcontractantilor pentru partea de contract pe care o realizeaza.1.Autorizatie de furnizor feroviar emisa de AFER pentru Constructii in zona caii ferate insotita de agrementul tehnic feroviar - conform Ordin 290/2000;
2. Autorizatie de furnizor feroviar emisa de AFER pentru Lucrari de constructii montaj si reparatii capitale la instalatiile liniei de contact insotita de agrementul tehnic feroviar - conform Ordin 290/2000;
3. Autorizatie tip EDS (destinata executiei sistemelor de distributie a gazelor naturale) emisa de catre ANRE - conform Ordin nr.89/2009;
4. Atestat tip C2A (executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 ? 20 Kv si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 Kv) emis de ANRE - conform Legii nr.13/ 2007, Ordin 51/2011, Ordin 24/2007;
5. Autorizatii pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear (detinere si utilizare de instalatii radiologice si transport) emise de CNCAN - conform Legii nr.111/1996;
6. Atestat tip A2 (incercari de echipamente si instalatii electrice de medie tensiune) emis de ANRE - conform Legii nr.13/ 2007, Ordin 51/2011, Ordin 24/2007;
7. Atestat tip A1 (incercari de echipamente si instalatii electrice de joasa tensiune) emisa de ANRE - conform Legii nr.13/ 2007, Ordin 51/2011, Ordin 24/2007;
8. Autorizatiile Laboratoarelor de incercari in constructii si instalatii pentru constructii, gradul II, respectiv gradul III - conform Legii 10/1995; Ordin 1497/2011; Hot.808/2005; SREN-ISO CEI 1702; SREN-ISO 17025/2005/AC: 2007;
9. Autorizatia Laboratorului pentru control nedistructiv imbinari sudate - confrom Legii 111/1996;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici si cifra medie anuala. Se solicita ca valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de min.26.997.000 lei sau in echivalent 6.229.118, 60euro calculat la cursul de 4.3340 lei/euro
Bilantul contabil (balanta) la 31.12.2010, sau la 31.12.2011 pentru operatorii economici care au depus bilantul contabil pentru anul 2011, vizat si inregistrat de organele competente cu anexele: Contul de profit si pierderi siDate informative;
Informatii privind disponibilitatea bancarapentru aceasta lucrare. Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca are acces sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a prezentului contract pentru o valoare de minim 3.200.000 RON, reprezentand 738.347, 95euro la cursul 4.3340 lei/euro pentruo perioada de: 3 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
2.Informatii privind experienta similara
a) Investitia de baza:
ofertantul trebuie sa fi executat sau dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita de depunere a ofertelor lucrari de pod rutier cu o lungime de minim 300 m (suma deschiderilor sau distanta dintre culee) similar lucrarilor ce vor face obiectul contractului conform caietului de sarcini.b) Deviere retele
Se va prezenta pentru fiecare tip de lucrare cate un contract de lucrari finalizat in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita de depunere a ofertelor respectiv: retele de alimentare cu apa si canalizare, instalatii electrice, instalatii de gaz si retele de telecomunicatii
3.Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
4.a) Informatii referitoare la personalul de specialitate.
Se solicita prezentarea unei echipe minime alcatuita din:
a) 1 Manager proiect ? min. 3 ani vechime, studii superioare de specialitate tehnica + atestat manager proiect;
b) 1 Sef santier ? min.3 ani vechime, studii superioare de specialitate drumuri si poduri;
c) 1 Sef santier ? min. 3 ani vechime, studii superioare de specialitateinstalatii in constructii;
4.b)Informatii referitoare la personalul de specialitate.
Se solicita prezentarea unei echipe minime alcatuita din:
d) 1 Responsabil tehnic cu executia ? studii de specialitate drumuri si poduri + atestat in domeniul II MDRT - conf.Ord.925/1995 si Ord.651/2007 aprobat prin Ord.777/2003;
e) 1 Responsabil tehnic cu executia ? studii de specialitate instalatii in constructii + atestat in domeniul IX emis de MDRT - conf.Ord.925/1995 si Ord.651/2007 aprobat prin Ord.777/2003;
4.c) Informatii referitoare la personalul de specialitate.
Se solicita prezentarea unei echipe minime alcatuita din:
f) Responsabil cu controlul calitatii- studii de specialitate tehnice + decizie interna;
g) 1 Responsabil lucrari CF ? studii de specialitate in domeniu + atestat in domeniu - conf.Ord.925/1995 si Ord.651/2007 aprobat prin Ord.777/2003;
h) 1 Responsabil lucrari instalatii (LC) ? studii de specialitate in domeniu + atestat in domeniu - conf.Ord.925/1995 si Ord.651/2007 aprobat prin Ord.777/2003;
i) 1 Responsabil lucrari instalatii electrice -studii de specialitate in domeniu energetic + autorizare ANRE grad III B - conf.Ord.29/2010 aprobat prin Ord.90/2009;
4.d) Informatii referitoare la personalul de specialitate.
Se solicita prezentarea unei echipe minime alcatuita din:
j) 1 Responsabil lucrari instalatii de gaz - studii de specialitate in domeniu instalatii in constructii + autorizare ANRE grad I D - conf. Ord.89/2009;
k) 1 Responsabil lucrari instalatii tehnico-edilitare ? studii de specialitate instalatii in constructii;
5) Informatii privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului
5.1 Se solicita ca ofertantul sa dispuna de urmatoarel tipuri de utilaje:
A)UTILAJE SI INSTALATII PENTRU CONSTRUCTII
1. Autocisterna cu dispozitiv de stropit Pana la 8 t;
2. Buldoexcavator63 - 98 CP - 1 - 1.2 mc;
3. Incarcator frontal 1.5 - 3.8 mc;
4. Excavator pe senile - pana la 1.25 mc;
5. Autogreder - pana la 250 CP;
6. Buldozer pe senile 65 ? 180 CP;
7. Betoniera 40 - 60 CP (2 - 3, 5 mc);
8. Cilindru compactor 30 ? 60 CP;
9. Vibrocompactor picior de oaie 10 - 12.5 t;
10. Vibrocompactor 10, 5 t;
11. Automacara 16 t;
12. Autogudronator pentru emulsii bituminoase Pana la 8 t;
5.1 - A)UTILAJE SI INSTALATII PENTRU CONSTRUCTII - continuare
13. Centrala de beton semiautomata - pana la 40 mc/h;
14. Pompa hidraulica de beton pana la 40 mc/h;
15. Instalatie preparare mixturi asfaltice la cald - pana la 80 mc/h;
16. Repartizor finisor mixturi asfaltice - pana la 150 CP;
17. Perie mecanica curatare fundatii drumuri 6 CP;
18. Laborator de incercari in constructii Grad II;
19. Laborator de analize si incercari instalatii in constructii Grad III;
20. Laborator control nedistructiv imbinari sudate;
21. Macara 45 t;
22. Masina trasat benzi circulatie 45 CP;
23. Lansator de grinzi;24. Trolii 40 / 60 t;
5.1 - continuare
B) AUTOVEHICULE DE TRANSPORT
1. Autobasculanta 18 mc;
2. Autobetoniera 7 ? 9 mc;
3. Trailer 26 to;
5.1 - continuare
C) ECHIPAMENTE
1. Instalatie de forat (orizontal) 68 CP (500 mm /50 m);
2. Echipament pt. incercari protectie anticoroziva a conductelor ingropate - pana la 35 KV;
3. Generator curent 3.5 ? 50 KW;
4. Placa compactoare 100 ? 500 KG;
5. Mai compactor150 kgf;
6. Compresor aer 170mc;
7. Motopompe apa reziduala 70mc/h;
8. Motopompa apa reziduala 1700 mc/h;
9. Placa vibranta;
10. Malaxor electric;
11. Masina de carotat;
12. Betoniera actionata electric - pana la 250 L;
13. Vibrator de interior electrica pana la 1.5 kW;
6) Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
Certificarea privind managementul calitatii in baza standardului SR EN ISO 9001 sau echivalent
Certificarea privind sistemul de management de mediu in baza standardului ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a contractului
30%
30
Descriere: Durata de executie a tuturor lucrarilor aferente contractului
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S161-265540 din 24.08.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si observatorii CVAP desemnati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor, subdomeniul: Poli urbani de crestere, Domeniul de interventie 1.1. Planuri integrate de dezvoltare urbana
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Continuare cap. IV.2.1 Criterii de atribuireDetalii privind aplicarea algoritmului de calcul1) Punctajul financiar se calculeaza astfel: ? Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 70 pct.;? Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula: ? Pn = (Pret minim /Pretn ) x Punctaj maxim alocatunde: Pn - punctajul financiar pentru oferta n;Pretn - pretul ofertei n;Pret minim- cel mai mic pret dintre toate ofertele;2) Punctajul pentru durata de executie- Pentru oferta cu cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 30 pct.;
- Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula: ? Pn = (durata minima/durata oferta nn ) x Punctaj maxim alocatunde: - Pn- punctajul pentru durata executie pentru oferta n;
- Durata oferta n- durata de executie pentru oferta n;
- Durata minima-durata de executie minima dintre toate ofertele;Nota: Durata de executie a lucrarilor va fi de maxim 24 de luni. Ofertele ce vor avea durata de executie mai mare de 24 de luni vor fi considerate neconforme.Ofertantul isi va lua toate masurile pentru incadrarea in perioada ofertata luand in calcul : sarbatorile legale, perioadele cu conditii meteo nevaforabile, specifice zonei geografice in care se executa lucrarea.In cazul in care pe primul loc vor fi mai multe oferte, avand acelasi punctaj, departajarea se va face prin solicitarea de clarificari de catre autoritatea contractanta prin intermediul SEAP, catre operatorii economici in vederea incarcarii electronic de catre acestia a unor documente ce contin noi preturi.Nu intentionam sa beneficiem de prev.art.75(2) si 89(2) din OUG 34Continuare cap. II.1.6 Clasificare CPV45231600-1 ? Lucrari de constructii de linii de comunicatii;45231221-0 ? Lucrari de constructii de conducte de alimentare cu gaz.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal. In cazul doc.atrib., data luarii la conostinta este data publicarii acesteia in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Bacau - Serviciul Achizitii
Adresa postala: str. Marasesti nr.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel. +40 0234581849, Fax: +40 0234588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2012 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer