Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare cazan nr. 7, pentru functionare pe pacura si gaz


Anunt de participare (utilitati) numarul 126338/21.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala:  DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  220236, Romania, Punct(e) de contact:  Georgeta Chivu, Tel. 0750250576, Email:  [email protected], Fax:  0252/323685, Adresa internet (URL):  www.raan.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma apartinand MECMA
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare cazan nr. 7, pentru functionare pepacura si gaz
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sucursala ROMAG-TERMO
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare cazan nr. 7, pentru functionare pepacura si gaz
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45351000-2 - Lucrari de instalare de inginerie mecanica (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt conform caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 30, 331, 480RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 606629 lei, garantia de buna executie 10% din valoarea contratului exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare + surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic si cazier juridic/cazier fiscal.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local;Certificat de Inregistrare (C.U.I) emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPersoane juridice /fizice straine- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara; Bilantul contabil la data de 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010.Acces la credite: Declaratie bancara;Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010;
-Nivel specific minim necesar: - Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani cumulat (2008, 2009, 2010), min. 60.662.000 lei;
-Declaratie bancara privind posibilitatea accesarii unui credit pentru acoperirea fluxului de numerar pe 3 luni: echiv. 1, 5 milioane euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta ca antreprenor/proiectant; Experienta in contracte similara; Decl. privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Nivel specific minim necesar Ofertantii vor prezenta documente (certificat de acceptare operationala/proces-verbal pentru atingerea performantelor) din care sa rezulte ca in ultimii 5 ani au finalizat cel putin un ctr. cu valoare de minim 3.000.000 euro, avand ca obiect o lucrare de retehnologizare de cazane de abur de cel putin 400 t/h functionand pe gaze cu realizarea performantei de NOx 100 mg/Nm3. Personalul cheie angajat in contract; Exp. profesionala a pers.cheie; Nivel specific minim necesar Manager de Proiect5 ani.Coordonator proiectare-constructie3 ani.Consultant de Supervizare proces 3 ani.Consultant de Supervizare lucrari civile3 ani.Consultant de Supervizare mecanic 3 ani.Consultant de Supervizare electric3 ani.Manager de Santier 5 ani.Manager pentru asigurarea calitatii2 ani.Declaratii referitoare la efectivul mediu anual al pers. angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Decl. referitoare la utilajele, instalatiile, echip. teh..de care poate dispune op.ec. pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Autorizatii valabile ISCIR pentru montarea, inst. punerea in functiune utilizarea pentru utilajele si echipamentele relevante (macarale, mecanisme de ridicat, nacele, ascensoare de persoane, etc).Autorizatii valabile ISCIR pentru personalul care executa examinari nedistructive respectiv care executa suduri.Atestat ANRE pentru executie lucrari in instalatiile electrice deinalta, medie si joasa tensiune .Aut. ANRE(ANRGN) pentru proiectarea instalatii consumatoare de gaze naturale.Aut. ANRE(ANRGN) pentru executia de lucrari in instalatiile consumatoare de gaze naturale.Declaratie privind masurile de protectie a mediului pe care op. ec. le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.Certif. SR EN ISO 9001/2008, SR EN 14001/2005 si SR EN OHSAS 18001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2011 10:00
Locul: RAAN, Loc. Drobeta Turnu Severin, str. Nicolae Iorga, nr. 1, sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare oferte si imputernicitii op. economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40-(0)213104641, Email:  [email protected], Fax:  +40-(0)213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.A.N. - Serviciul Contencios Juridic
Adresa postala:  Str. Nicolae Iorga, nr. 1, Judetul MH, Localitatea:  Drobeta Turnu Severin, Cod postal:  220236, Romania, Tel. +40-(0)252/326147, Fax:  +40-(0)252/323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2011 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer