Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare celule aferente LEA 220 kV Bucuresti Sud - Ghizdaru 1+2 si LEA 220 kV Ghizdaru - Turnu Magurele in statia Ghizdaru


Anunt de participare (utilitati) numarul 127473/03.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala:  Sucursala de Transport Bucuresti - Sos. Stefan cel Mare nr. 1A, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011736, Romania, Punct(e) de contact:  Doina Stoica, Tel. 021/201.62.36, Email:  [email protected], Fax:  021/317.23.00, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare celule aferente LEA 220 kV Bucuresti Sud - Ghizdaru 1+2 si LEA 220 kV Ghizdaru - Turnu Magurele in statia Ghizdaru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LEA 220 kV Bucuresti Sud - Ghizdaru 1+2 si LEA 220 kV Ghizdaru - Turnu Magurele in statia Ghizdaru.
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie de lucrari in instalatii electrice de inalta tensiune.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie de lucrari in instalatii electrice de inalta tensiune.
Valoarea estimata fara TVA: 91, 803RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 1.827 lei, GBE 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie de eligibilitate si declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;2) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor, valabile la data deschiderii ofertelor;3) Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la licitatie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu ordinul nr. 314/12.10.2010 al ANRMAP;4) Declaratie de incompatibilitate;5) Certificat de inreg. si constatator privind obiectul de activitate, din care sa reiasa ca obiectul de activ. permite realiz. lucrarii;6) Atestat ANRE pt. toate serviciile si lucrarile care fac obiectul contractului;7).Conducatori/sefi de lucrare proprii, autorizati grad III NPM.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente;
2) Fisa de informatii g-le din care sa reiasa ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani este de cel putin 180.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, in care sa existe cel putin un contract cu obiect similar a carui valoare este de cel putin 91.803 lei. Acesta se vor certifica prin copii ale urmatoarelor documente: contracul cu actele aditionale respective, daca este cazul, procese verbale de avizare, de receptie si recomandari din partea beneficiarilor;2)Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea personalului necesar executarii contractului, avand studii de specialitate, asigurarea unui responsabil tehnic privind indeplinirea obiectului contractului, care trebuie sa aiba experienta in realizarea lucrarilor care fac obiectul contractului.Declaratia va fi insotita de CV-uri ale persoanelor de conducere responsabile direct de indeplinirea contractului, precum si ale oricaror specialisti cu sarcini ?cheie? in indeplinirea contractului, copii ale autorizatiilor si atestatelor profesionale in cauza, valabile la data deschiderii ofertelor;
3) Declaratie referitoare la dotarea tehnica necesara indepl. oblig. contractuale;
4) Certificate sist. de management al calit. conf. ISO 9001/2008 si de managemet al mediului conf. ISO 14001/2004.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
durata totala de executie a lucrarilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elem. reofertarii: pretul si durata de exec. a lucrarilor. Exista o singura runda de licitare; sist. informatic nu va pune la dispozitie inf. despre ceilalti ofertanti.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2011 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoane imputernicite din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Stabilirea procedurii de atribuire se efectueaza de catre C.N.T.E.E. "Transelectrica" S.A. prin PAA 2011, functie de necesitatile Executivului si ale celor 8 sucursale.Caietul de sarcini este publicat in SEAP. Din motive tehnice, anumite scheme nu au putut fi scanate. Operatorii economici interesati sunt invitati la sediul S.T. Bucuresti din Sos. Stefan cel Mare nr. 1A, sector 1, Serviciul Comercial, parter. Ridicarea acestor scheme se va face in baza unei solicitari transmise in prealabil prin fax si a unei imputerniciri pt. persoana care urmeaza sa le ridice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel bucuresti
Adresa postala:  Sos Oltenitei, 107-111, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041303, Romania, Tel. 021/332.35.64, Fax:  021/332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic al S.T. Bucuresti
Adresa postala:  Sos. Stefan cel Mare nr. 1A, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011736, Romania, Tel. 021/201.62.35, Email:  [email protected], Fax:  021/317.23.00
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2011 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer