Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE CENTRALA TERMICA


Anunt de participare numarul 101357/03.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL POARTA ALBA
Adresa postala:  Str. Coloniilor, Localitatea:  Poarta Alba, Cod postal:  907245, Romania, Punct(e) de contact:  LUCIAN ROMAN, Tel. 0241853777, Email:  [email protected], Fax:  0241853524, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE CENTRALA TERMICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: PENITENCIARUL POARTA ALBA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE LUCRARI PRIVIND MODERNIZAREA CENTRALEI TERMICE DIN CADRUL PENITENCIARULUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45259300-0 - Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se soliciota executia intregii cantitati de lucrari conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 419, 175.63RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE = 47000 RON ; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CONFORM OUG34/2006 MODIFICATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- CETRIFICAT ATESTARE FISCALA; CERTIFICAT PRIMARIE(TAXE LOCALE) FARA DATORII
- Se solicita si formularul nr.12B
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului(persoane juridice)din care sa reiasa clar domeniul de activitate nu mai vechi de 30 de zile.Cod CAEN ? 431, 432, 433
documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declararea cifrei de afaceri pe ultimii3 ani- fisa de informatii generale, FORMULARUL STANDARDIn cazul unei asocieri, cel putin unul din asociati trebuie sa aiba cifra de afaceri medie conform cerintelor.- bilantul/la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente BILANTUL TREBUIE SA FIE PE PROFIT
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) - 4.800.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ofertantul va demonstra experienta similara prin prezentarea a cel putin unui contract similar ca si complexitate cu lucrarea supusa licitatiei RESPECTIV LUCRARI DE - RK CENTRALE, CONSTRUCTIE MONTAJ, CENTRALE TERMICE, GOSPODARII COMBUSTIBIL , CONSTRUCTII CENTRALE TERMICE. CONTRACTELE SE PREZINTA IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA INSOTITE DE PV DE RECEPTIE LA TERMINAREA LUCRARILORLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 anicel putin 2 (doua) recomandari de la alti beneficiari pentru lucrari finalizate similare declaratie privind utilajeledeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat? Firma participanta sau unul din membrii asocierii acesteia trebuie sa fie autorizata ISCIR in conformitate cu prevederile PT C9-2003? Firma participanta va trebui sa detina certificatul privind Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001/2008 inclusiv fiecare asociat ? Firma participanta va trebui sa detina certificatul de Management al Sanatatii si Securitatii ocupationale OHSAS 18001/2007 inclusiv fiecare asociat daca este cazul;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
un contract in valoare de 1.000.000 lei fara TVA sau 3 contracte similare cu o valoare totala de 2.000.000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de garantie
15%
Descriere: Pm ( pct acordat / termen maxim ) x termen propus
3.
Termen de interventie in garantie
12%
Descriere: Pm =termen minim / termem x punctajul maxim alocat
4.
Programul de lucru
7%
Descriere: Pm =termen minim / termem x punctajul maxim alocat
5.
Programul calitatii
16%
Descriere: CONTROL SI VERIFICARI
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C2 39117/20.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2010 10:00
Locul: SEDIUL PENITENCIARULUI POARTA ALBA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR, NUMAI IN BAZA UNEI IMPUTERNICIRI SCRISE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVREOPOLEOS NR 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, CONTENCIOS ADMINISTRATIV FISCAL
Adresa postala:  STR. TRAIAN NR.23, Localitatea:  CONSTANTA, Cod postal:  90070025, Romania, Tel. 0241617767
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL PENITENCIARULUI POARTA ALBA
Adresa postala:  COMUNA POARTA ALBA, Localitatea:  POARTA ALBA, Cod postal:  907245, Romania, Tel. 0241853777, Fax:  0241853524
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2010 08:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer