Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE CENTRALA TERMICA


Anunt de participare numarul 27466/13.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Iasi
Adresa postala: Str. Dr.Vicol, Nr.10, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700469, Romania, Punct(e) de contact: Luminita Cociorva, Tel.0232-216722, Email: [email protected], Fax: 0232-216700, Adresa internet (URL): www.penitenciaruliasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE CENTRALA TERMICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Penitenciarul Iasi, str. Dr. Vicol, nr. 10, municipiul Iasi, judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuirea vechilor utilaje si a instalatiei de distributie a agentului termic de incalzire si apa menajera ce sunt in prezent depasite fizic si moral, partial deteriorate, cu altele noi, moderne si performante, ce vor ridica randamentul centralei, ceea ce va duce la economii substantiale de combustibil si implicit la amortizarea intr-un timp scurt a valorii de achizitie.Se vor executa si lucrari de interventie la cladire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45251250-8 - Centrala termica urbana (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile se executa in antrepriza generala cu o singura oferta de baza pentru fiecare lucrare. Persoanele juridice nominalizate ca subcontractanti ( daca este cazul) in cazul ofertei de baza nu au dreptul de a depune alte oferte in nume propriu sau in asociere.
Cerintele de executie sunt conforme cu specificatiile categoriilor de lucrari cuprinse in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 10000 leiGarantie de buna executie 7% din valoarea fara TVA a lucrarilor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din fondurile alocate prin bugetul de stat pe anul 2007, iar plata se va face prin ordin de plata in contul prestatorului la Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului, conform legislatiei in vigoare, art. 44, 45, din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea- fisa de informatii generale despre societate- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181- certificat de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritateafiscalacompetenta.
- certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta .
- certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului
- certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului
- autorizatie de functionare / altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu o valoare minima impusa de 320.000 lei, respectiv de100.000 euro- lichiditate generala sa fie mai mare de 100%.
- solvabilitate patrimoniala sa fie mai mare de 30%.
- dovada existentei contului la Trezorerie
- bilantul contabil la data de 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie cu privire la modalitatea de executie a contractului
- incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani de contracte ale carui obiect a fost executarea de lucrari similare si auavut o valoare egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 320.000 lei, respectiv de 100.000 euro- declaratie care contine informatii privind dotarile specifice ( resurse tehnice )
- declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate
- asigurarea calitatii lucrarilor: certificare ISO 9001 si 14001 precum si obligativitatea prezentarii descrierii sistemului propriu de asigurare a calitatii la specificul lucrarii, certificate de o societate specializata.
- declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
durata de executie
15%
Descriere:
3.
programul calitatii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2007 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2007 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2007 13:00
Locul: Penitenciarul Iasi, str. Dr. Vicol, nr. 10, municipiul Iasi, judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici in nume propriu sau prin reprezentanti legali/persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL IASI, SECTIA CONTEGIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. ANASTASIE PANU NR. 25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Fax: 0232217822
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data luari la cunostiinta de catre contestatar despre un act pe care acesta il considera in litigiu
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC - PENITENCIARUL IASI
Adresa postala: STR. DR. VICOL NR. 10, Localitatea: IASI, Cod postal: 700469, Romania, Tel.0232216700, Email: [email protected], Fax: 0232216700, Adresa internet (URL): www.penitenciaruliasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2007 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer