Licitatie Publica - MODERNIZARE CENTRALE TERMICE DE CVARTAL (6,8,10,11,12,13,14,15,16,17,18) SI RETELE AFERENTECT1-CT18 IN MUN. MEDGIDIA, JUD CONSTANTA - OBIECTUL 3 - CENTRALA TERMICA CT13 SI PT13 (RETELE TERMICE)
Anunt de participare numarul 55096/10.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MEDGIDIA
Adresa postala: STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, Localitatea: Medgidia, Cod postal: 905600, Romania, Punct(e) de contact: FURTUNA VERONICA, Tel.0241/820800, INT. 112, Email: [email protected], Fax: 0241/810619, Adresa internet (URL): www.emedgidia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE CENTRALE TERMICE DE CVARTAL (6, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18) SI RETELE AFERENTECT1-CT18 IN MUN. MEDGIDIA, JUD CONSTANTA - OBIECTUL 3 - CENTRALA TERMICA CT13 SI PT13 (RETELE TERMICE)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: MUN. MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI PENTRU MODERNIZARE CENTRALE TERMICE DE CVARTAL (6, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18) SI RETELE AFERENTECT1-CT18 IN MUN. MEDGIDIA, JUD CONSTANTA - OBIECTUL 3 - CENTRALA TERMICA CT13 SI PT13 (RETELE TERMICE)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 050, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 20050 LEI, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL, TRANSFERURI DE LA BUGETUL DE STAT, CREDIT INTERN
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SUBCONTRACTANT/ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea; 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; 3. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale - valabil ladata deschiderii; 4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat; 5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; 6.Certificat de inregistrare fiscala eliberatde Oficiul Registrului Comertului; 7. Declaratie privind calitatea de participant.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani;
-Bilantul contabil pe anii2005, 2006 si la 30.06.2007 vizat la DFP (copie legalizata).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani de 6.150.000, 00 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimi 5 (cinci) ani.
2. Experinta similara
3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluide lucrari4. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;
5. Informatii privind subcontractantii;
6. Standarde de asigurarea calitatii;
7. Standarde de protectia mediului;
8. Standarde de protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Se solicita indeplinirea in ultimii 5 ani a max. trei contracte cu valoarea cumulata de 1.025.000, 00 RON, insotita de certificari/documente emis de beneficiari.- Certificat ISO 9001/2001 (sau echivalent) sau in curs de implementare;
- Certificat ISO 14001/2004 (sau echivalent) sau in curs de impletare;
- Certificat ISO 18001/1999 sau echivalent) sau in curs de impletare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
80%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE - MAX. 2 LUNI
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2.53
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2008 16:30
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin ordin de plata sau fila cec (cont Trezoreria Medgidia RO61TREZ23221160250XXXXX) sau- suma in numerar depusa la casieria achizitorului.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2008 10:00
Locul: PRIMARIA MEDGIDIA , SALA 20
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRAVROPOLOS, NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CONSTANTA
Adresa postala: COCOR ZAMBACCIAN, NR.1, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/615.946
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC
Adresa postala: PRIMARIA MEDGIDIA, STR. DECEBAL, NR.35, Localitatea: MEDGIDIA, Cod postal: 905600, Romania, Tel.0241/810619
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2008 14:22