Licitatie Publica - MODERNIZARE CENTRU URBAN
Anunt de participare numarul 128655/20.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PECICA
Adresa postala: ORAS PECICA , STR.2 NR.150, JUD. ARAD, Localitatea: Pecica, Cod postal: 317235, Romania, Punct(e) de contact: Juncan Corina, Tel. 0257-468323, Email: [email protected], Fax: 0257-468633, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE CENTRU URBAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ORASUL PECICA
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE SI MODERNIZARE STRAZI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITARE STRADA 2 SI 17 STRAZI ADIACENTE
Valoarea estimata fara TVA: 19, 292, 995RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 380000 LEI; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE PRIN POR 2007-2013, AXA PRIORITARA 1-SPRIJINIREA DEZVOLTARII DURABILE A ORASELOR-POLI URBANI DE CRESTERE;DMI 1.1 PLANURI INTEGRATE DE DEZVOLTARE;SUB-DOMENIUL: ORASE-POLI URBANI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata3.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statul in care este inregistrat ofertantul, inclusiv cele catre autoritatile locale din zona unde are sediul ofertantul.4.Cazier judiciar al companiei5.Declaratie privind conflictul de interes6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura si daca se vor subcontracta parti din contract.7.Declaratie certificat privind participarea cu o oferta independenta.8.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Asigurarea riscului profesional pe perioada executiei contractului-de catre operatorul economic castigator;
2.Declaratie privind cifra de afaceri si profitul3.Copie bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente (sau cu dovada depunerii la organele competente) aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Se vor prezenta documente prin care operatorul economic sa demonstreze ca are acces sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit in valoare de 4.750.000 lei pe perioada executiei contractului2.Media cifrei de afaceri mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 38.500.000 lei3.Rezultatul exercitiului financiar pentru ultimii 3 ani financiari
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia si Lista principalelor contracte de lucrari finalizate in ultimii 5 ani, cu receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala2.Organigrama si lista cu personalul cheie experimentat de care dispune ofertantul sau al carui angajament a fost obtinut pentru executarea lucrarilor obiect al procedurii de achizitie publica3.Declaratie privind dotarile specifice si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului obiect al prezentei proceduri de achizitie publica4.ISO 9001 sau echivalent5.ISO 14001 sau echivalent6.OHSAS 18001/2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Se vor anexa recomandari, certificari si copii dupa contracte.Minim uncontract in valoare de 19.250.000 lei. 2.Minim: 1 Manager proiect inginer constructor;1 Sef de santier inginer constructor;1 Adjunct sef de santier inginer constructor;1 Responsabil tehnic cu executia;1 Inginer topograf;1 Responsabil tehnic cu calitatea 3.Minim: autogreder autorizat autoritati competente ? 1 buc;buldozer autorizat autoritati competente ? 1 buc;cilindru compactor autorizat autoritati competente ? 3 buc;freza asfalt autorizat autoritati competente ? 1 buc;incarcatoare frontale autorizat autoritati competente ? 3 buc;concasor autorizat autoritati competente ? 1 buc; autobasculante ? 3 buc; autospeciala cu matura ? 1 buc 4.Valabil la data deschiderii; 5.Valabil la data deschiderii 6.Valabil la data deschiderii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Caracteristici calitative
15%
Descriere: Componenta tehnica, detaliere la pct. VI.3
3.
Durata de executie
15%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Facilitati(lei fara TVA)
40%
Descriere: Componenta tehnica, detaliere la pct.VI.3
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S85-139026 din 03.05.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.01.2012
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2011 09:00
Locul: PRIMARIA ORAS PECICA, STR.2, NR.150, JUD. ARAD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013, AXA PRIORITARA 1-SPRIJINIREA DEZVOLTARII DURABILE A ORASELOR-POLI URBANI DE CRESTERE, DOMENIUL DE INTERVENTIE 1.1-PLANURI INTEGRATE DE DEZVOLTARE URBANA, SUB-DOMENIUL: CENTRE URBANE, -CONTRACT DE FINANTARE INCHEIAT CU MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE SI TURISMULUI
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
IV.2.1 Factor 4-Criteriul facilitate se puncteaza direct proportional cu valoarea facilitatilor acordate, oferta cu cea mai mare valoare a facilitatilor primind punctajul maxim 40pct. Facilitatile acceptate sunt: a)Amenajarea platoului din fata cladirii Primariei, str.2, nr.148;b)Ridicarea, transportul si depozitarea pietrei cubice de pe strada 2;c)Realizarea fundatiei din piatra sparta compactata in loc de piatra cubica;d)Amenajarea platoului de la fantana "Momac" de pe strada 2;e)Semnalizarea rutiera a strazilor cuprinse in proiect, trasarea carosabilului, montarea de semne de circulatie, trasarea trecerilor de pietoni;f)Amenajarea unei piste de biciclete pe strada 312.IV.2.1 Factor 2 - C.CARACTERISTICI CALITATIVE ? 15 pct.Ofertantul va prezenta programul propriu de control al calitatii in faze determinante si programul propriu al calitatii, verificari si incercari.C1 Identificare numar faze determinante suplimentar documentatiei de atribuire. - 5 puncte(Lista procedurilor tehnice de executie)P faze determinante: -Oferta care cuprinde cel mai mare numar de faze determinante justificate in conformitate cu scopul prezentului contract va obtine punctaj maxim;
-Pentru un numar mai mic de faze determinante, punctajul se calculeaza: ?Punctaj Oferta N = (nr. faze determinante din oferta N/nr. maxim faze determinante) x 5C.2 Control calitativ prin ofertate incercari si verificari suplimentar documentatiei de atribuire- 10 puncte(program control calitativ)P program control : -Oferta care cuprinde cel mai mare numar de incercari si verificari in conformitate cu scopul prezentului contract va obtine punctaj maxim;
-Pentru un numar mai mic de incercari si verificari , punctajul se calculeaza: ?Punctaj Oferta N = (nr. incercari si verificari din oferta N/nr. maxim incercari si verificari) x 10Incercari si verificari care se puncteaza sunt cele realizate prin laboratoare si proceduri autorizate
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 (021) 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, conf. art.256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Pecica
Adresa postala: Str.2, nr.150, Localitatea: Pecica, Cod postal: 317235, Romania, Tel. 0257/468323, Email: [email protected], Fax: 0257/468633
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2011 14:11