Licitatie Publica - MODERNIZARE CENTRU URBAN ORAS PECICA
Anunt de participare numarul 131453/08.11.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PECICA
Adresa postala: ORAS PECICA , STR.2 NR.150, JUD. ARAD, Localitatea: Pecica, Cod postal: 317235, Romania, Punct(e) de contact: JUNCAN CORINA, Tel. 0257-468323, Email: [email protected], Fax: 0257-468633, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE CENTRU URBAN ORAS PECICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ORAS PECICA, JUDETUL ARAD
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE STRADA PRINCIPALA( STR.2) SI 17 STRAZI ADIACENTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
45112100-6-Lucrari de sapare de santuri (Rev.2)
45112700-2-Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
45223300-9-Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
45233162-2-Lucrari de constructii de piste de biciclete (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 19, 292, 995RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.02.2012 pana la 25.04.2013
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE - 380000 LEIMIJLOACE FINANCIARE PT. REALIZAREA CASH FLOW-LUI DE EXECUTIE A LUCRARII-4750000 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE-10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013-CONTRACT DE FINANTARE INCHEIAT CU MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE SI TURISMULUI- IN PROCENT DE 98%; BUGETUL PROPRIU AL AUTORITATII CONTRACTANTE 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea
2.Declaratie privind neincadrarea intr-una din prevederile art.181 din O.U.G. 34/20063.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat
4.Declaratie privind conflictul de interese
5.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura si daca se vor subcontracta parti din contract
7.Declaratie certificat privind participarea cu o oferta independenta
8.Certificat de inregistrare emis de Oficiul pentru Registrul Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente
9.ISO 9001 SAU ECHIVALENT
10.ISO 14001 SAU ECHIVALENT
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.ASIGURAREA RISCULUI PROFESIONAL
2.CIFRA DE AFACERI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.CASH FLOW DE EXECUTIE A LUCRARII IN VALOARE DE 4750000 LEI PENTRU TOATA PERIOADA DE DERULARE A CONTRACTULUI2.MEDIA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI FINANCIARI-38500000LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.EXPERIENTA SIMILARA-LISTA PRINCIPALELOR CONTRACTE
2.RESURSE UMANE-ORGANIGRAMA SI LISTA CU PERSONALUL CHEIE EXPERIMENTAT ANGAJAT IN EXECUTAREA LUCRARILOR
3.RESURSE TEHNICE-DOTARI SPECIFICE SI ECHIPAMENTE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.UN CONTRACT SAU MAXIM DOUA FINALIZATE IN ULTIMII 5 ANI CU O VALOARE DE MINIM 19250000 LEI INSOTIT/E DE RECOMANDARE2.PERSONAL NECESAR: 1 MANAGER PROIECT, 1SEF SANTIER, 1 ADJUNCT SEF SANTIER, 1 RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA, 1 INGINER TOPOGRAF, 1 RESPONSABIL TEHNIC CU CALITATEA3.DOTARI MINIME: 1 AUTOGREDER, 1 BULDOZER, 3 CILINDRU COMPACTOR, 1 FREZA ASFALT, 3 INCARCATOARE FRONTALE, 1 CONCASATOR, 3 AUTOBASCULANTE, 1 AUTOSPECIALA CU MATURA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S85-139026 din 02.05.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.12.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.12.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2011 09:00
Locul: PRIMARIA ORASULUIPECICA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICITI AI FIRMELOR PARTICIPANTE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC- PRIMARIA ORAS PECICA
Adresa postala: STR.2, NR. 150, Localitatea: PECICA, Cod postal: 317235, Romania, Tel. 0257468323, Email: [email protected], Fax: 0257468633
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2011 21:08