Licitatie Publica - Modernizare Centrul de Ingrijire si Asistenta Slatina - ?Echipamente pentru Centrul de Ingrijire si Asistenta Slatina, lotul 5, neatribuit in cadrul procedurii de achizitie publica organizata in data de 10.09.2012 ?Olt
Anunt de participare numarul 140071/30.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: Gerard Ovidiu Oanca, Tel. +40 0249431080, Email: [email protected], Fax: +40 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare Centrul de Ingrijire si Asistenta Slatina - ?Echipamente pentru Centrul de Ingrijire si Asistenta Slatina, lotul 5, neatribuit in cadrul procedurii de achizitie publica organizata in data de 10.09.2012 ?Olt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Toamnei nr. 6, Slatina, judetul Olt sediul CIA Slatina
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Echipamente pentru Centrul de Ingrijire si Asistenta Slatina, lotul 5, neatribuit in cadrul procedurii de achizitie publica organizata in data de 10.09.2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22120000-7 - Publicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
furnizare produseLot 5 : Publicatii- Carti, reviste specialitate ? 3 abonamente- Agenda medicala ? 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 735RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare pentru lotul 5 este 14 lei. Garantia pentru participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul constituirii acesteia prin Scrisoare de garantie bancara utilizandu-se Formularul 4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Documentele se vor prezenta in original. In cazul const garan de partic sub forma unor instrum de garantare, ac vor mentiona ca plata gar se va exec neconditonat.In cazul unei asocieri, Scris de garant banc sau orice alta modalit de const a ac va fi emisa de Liderul Asociatiei.Valabilitatea scrisorii de garantie de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene FEDR ? 85% - Bugetul de Stat - Fondul National ? 13% - Bugetul Local ? 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea Of trebuie sa compl Form 4.1.1.A si Form 4.1.1.B.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Declaratii privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006 Formularul 69 ? anexatPrecizam persoanele cu functii de decizie in cadrul AC Presedinte ? Paul STANESCU Vicepresedinte ? Marius OPRESCU Vicepresedinte ? Ioan CIUGULEA Director executiv ? Constanta Dumitru Director executiv ? Gugiu NicolaeSef serviciu achizitii, licitatii, contractari ? Ovidiu Gerard Oanca Sef serviciu juridic ? Ana Venera Stefanescu Sef serviciu dezvoltare regionala ? Daniela LunguConsilieri judeteni - Belinski Pavel, Brinaru Gheorghita, Ciocan Dan, Codan Catalin Danut, Gheorghe Ionel Cristian, , Idoras Petre, Ionica Marin, Man Felicia, Mirea Siminica, Moisescu Ion, Neacsu Petre Silviu, Nedelea Ioan, Niculae Florea, Nitu Lucian, Paunescu Teiu, Popa Ioan, Postelnicu Dorin Teodor, Pruna Toma, Rotea Catalin Stefan, Stancu Nicolae, Stirbu Galina, Taifas Ionel Marian, Trifu Catalin Victor, Vitan Nicolae, Badescu Ion, Catana Ilie Marian, Galan Valeria, Gheorghe Mariana, Guinea Valeriu, Niculescu DumitruCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul 4.1.2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice localecertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor PubliceAceste certificate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata, cu mentiunea conform cu originalul.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii in conf. Cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Aceste documente vor fi prezentate in original sau copie lizibila conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit.c) 1 si lit. d) din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul ? declaratie privind eligibilitatea. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu cel mult 30 de zile inainte de data deunerii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate a ofertantului corespunde obiectului procedurii.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privindprocedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urmaevaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)Nota: Pentru a fi valabile, documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata sau in copie lizibila conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Bil conta pentru anii 2009, 2010, 2011 Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul carora legislatia tarii de origine nu prevede inregistrarea bilantului, Of va prez ultimele doua bil cont anuale, anexele si bal de verif contab, insotite de rap audit financ si cont autoriz sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si venit din expl reflec in ac. Of nerez vor prez trad autoriz legaliz ale doc solicit mai sus. AC isi rezerva dreptul de a solic of ? persoane jurid rom si pers jur straine - prez si a altor doc in cazul in care cele nominal la alineatul prec nu sunt relevante. In cazul unei asoc fiec as este oblig sa prez ac doc
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari/furnizari in ultimii 3 ani Declaratie privind lista principalelor livrari/furnizari de produse in ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte.
Informatii privind subcontractantii / asociatii In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca o parte a contractului de achizitie publica (partea subcontractata in exprimare valorica).
In cazul asocierii, lista cuprinzand asociatii / subcontractantii va fi insotita de un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga sa leg asoc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2012 14:00
Locul: Consiliul Judetean Olt bdul AI Cuza nr. 14 Slatina sala 207
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor si reprezentantii UCVAP daca este cazul
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMULUI OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013 Axa prioritara 3 - Imbunatatirea infrastructurii sociale Domeniul major de interventie 3.2.-Reabilitarea /modernizarea/ dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstr indepl crit de calif solic of are dreptul de a prez initial doar o decl pe propria rasp semnata de reprezentantul sau legal-ANEXA 58. In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. De asemenea, in cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din OUG 34/2006, ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare aceasta sustinere pentru verificarea indeplinirii cerintelor minime impuse in cadrul documentatiei de atribuire. Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm prevazut la art. 186 alin. (2) si la art. 190 alin. (2) din ordonanta de urgenta trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul AC de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. Se vor folosi formularele atasate (Formularul 6 si Formularul 7, inclusiv Anexele 1 si 2 ale Formularului 7, daca este cazul)Modalitatea de departajare a ofertelor cu preturi egale.In cazul in care in urma evaluarii se constata existenta a cel putin 2 oferte cu pret egal, care se claseaza pe primul loc, se va proceda la solicitarea unei noi oferte financiare catre respectivii ofertantii. Ofertele vor fi prezentate sigilate, in plic inchis, la sediul Autoritatii contractante in termenul precizat in solicitare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conf cu art 252 ind 2 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic-contencios - Consiliul Judetean Olt
Adresa postala: Bulevardul A.I CUZA nr.14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230094, Romania, Tel. +40 0249/431080, Email: [email protected], Fax: +40 0249/431122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.10.2012 08:47