Licitatie Publica - Modernizare cladire Sadu II
Anunt de participare (utilitati) numarul 125288/05.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Sucursala de Transport Sibiu, B-dul C. Coposu, nr. 3, Sibiu, cod 550245, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550245, Romania, Punct(e) de contact: Oltean Nicolae, Tel. 0269 207130, In atentia: Oltean Nicolae, Email: [email protected], Fax: 0269 207101, Adresa internet (URL): www.stsb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA S.A. Sucursala deTransportSIBIU
Adresa postala: B-dul C. Coposu nr. 3, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550245, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel. 0269207130, In atentia: Oltean Nicolae, Email: [email protected], Fax: 0269207101, Adresa internet (URL): www.stsb.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA S.A. Sucursala de TransportSIBIU
Adresa postala: B-dul C. Coposu nr. 3, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550245, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel. 0269207130, In atentia: Oltean Nicolae, Email: [email protected], Fax: 0269207101, Adresa internet (URL): www.stsb.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA S.A. Sucursala de TransportSIBIU
Adresa postala: B-dul C. Coposu nr. 3, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550245, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. 0269207100, In atentia: Comisia de evaluare, Email: [email protected], Fax: 0269207101, Adresa internet (URL): www.stsb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica (utilitati)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare cladire Sadu II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Conform Caietului de sarcini;
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie, inclusiv proiectare a lucrarii "Modernizare cladire Sadu II", conform Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45220000-5 - Lucrari de inginerie si de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 318, 630RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare25.000 lei; Garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere a operatorului economic ca nu se incadreaza in prevederile art. 180, 181 si 69_1 din O.U.G. nr. 34/2006;
Declaratie pe proprie raspundere privind: calitatea de participant la procedura(in nume propriu sau asociat), participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor la plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, inclusiv taxele si impozitele locale, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei.
Certificat de inmatriculare la ORC sau documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte ca operatorul economic are dreptul de a desfasura activitati corespunzatoare cu obiectul achizitiei;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv cifra de afaceri;
Obligatii contractuale in curs de desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune operatorul economic, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
Informatii referitoare la studii, pregatire profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile de executarea lucrarilor, insotite de CV-urile persoanelor mentionate;
Declaratie referitoare la numarul anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
Informatii privind masurile de protectie a mediului privind indeplinirea contractului de lucrari;
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
Informatii privind partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Obiectul procesului repetitiv: pretul ofertei. Nu se vor dezvalui informatii privind identitatea ofertantilor sau noile preturi. Etapa finala se desfasoara intr-o singura runda, avand durata de 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA1300
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2011 10:00
Locul: Sediul CNTEE TRANSELECTRICA SA - Sucursala de Transport Sibiu, B-dul C. Coposu nr. 3, Sibiu;
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte si membri comisiei de evaluare.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Stabilirea procedurii se face de Transelectrica SA, in functie de necesitatile celor 8 ST-uri si Executivului, valoarea cumulata totala a lucrarilor care se incadreaza pe codul CPV 45220000-5 fiind superioara pragului prevazut la art. 124 lit.c din OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a contestatorului despre un act sau o decizie a autoritatii contractante considerata nelegala;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA S.A. Sucursala de TransportSIBIU- Juridic
Adresa postala: B-dul C. Coposu nr. 3, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550245, Romania, Tel. 0269207100, Email: [email protected], Fax: 0269207101, Adresa internet (URL): www.stsb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2011 10:52