Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare cladire sediu CE Iasi


Anunt de participare (utilitati) numarul 127457/03.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala:  Strada Oituz, nr.41, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600266, Romania, Punct(e) de contact:  Maria Draghia, Tel. 0234207165, In atentia:  Sucursala de Transport Bacau-Serv. Comercial, Email:  [email protected], Fax:  0234517456, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala de Transport Bacau
Adresa postala:  Strada Oituz nr.41, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600266, Romania, Punct(e) de contact:  Secretariat, et.1 -Sucursala de Transport Bacau, Tel. 0234207120, Fax:  0234517456
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare cladire sediu CE Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Centrul de Exploatare Iasi, str. Saulescu, nr. 20, Iasi, jud Iasi
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea documentatiei de proiectare in vederea modernizarii cladirii sediuluicentrului de exploatare Iasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71221000-3 - Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciul include intocmirea urmatoarelor documentatii de proiectare: expertiza tehnica, documentatia de avizare a lucrarilor de interventii, DALI, proiect tehnic, detalii de executie si servicii de asistenta tehnica in toate fazele executiei lucrarilor care fac obiectul proiectului.
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 600 lei, fara TVA, valabila pana in data de 23.11.2011; garantia de buna executie 10% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Doc care dovedesc sit pers a op ec:
a-Decl. privind sit. pers. a operat. ec.- formularulnr. 2 , insotit de certificatele const. privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit sediul op ec (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care op ec este rezident)- copii lizibile, cu stampila si semnatura reprezent legal al op economic, valab la data deschiderii ofertelor si fara datorii.
b-Certificat de participare la licitatie cu oferta indep-form 23;
c-Informatii generale - formularul nr. 3.
Doc care dovedesc capacit de exercit a activitat profes:
1-Pentru pers fizice/juridice romane se solicita: a) CertificatConstatator emis de ORC prin care sa se faca dovada ca op.ec. nu este in stare de faliment si din care sa reiasa obiectul de activitate siCertificat de inregistrare- copie certific pt conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila reprezent legal al op ec.
2-Pentru pers fizice/juridice straine-docum edificat care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica conform cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit- copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila reprezent legal, insotite de traducerea autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii referitoare la studiile, pregatireaprofesionala si calificareapersonalului de conducere precum siale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de prestari servicii - lista cumembriiechipei de proiect pe specialitati: sef de proiect, expert tehnic si verificatori tehnici de proiecte, atestati MLPTL, arhitecti cu drept de semnatura, ingineri pe specialitati, cu respectarea Legii nr.10/1995 (actualizata) si Legii nr.50/1991, cu modificarile si completarile ulterioare-formular 11 insotit de. Formular 11 insotit de:
-CV-uri, insusite si datate, numai pentru personalul de conducere;
-copii fata/verso dupa documentele de autorizare pentru: expert tehnic si verificatori tehnici de proiecte, privind fiecare cerinta prevazuta de legislatia in vigoare referitoare la acest serviciu;
-copii dupa diplomele de studii pentru proiectantii de specialitate: arhitecti cu drept de semnatura, ingineri pe specialitati.
2.Informatii privind partea/partile din contractul de prestari serviciipe care ofertantul are, eventual, intentiasa o subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor si specializarea acestora-formular 12;
3. Informatii privind experienta similara - o lista, cu maxim 3 (trei) contracte de prestari servicii similare prestate in ultimii 3 ani, insotite de recomandarile/certificatele constatatoare emise conform art. 97^1 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare/orice document emis de beneficiarul contractelor invocate.
4.Operatorul economic, sau grupul de operatori economici, pot beneficia si de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale cu respectarea OUG 34/2006, art.190 si 11^1 din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.5. Documenteprivind functionareasistemului de managementul calitatii, emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de managementul calitatii (SR EN ISO 9001;2008, sau echivalent).
Certificatul sistemului de management al calitatii, sau echivalent ? in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila reprezentantului legal al operatorului economic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA_1344_STBC
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.11.2011
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2011 11:00
Locul: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz nr.41, sala Gheorghe Stoica, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare siimputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In ?Programul anual al achizitiilor publice? pe anul 2011, aprobat de conducerea Companiei, prin nota nr. 2747/28.01.2011, la pozitia 5, este prevazuta achizitia ?Modernizare cladire sediu CE Iasi?, cod CPV 71221000-3, valoarea estimata fiind de 60000 lei, respectiv 13953 euro.La nivel de Companie (Executiv plus 8 sucursale subordonate), in anul 2011 suma prevazuta pentru toate achizitiile care se incadreaza in acest cod CPV este superioara pragului prevazut de art.124, lit.b din OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34/2006, art. 256^2: - alin. 1, lit. b in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal;
-alin.2, incepand cu data publicarii anuntului (pt. cont DA) .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala de Transport Bacau-Consilier Juridic
Adresa postala:  Strada Oituz nr.41, etaj 1, camera 15, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600266, Romania, Tel. 0234207164, Fax:  0234517456
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2011 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer