Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare cladiri


Anunt de participare (utilitati) numarul 135051/26.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Tarita Mihaela, Tel. +40 2322405624, Email: [email protected], Fax: +40 232405626, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: STR. CIURCHI NR. 146-150, Localitatea: IASI, Cod postal: 70035, Romania, Tel. +40 232405624, In atentia: MIHAELA TARITA, Email: [email protected], Fax: +40 232405626
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: STR. CIURCHI NR. 146-150, Localitatea: IASI, Cod postal: 70035, Romania, Tel. +40 232405624, In atentia: MIHAELA TARITA, Email: [email protected], Fax: +40 232405626
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: STR. CIURCHI NR. 146-150, Localitatea: IASI, Cod postal: 70035, Romania, Tel. +40 232405624, In atentia: MIHAELA TARITA, Email: [email protected], Fax: +40 232405626
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare cladiri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Podu Turcului, Onesti, Harlau, Barlad, jud. Neamt
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare documentatii, obtinere autorizatii, proiectare si executie lucrari pentru locatiile de mai jos:
Modernizare cladiri statii de transformare , jud Neamt, locatiile: Centru, Ciritei, Izvoare, Pal si poiana Teiului
Modernizare statie de transformare 110/20 KV - Barlad, str. Republicii, nr.256, jud. Vaslui
Lucrari de refacere invelitori la districtele: Podu Turcului, Onesti si Harlau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45232141-2-Instalatii de incalzire (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45330000-9-Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 : - proiectare, obtinere autorizatii si executie put forat, instalatie de alimentare cu apa rece pentru cladirea din Statia Pal, Statie Poiana Teiului
-proiectare, obtinere autorizatii, executie lucrari de amenajare interioara, instalatie electrica, instalatie termica, imprejmuire in statiile: Centru, Ciritei, Izvoare, Pal, Poiana TeiuluiLot 2:
- lucrari de amenajare interioara pentru statia de transformare 110/20 Kv Barlad - Vaslui
- proiectare, obtinere avize si executie fosa septica si instalatie de canalizare exterioara statia de transformare Barlad- VasluiLot 3:
-reparare invelitori, reparatie jgheaburi si burlane, refacere hidroizolatie, montare guri de scurgere pentru districtele Podu Turcului, Onesti si Harlau
Valoarea estimata fara TVA: 384, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 din HGR 925/2006. Se solicita garantia de participare in cuantum de: lot 1= 3.670 lei (1.835 lei pt. IMM); lot 2= 1.120 lei (560 lei pt. IMM); lot 3 = 2.900 lei (1.450 lei pt. IMM). Mod de constituire: conform prevederilor art. 86 din HGR 925/2006, in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau, care se prezinta in original. Nu se accepta depunere de numerar la casieria autorit. contractante Se va prezenta si declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM(daca este cazul), in original. In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in masura in care CNSC respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de particip in raport cu val estimata a contractului. Valabilitatea garantiei de participare curge de la data limita de depunere a candidaturii si este valab cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a candidaturilor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se depune o data cu candidatura. Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 5 % (2, 5% pentru IMM) din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. Perioada pentru care se constituie este egala cu durata contractului la care se adauga perioada de garantie a lucrarii de minim 24 de luni. Modul de constituire: conform prevederilor art.90 din HG 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va constitui anexa la contract. Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art 92 aliniat (4)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se va completa Formularul 12A.2-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului. Se va completa Formular 12B.3-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Sorin-Sebastian POTANC; Director General Adjunct: Catalin DRAGOI; Director General Adjunct: Livioara SUJDEA. Persoanele care organizeaza, deruleaza si finalizeaza prezenta procedura de achizitie: Flavius Marcus - imputernicit EMOD; Mihaela Tarita - presedinte comisie; Elena Obreja; Calin Harsan; Dan Opincariu; Angela Vasile
Ofertantul care se afla in situatiile prevazute la articolul mentionat este exclus din procedura de atribuite.Se va completa Formularul 13A4-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. se va completa Formularul 13B.5-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. Pentru Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original / copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca domeniul/domeniile de activitate al candidatului corespunde cu obiectul contractuluiIn cazul in care in acest certificat nu sunt trecute domenii de activitate necesare pentru indeplinirea contractului, neacoperite de subcontractanti/ asociati, candidatura va fi respinsaIn etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Cifra de afaceri globala Se solicita Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2009 si 2008, )exprimata in lei si euro, egala sau mai mare decat: lot 1= 183.500 lei, respectiv 42.206 euro; lot 2= 56.000 lei, respectiv 12.800 euro; lot 3 = 145.000 lei, respectiv 33.351 euro.Conversia valorilor se face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2010:1euro=4, 2099lei 2009:1euro=4, 2373lei 2008:1euro=3, 6827lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de lucr sim exec in ultimii 5 ani, care va cuprinde lucr si serv de natura celor descrise in Caietul de Sarcini , Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un numar maxim de 3 documente (ctr, pv de receptie, etc) prin care sa se confirme executarea acestor tip de lucrari, .Lucrarile cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de certif de buna exec emise de benef lucr resp si vor preciza cel putin urm asp: modul de indepl; daca s-au inreg neconf, rec amanate/respinse
Experienta similara. Suma valorilor contractelor pentru lucrarile similare celor din caietele de sarcini, realizate in ultimii 3 ani, in valoare de minim: Lot1=183.500 lei, respectiv 42.206 euro; lot 2=56.000 lei, respectiv 12.800 euro; lot 3= 145.000 lei, respectiv 33.351 euro.Se va prezenta cel putin un document/contract/pV de receptie prin care sa se confirme executia de lucrari similare. Ofertantul va prezenta informatii relevante cu obiectul contractului
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Daca operatorul economic nu are subcontractanti, se va completa formularul cu datele de identificare si cu textul: ?Nu exista subcontractanti? In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrari, va respecta cerintele art. 186 si 190 din OUG 34/2006; art. 11 indice 1 din HG 925/2006
Subcontractantii vor prezenta si declaratia priv neincadrarea in preved art 69 ind 1 din OUG34/2006
Informatii privind asociatii (daca este cazul) In Formularul F6 se va specifica liderul asociatiei.Daca operatorul economic nu are asociati, se va completa formularul cu datele de identificare si cu textul "Nu exista asociati"
Se vor respecta cerintele art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si art. 11 indice 1 din HG 925/2006.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Informatii privind asigurarea protectiei mediului - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara. Punctajul se acorda astfel: pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate se acorda punctajul maxim alocat (90 puncte) Pentru alt pret, punctaj se acorda dupa formula P(n)=(pret minim/pret(n))x punctaj maxim alocat
2.
Componenta tehnica
10%
Descriere: Termenul de garantie. Ofertele cu termenul de garantie mai mic de 24 de luni vor fi descalificate, iar cele cu un termen de garantie mai mare de 36 de luni nu vor fi punctate suplimentar. Punctajul se acorda astfel P(n)=(termenul de garantie cel mai bun/termenul de garantie ofertat)x punctajul maxim acordat
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2012 14:00
Locul: Sediul EON Moldova Distributie, Iasi, str. Ciurchi nr. 146-150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor fi punctaje totale, egale, departajarea ofertelor se va face in functie de cea mai avantajoasa oferta economica. In situatia in care si ofertele financiare sunt egale, atunci se va face o reofertare in plic inchis. Reofertarea se va referi doar la oferta economica. Termenul de plata propus este de minim 45 zile de la inregistrarea facturii la autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA - DEPARTAMENT JURIDIC
Adresa postala: STR. CIURCHI NR. 146-150, Localitatea: IASI, Cod postal: 700359, Romania, Fax: +40 232405048
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2012 09:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer