Licitatie Publica - Modernizare claviatura si instalatii tehnologice pe platforma Mures Corunca
Anunt de participare (utilitati) numarul 145236/26.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: str. Salcamilor nr.23, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540202, Romania, Punct(e) de contact: Marius Moldovan, Tel. +40 265402174, Email: [email protected], Fax: +40 265306340, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare claviatura si instalatii tehnologice pe platforma Mures Corunca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SNGN ROMGAZ SA SUCURSALA TG.MURES - SC Mures platforma Mures Corunca.
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare claviatura si instalatii tehnologice pe platforma Mures Corunca.Precizam ca pentru acest tip de lucrare in calculul valorii estimate au fost incluse cheltuieli cu diverse si neprevazute.Valoarea estimata aferenta obiectivului de investitii este de 5.301.061 lei fara TVA, iar valoarea estimata pentru cheltuieli cu diverse si neprevazute este de 526.956 lei fara TVA.Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute este de 10%.Valoarea TOTALA estimata este de 5.828.017 lei fara TVA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255121-3 - Lucrari de constructii de instalatii de suprafata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va amenaja o platforma in aval de statiile de uscare Mures Corunca pe care toate instalatiile se vor monta suprateran astfel incat toate manevrele de directionare a gazului metan catre directiile de consum stabilite sa se faca automat.Pe platforma toate instalatiile se vor monta suprateran.Directionarea gazelor catre directiile de consum se va realiza automat, prin robinete de manevra cu actionare electrica.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 828, 017RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 53.010 lei.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR valabil in data: a cincea zi inainte de data limita depunerii ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie conform art.86 alin.1 si 6 din HG 925/2006.Contul pentru virarea garantiei de participare este RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX deschis la Banca Transilvania Sucursala Targu Mures, RO 14056826.Recomandam atasarea la oferta a dovezii constituirii garantiei de participare.In masura in care CNSC respinge o contestatie ca fiind nefondata, AC va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu prevederile art. 278^1 alin.1 din OUG 34/2006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/2010 si L279/2011 ? cuantumul acestei retineri este de: 8.090, 10 lei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie a contractului de executie lucrari se constituie conform art.90 alin.(1) din H.G. 925/2006 ? actualizata, dupa cum urmeaza: garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Prevederile art.86 alin.(2)?(4) din H.G. 925/2006 -actualizata, se aplica in mod corespunzator; si alin.(3) din H.G. 925/2006 -actualizata, dupa dum urmeaza: Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata facturilor se face in maxim 30 de zile de la primirea facturii cu ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.1A), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 (formular nr.1B), Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006 (Formular nr.1C) Pantelimon Avram ?director SNGN Romgaz SA Sucursala Tirgu Mures, Caraivan Viorica -director economic, Mircea Lucian Barsan -Director Departament Tehnic Achizitii SNGN Romgaz SA Medias, Claudiu Dan Ilinca ?Sef birou juridic, Gheorghe Matei -presedinte comisie evaluare, Ovidiu Ciurca -membru, Camelia Doina Pop -membru, Frusina Suceava ?membruRodica Saseanu -membru, Calin Baraian ?membru, Marius Moldovan -membru, Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010 (Formular nr.1D).Se va prezenta Fisa de informatii generale (Formular nr.2). Pentru persoane juridice/fizice romane -cerinta obligatorie- Certificat constator emis de ONRC (original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) din care sa reiasa obiectele de activitate.Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale /valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Pentru persoane juridice/fizice straine -cerinta obligatorie- Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in original sau copie legalizata.
Autorizatii solicitate:
Autorizatie ANRE tip EP - conform prevederilor din Regulamentul pentru autorizare si verificare operatori economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale, aprobat prin Ordinul ANRE nr.89/2009 -?Obiectivele /sistemele din domeniul gazelor naturale sunt proiectate, executate si exploatate numai de operatori economici autorizati de Autoritatea competenta in conditiile prezentului regulament, prin personal propriu autorizat?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta obligatoriu media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 (trei) ani. Operatorul economic trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim 10.602.122 lei.Pentru calculul in euro se va folosi cursul mediu anual leu/euro publicat de BNR.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formularul nr.2
Ofertantul va prezenta obligatoriu ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de Ministerul Finantelor Publice sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Modalitatea de indeplinire
Se solicita bilantul complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului Finantelor (sau prezentarea altor documente care pot demonstra situatia economica si financiara).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara Ofertantul trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar, prin care se confirma executarea a cel putin unui contract de lucrari similare cu o valoare de minim 2.914.008 lei.Pentru sustinerea fisei de experienta similara se vor prezenta certificari/documente care sa indice valoarea, durata de executie, beneficiari si daca au fost duse la bun sfarsit.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr.3
O lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privatiExecutia de lucrari se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar. Respectivele certificate /documente indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul de executie a lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr.4
Informatii privind personalul Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si al persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de executie lucrari.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr.5
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr.6
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).Se va prezenta obligatoriu: a)lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b)partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze, cu mentionarea naturii acestora;c)datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita la incheierea contractului, acordurile de contractare incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr.7
Informatii privind asocierea (daca este cazul).Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.
Modalitatea de indeplinire
Se solicita, la incheierea contractului, acordul de asociere legalizat din care sa reiasa cine este liderul de asociere si partea fiecaruia din contractul pe care urmeaza sa il duca la indeplinire. Acordul de asociere prezentat trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui in anexa la contractul de achizitie publica.
Responsabil tehnic cu executia -autorizatie MECMA?grupa 062 sau CA11 -extractia gazelor naturale, sau grupa 352, clasa 3521 sau EA 402 -productia gazelor naturale;
?grupa 49 -Transporturi prin conducte.
Documentul a fost solicitat de autoritatea contractanta in baza Legii nr.440/2002 (privind calitatea lucrarilor de montaj pentru utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale) si Ordinul MECMA nr.364/2010 (privind aprobarea Regulamentului privind procedura de atestare tehnico-profesionala a specialistilor verificatori de proiecte, responsabililor tehnici cu executia si expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari pentru lucrarile de montaj utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale).
Modalitatea de indeplinire
Copie autorizatie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LE se va organiza prin intermediul SEAP intr-o singura runda.Durata rundei este de 1(una)zi.Pentru a participa la LE op. econ. trebuie sa detina certif. digital valid, tehnica de calcul si conexiune internet.Obiectul procesului repetitiv de ofertare se refera numai la pretul ofertei.Informatii puse la dispozitia op. econ. odata cu publicarea anuntului privind LE sunt: ofertantii pot vedea cea mai buna oferta, nr. de participanti inscrisi, pasul minim de licitare, ofertarea se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului.Ofertantul castigator al LE are obligatia sa transmita AC formularul de oferta si oferta refacuta in original in cel mult doua zile lucratoare de la finalizarea LE.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2013 11:30
Locul: SNGN ROMGAZ SA SUCURSALA TG.MURES str.Salcamilor nr.23 Tg.Mures - Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comsiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea preturilor fara TVA, a fiecarei oferte admisibile in parte si prin intocmirea in ordine descrescatoare a preturilor respective, a clasamentului in baza caruia se stabileste oferta castigatoare, dupa derularea etapei finale a licitatiei electronice.In situatia in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi pret, pentru ofertele situate pe primul loc, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.In solicitare se va indica locul, data si ora la care se vor deschide noile propuneri financiare precum si persoanele autorizate sa asiste la deschidere.In solicitare se va indica locul, data si ora la care se vor deschide noile propuneri financiare precum si persoanele autorizate sa asiste la deschidere.Se va prezenta formularul de contract de executie de lucrari, insusit si semnat de reprezentantii legali ai ofertantului, cu amendamentele (daca exista).Acesta se va depune odata cu oferta pana la data limita de depunere a acesteia.Ofertantul trebuie sa prezinte doua exemplare in copie ale ofertei in format digital scanat (pdf) CD sau DVD.Datorita dimensiunilor mari ale Caietului de sarcini acesta a fost postat pe SEAP arhivat cu denumirea: Caiet de sarcini.part1.rar, Caiet de sarcini.part2.rar, Partea desenata.part1.rar, Partea desenata.part2.rar, Partea desenata.part3.rar.Pentru deschiderea fisierelor este necesar ca toate fisierele cu acelasi nume sa fie salvate intr-un singur director cu denumirea (exp. un folder cu denumirea Caiet de sarcini si un folder cu denumirea Partea desenata).Pentru inlaturarea semnaturii electronice este necesara accesarea fiecarui fisier rar.Pentru dezarhivare este suficienta deschiderea fisierului exp.Caiet de sarcini.part1.rar cu programul WinRAR si extragerea fisierului pdf in folderul Caiet de sarcini.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA SUCURSALA TG.MURES, Serviciul Contracte
Adresa postala: str. Salcamilor nr.23, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540202, Romania, Tel. +40 265402174, Email: [email protected], Fax: +40 265306340, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2013 11:23