Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare corp principal la Centrul de Agrement pentru Tineret - Padureni


Anunt de intentie numarul 16108/07.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Directia Judeteana pentru Tineret Covasna
Adresa postala: Str. Pescarilor nr. 34/A, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520041, Romania, Punct(e) de contact: Ferenc Tischler, Tel.0267312149, In atentia: Borsos Ildiko, Email: [email protected], Fax: 0267312149
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Modernizare corp principal la Centrul de Agrement pentru Tineret - Padureni
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Com. Moacsa, Sat Padureni nr 62
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Obiectivul prezentului proiect il reprezinta extinderea si reamenajarea cladirii. Se va realiza structura si inchiderile cladirii, precum si zidul de sprijin prevazut in spatele si partea dreapta a cladirii si procurarea si montarea unei microstatii de eupurare.
Valoarea estimata fara TVA: 378, 151RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45212110-0 - Lucrari de constructii de centre de petrecere a timpului liber (Rev.2)
45212413-4-Lucrari de constructii de imobile pentru cazare de scurta durata (Rev.2)
45212422-0-Lucrari de constructii de cantine (Rev.2)
45252122-9-Bazine de fermentare pentru ape reziduale (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 01.10.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 04.12.2009
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Lucrarea se va exuta conform proiectului intocmit.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Lucrare finantata din bugetul de stat, plata se va efectua in doua transe: prima dupa aprobarea situatiei de lucrari depus de executant dupa prima luna, a doua parte la sfarsitul lucrarilor si receptia acestora, conform contractului de lucrari
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2009 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer