Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare CT Buzias si CT Dunarea prin montarea unor unitati de cogenerare de mica putere-locatia CT Buzias.


Anunt de participare (utilitati) numarul 67320/24.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. PIATRA CRAIULUI NR 3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: ELEONORA TICULA, Tel.0256302795, In atentia: Compartimentului Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0256490241
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare CT Buzias si CT Dunarea prin montarea unor unitati de cogenerare de mica putere-locatia CT Buzias.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: CT Buzias, Mun. Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea modernizarii CT Buzias prin montarea unor unitati de cogenerare de mica putere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45251220-9 - Lucrari de constructii de centrale de cogenerare (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
45333000-0-Lucrari de instalare de gaz (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini nr. 2637A/22 10 2008.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 200, 000 si 1, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie 7 % prin retineri succesive.Garantia de participare 25000 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, buget local si buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, decl. privind neincadrarea la art 181, decl privind calitatea de participant la procedura, certificat constatator emis de oficiul registrului si comertului-pers fiz./jurid romane, document care sa arate plata obligatorie la 30 09 2008 a taxelor si impozitelor la bugetul consolidat, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pers fiz/jurid straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30 06 2008.Cifra de afaceri pe ultimii 2 ani sa fie minim 4000000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani, Formular 12F.
Se solicita experienta similara in executia lucrarii: - Prezentarea unui contract de lucrari pentru montarea grupurilor de cogenerare(copie) cu o putere instalata min 0, 5 MWe.
Asigurarea calitatii lucrarilor:
1.Certificat privind integrarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001/2001.
2.Autorizatie de executie a racordurilor si instalatiilor de gaze naturale(pentru sine si/sau subcontractanti).
3.Autorizatie de executie racorduri electrice la SEN(pentru sine si/sau subcontractanti).
4.Certificate ISCIR-CERT pentru lucrari de montaj conducte tehnologie apa fierbinte, PN=16bar, T=150C
5.Omologare procedee de sudura conform PT CR 7/1-2003
6.Autorizare sudori conform PT CR 9/1-2003(va fi prezentata lista cu sudori autorizati si a autorizatiilor acestora).
7.Autorizatie ISCIR-INSPECT-IT pentru executie, montaj, instalare si PIF la lucrari de automatizare.Declaratii privind efectivele medii.Completare formular 12I.
Declaratii privind dotarile specifice;utilaje, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.11.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: D.A. pe hartie se ridica in max 4 zile de la solicitarea prin fax, de la Biroul Achizitii.Se achita de catre op. ec sau firma de curierat.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2008 10:00
Locul: Sediul secundar SC COLTERM SA, Str. Piatra Craiului nr. 3, Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii autorizati ai op. economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel sectia contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la luarea la cunostinta de catre contestatordespre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COLTERM SA DISTRIBUTIE
Adresa postala: Str. Piatra Craiului nr. 3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel.0256/302795, Fax: 0256/490241
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2008 12:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer