Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DC 11 ( VALEA DENI ? DJ 587) SI STRAZI (BREBU), COMUNA BREBU, JUD. CARAS SEVERIN; CANALIZARE MENAJERA SAT BREBU, COMUNA BREBU, JUD CARAS SEVERIN; ALIMENTARE CU APA SAT BREBU, COMUNA BREBU, JUD. CARAS SEVERIN; RENOVARE CAMIN CULTURAL LOCALIT


Anunt de participare numarul 109047/05.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Brebu (Primaria Comunei Brebu)
Adresa postala:  str.garii nr.21 loc brebu jud.caras severin, Localitatea:  Brebu, Cod postal:  327045, Romania, Punct(e) de contact:  Viorel Mitea Rosca, Tel. 0255232524, Email:  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DC 11 ( VALEA DENI ? DJ 587) SI STRAZI (BREBU), COMUNA BREBU, JUD. CARAS SEVERIN;CANALIZARE MENAJERA SAT BREBU, COMUNA BREBU, JUD CARAS SEVERIN;ALIMENTARE CU APA SAT BREBU, COMUNA BREBU, JUD. CARAS SEVERIN;RENOVARE CAMIN CULTURAL LOCALITATEA APADIA, COMUNA BREBU, IN SCOPUL CONSERVARII SPECIFICULUI LOCAL SI AL MOSTENIRII CULTURALE;REABILITARE CLADIRE DESTINATA PENTRU PROIECTEDE INVESTITII IN INFRASTRUCTURA SOCIALA, ASISTENTA DUPA PROGRAMUL DE SCOALA , TIP ? AFTER SCHOOL?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA BREBU
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EFECTUAREA DE SERVICII DE PROIECTARE SI EXECUTIE DE LUCRARI PRIVIND LUCRARI DE DRUMURI, APA SI CANALIZARE SI LUCRARI DE CONSTRUCTII DE CLADIRI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE DRUMURI, APA CANAL SI CLADIRI
Valoarea estimata fara TVA: 9, 458, 902RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare la licitatie 100 000 leigarantia de buna executie 5% din valoarea lucrarii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE PRIN PROGRAMUL PNDR SI PLATA PE BAZA DE ORDIN DE PLATA DIN CONTUL SPECIAL DESCHIS PENTRU MASURA 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere intre operatorii economici si/sau subcontractanre
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OPERATORII ECONOMICI PARTICIPANTI LA PROCEDURA TREBUIE SA FACA DOVADA PE BAZA DECLARATIILOR PE PROPRIA RASPUNDERE SI A CAZIERELOR JUDICIARE CA NU SE INCADREAZA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ARTICOLELE 180 SI 181 DIN OUG 34/2006.
OPERATORII ECONOMICI PARTICIPANTI LA PROCEDURA TREBUIE SA FIE LEGAL INREGISTRATI, SI SA DOVEDEASCA CU CERTIFICAT CONSTATATOR SI EXTRAS DE REGISTRU EMISE DE ORC CA AU INSCRISEIN OBIECTUL DE ACTIVITATE SI ACTIVITATI CORESPUNZATOARE CODURILOR CPV SUPUSE PREZENTEI PROCEDURI DE ACHIZITIE;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIA PRIVIND CIFRA MEDIE DE AFACERIPE ULTIMII TREI ANI VA FI INSOTITA DE BILANTURILE CONTABILE LA DATA DE 31.12.2007, 31.12.2008 , 31.12.2009
SCRISOARE DE BONITATE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
VALAOAREA MINIMA A CIFREI MEDII DE AFACERI PE ULTIMII TREI ANI ( 2007, 2008, 2009 ) SOLICITATA A FI INDEPLINITA DE CATRE OFERTANTI TREBUIE SA FIE DE 18.000.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. EXPERIENTA SIMILARAA.a.EXPERIENTA SIMILARA - PROIECTAREA.b.EXPERIENTA SIMILARA - EXECUTIE LUCRARI1.DRUMURI2.APA CANAL3. CONSTRUCTII CIVILEB.DOTARE TEHNICAC.PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATESERVICII PROIECTARELUCRARI EXECUTIE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- VALOAREA MINIMA A EXPERIENTEI SIMILARE IN ULTIMII TREI ANI PENTRU PRESTARI SERVICII DE PROIECTARE SOLICITATA A FI INDEPLINITA DE CATRE OFERTANTI TREBUIE SA FIE DE CEL PUTIN 360.000 LEI REZULTATA DIN MAXIM TREI CONTRACTE FINALIZATE, CATE UNUL PENTRU FIECARE DOMENIUVALOAREA MINIMA A EXPERIENTEI SIMILARE IN ULTIMII CINCI ANI PENTRU LUCRARILE DE EXECUTIE, SOLICITATA A FI INDEPLINITA DE CATRE OFERTANTI TREBUIE SA FIE DE CEL PUTIN: - 4.000.000 LEI PENTRU DRUMURI- 2.600.000 LEI APA CANAL-900.000 LEI PENTRU CONSTRUCTII CIVILE(REZULTATA DIN MAXIM DOUA CONTRACTE FINALIZATE)OPERATORII ECONOMICI TREBUIE SA FACA DOVADA CA ARE IN DOTARE PROPRIE SAU CONTRACTE SAU CONVENTII DE INCHIRIERE INSTALATIILE, UTILAJELE SI MIJLOACELE DE TRANSPORT RESPECTIV LABORATOARELE PE CARE LE-A DECLARAT;CERINTA MINIMA: - STATIE DE PREPARAT MIXTURI ASFALTICE - AUTORIZATA- STATIE DE PRODUCERE BETOANE ? AUTORIZATA- STATIE DE SORTARE, CONCASARE, AGREGATE NATURALE ? AUTORIZATA- LABORATOR? AUTORIZATOPERATORII ECONOMICI, PRIN PERSOANELE DESEMNATE RESPONSABILE CU INDEPLINIREA PROIECTULUI TREBUIE SA FACA DOVADA COMPETENTEI PROFESIONALE A ACESTORA PE BAZA DIPLOMELOR DE STUDII DE SPECIALITATE PENTRU FIECARE DOMENIU IN PARTEOPERATORII ECONOMICI CE URMEAZA SA EFECTUEZE EXECUTIA LUCRARILOR VOR DESEMNA UN SEF DE SANTIER, SEF PUNCT DE LUCRU SI UN MANAGER DE PROIECT;CALITATEA LUCRARILOR EXECUTATE VA FI URMARITA DE CATRE UN RESPONSABIL PENTRU CALITATE PENTRU SPECIALITATEA DRUMURI SI PODURI, UNUL PENTRU DOMENIUL LUCRARI TEHNICO EDILITARE SI UNUL PENTRU DOMENIUL CONSTRUCTII CIVILE;PENTRU URMARIREA DIN PUNCT DE VEDERE TEHNIC AL EXECUTIEI LUCRARILOR, OPERATORII ECONOMICI VOR DESEMNA CATE UN RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA PENTRU DOMENIILE: DRUMURI SI PODURI, LUCRARI TEHNICO EDILITARE SI CONSTRUCTII CIVILE ATESTATI DE ( MLPAT, MTCT );TRASAREA LUCRARILOR SE VA FACE CU INGINER GEODEZIE SI CADASTRU AUTORIZAT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
PROGRAMUL DE ASIGURARE AL CALITATII LUCRARILOR
20%
Descriere:
3.
PROCEDURILE TEHNICE DE EXECUTIE AL LUCRARILOR
20%
Descriere:
4.
PLANUL PROPRIU DE PROTECTIE AL MUNCII SI PSI
5%
Descriere:
5.
PLANUL PROPRIU DE PROTECTIE AL MEDIULUI
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
641/5DIN13.09.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2010 12:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI BREBU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FONDUL FADR PROGRAMUL PNDR - MASURA 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
PROIECT INTEGRAT
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVOPROLEUS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213 10 46 41, Email:  [email protected], Fax:  0213 10 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  P-TA TEPES VODA, NR. 2A, Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256 49 80 92, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Brebu(PrimariaComunei Brebu)
Adresa postala:  str.Garii nr. 21, ,Localitatea:  brebu, Cod postal:  327045, Romania, Tel. 0255-232.524, Email:  [email protected], Fax:  0255-232.524
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2010 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer