Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare DC 124 Provita de Sus, km 2+000 km 2+950, comuna Provita de Sus, judetul Prahova


Anunt de participare numarul 80956/25.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PROVITA DE SUS(PRIMARIA COMUNEI PROVITA DE SUS)
Adresa postala: COMUNA PROVITA DE SUS, SAT PROVITA DE SUS, NR.366, JUDETUL PRAHOVA, Localitatea: Provita de Sus, Cod postal: 107480, Romania, Punct(e) de contact: IULIANA-IUSTINA DRAGOMIR-VILCEA, Tel.0244/354567, Email: [email protected], Fax: 0244/354567, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare DC 124 Provita de Sus, km 2+000 km 2+950, comuna Provita de Sus, judetul Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DC 124 Provita de Sus, km 2+000 km 2+950, comuna Provita de Sus, judetul Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE SI EXECUTIE:
Modernizare DC 124 Provita de Sus, km 2+000 km 2+950, comuna Provita de Sus, judetul Prahova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.750.000 euro
Valoarea estimata fara TVA: 1, 750, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
55.000 ron garantie de participare si 5 % din valoarea contractului garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
proiect finantat conform HG 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
operator individual, se permite si subcontractarea sau asocierea legala. Legalizarea se va solicita numai daca este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Solicitat
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta-Solicitat
Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Solicitat
Certificate constatatoare-Solicitat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale despre ofertanti cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
bilantul contabil la data de 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 16.600.000 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani
lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare executarii lucrarii
informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat. se vor prezenta cv-urile personaluilui de conducere, resposabilului cu executia precum si ale altor persoane responsabile direct in indeplinirea contractului
se solicita urmatoarele certificate: ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, SA 8000
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta minima: indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract avand ca obiect lucrari de aceeasi natura si complexitate in valoare de 1.650.000 ron fara tva. se vor prezenta: copie dupa contract nominalizat, proces verbal de receptie la terminarea lucrarii si recomandarecerinta minima: existenta urmatoarelor utilaje inchiriate sau aflate in proprietatea ofertantului: excavator 3 buc, concasor 2 buc, incarcator frontal 3 buc, statie preparare mixturi asfaltice 160 to/h 1 buc, statie betoane 2 buc, statie sortare 1 buc, autogreder 1 buc, cilindru compactor 3 buc, finisor asfalt 2 buc, buldozer 3 buc, utilajele batere piloti metalici 2 buc, autobasculante 15 buc, autobetoniere 6 buc.cerinta minima: se solicita ca ofertantul sa dovedeasca ca are la dispozitia sa pentru aceasta lucrare: un inginer licentiat in Cai ferate, Drumuri si Poduri cu experienta in domeniu mai mare de 10 ani, un responsabil tehnic cu executia cu legitimatia vizata la zi, un manager al sitemului de management al calitatii, un specialist in domeniul calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2009 10:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI PROVITA DE SUS CONFORM FISEI DE DATE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
vor participa numai reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
pe parcursul derularii contractului graficul de executie se poate modifica in functie de finantarea asigurata cinform HG 577/1997
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: PLOIESTI, JUDETUL PRAHOVA, STRADA EMILE ZOLA, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522441, Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data comunicarii rezultatului procedurii de licitatie publica, conform prevederilor art. 256 din OUG 34/2006 modificata prin OG 19/2009
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA PROVITA DE SUS , JUDETUL PRAHOVA, SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: Comuna Provita de Sus, Judetul Prahova, Localitatea: Provita de Sus, Cod postal: 107480, Romania, Tel.0244354567, Email: [email protected], Fax: 0244354567
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2009 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer