Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DC 124 PROVITA DE SUS,KM 2+000-KM 2+950,COMUNA PROVITA DE SUS,JUDETUL PRAHOVA


Anunt de participare numarul 82695/21.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PROVITA DE SUS(PRIMARIA COMUNEI PROVITA DE SUS)
Adresa postala: COMUNA PROVITA DE SUS, SAT PROVITA DE SUS, NR.366, JUDETUL PRAHOVA, Localitatea: Provita de Sus, Cod postal: 107480, Romania, Punct(e) de contact: BUCUR IRINA CORINA, Tel.0244/354567, In atentia: BUCUR IRINA CORINA, Email: [email protected], Fax: 0244/354567, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DC 124 PROVITA DE SUS, KM 2+000-KM 2+950, COMUNA PROVITA DE SUS, JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DC 124COMUNA PROVITA DE SUS, JUDETUL PRAHOVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE SI EXECUTIE MODERNIZARE DC 124 PROVITA DE SUS, KM 2+000-KM 2+950, COMUNA PROVITA DE SUS, JUDETUL PRAHOVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET SARCINI , PIESE SCRISE SI DESENATE , LISTE DE CANTITATI SI DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 300, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
50000 RON GARANTIE PENTRU PARTICIPARE LA LICITATIEGARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROIECT FINANTAT CONFORM HG 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATOR ECONOMIC INDIVIDUAL, ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVINDELIGIBILITATEADECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART 181 DIN ORDONANTA
DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA
CERTIFICATE CONSTATATOARE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE DESPRE OFERTANTIBILANT CONTABIL LA DATA DE31.12.2008 , VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI TREBUIE SA FIE MAI MARE DE 17000000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI
LISTA PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE NECESARE EXECUTARII LUCRARII
INFORMATII PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT.
SE VOR PREZENTA URMATOARELE CERTIFICATE ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, SA 8000
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
PREZENTAREA UNUI CONTRACT AVAND CA OBIECT LUCRARI DE ACEEASI NATURASI COMPLEXITATE IN VALOARE DE 1700000 RON FARA TVASE VOR PREZENTA COPIE DE PE CONTRACT , PROCES VERBAL DE RECEPRIE LA TERMINAREA LUCRARII, RECOMANDARE DIN PARTEA BENEFICIARILOR ;SE SOLICITA CA OFERTANTUL SA DOVEDEASCA CA ARE LA DISPOZITIA SA PENTRU ACEASTA LUCRARE ;UN INGINER LICENTIAT IN CAI FERATE DRUMURI SI PODURI CU EXPERINTA IN DOMENIU MAI MARE DE 10 ANIUN RESPONSABIL TEHNIC IN DOMENIU DRUMURI CU LEGITIMATIA VIZATA LA ZIUN RESPONSABIL TEHNIC CU CONTROLUL CALITATII CARE DETINE AUTORZATII VALABILE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2009 10:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI PROVITA DE SUS CONFORM FISEI DE DATE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR PE BAZA UNEI IMPUTERNICIRI INSOTITE DE CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
PE PARCURSUL DERULARII CONTRACTULUI GRAFICUL DE EXECUTIE SE POATE MODIFICA IN FUNCTIE DE FINANTAREA ASIGURATA CONFORM HG 577/1997
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS, NR 6, SECT 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: STR EMIL ZOLA, NR 4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522441, Email: [email protected], Fax: 0244/522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data comunicarii rezultatului procedurii de licitatie publica conform prevederilor art 256 din O.U.G 34/2006 modificata prin O.G 19/2009
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA PROVITA DE SUS, JUDETUL PRAHOVA, SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: COMUNA PROVITA DE SUS, NR 366, JUDETUL PRAHOVA, Localitatea: PROVITA DE SUS, Cod postal: 107480, Romania, Tel.0244/354567, Email: [email protected], Fax: 0244/354567
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2009 20:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer